Recent content by MOHAMMADALII

  1. MOHAMMADALII

    نیاز به مدل حیوان

    مکس نصب کن آبجکتا رو باهاش باز کن بعد خروجی obj یا fbx بگیر
  2. MOHAMMADALII

    نیاز به مدل حیوان

    http://archive3d.net/?category=524
  3. MOHAMMADALII

    انیمیشن اولین تریلر از انیمیشن سینمایی در مسیر باران

    دوست عزیز من خودم مدل سازم در همین حدی که توی این فیلم دیدی و در ضمن مدل سازی رئال رو حتی میشه با اسکنر های سه بعدی هم انجام داد خیلی راحت و بی دردسر، و رندر هم که بستگی داره به قدرت سخت افزاری شما که بتونی با چه کیفیتی رندر بگیری. میمونه انیمیت ، اونم که با موشن انجام شده به نظر من انیمیت خوب...
  4. MOHAMMADALII

    انیمیشن اولین تریلر از انیمیشن سینمایی در مسیر باران

    خوب بود مخصوصا مدل سازی اما به نظر من مدل سازی و رندر اونم توی یه کار رئال اونم با موشن کپچر خیلی هنر نیست ما باید تا میتونیم بریم سراغ کار های فانتزی و انیمیت دستی ، اینا الان خواهان داره متاسفانه این موکاب بدجوری داره انیماتورها رو میبره به فنا در هر صورت خسته نباشید
  5. MOHAMMADALII

    کمک درباره ی دفورمیشن

    من میخوام دفورمر Lattice را وقتی که به آبجکت نسبت دادم بچرخونمش و از یه جهت دیگه آبجکتم رو دفورمه کنم و میخوام آبجکتم به اون جهت نچرخه وقتی کلید D رو نگه میدارم و جهت Rotate رو میچرخونم عمل نمیکنه، جهت روتیت میچرخه اما خود دفورمر نمیچرخه حتی جهت کامپوننت ها رو هم تغییر دادم اما lattic فقط به...
  6. MOHAMMADALII

    این نوع متریال ها را چطور باید شبیه سازی کنیم؟

    از نرمال مپ هم استفاده کن می تونی از نرم افزار مادباکس برای ایجاد یک نرمال مپ خوب استفاده کنی
  7. MOHAMMADALII

    پلاگین 3D-IO Unwrella v2.21 for Maya 2011 – 2014 – Win64

    با این پلاگین میتونید با چند کلیک ساده آبجکتتون UV کنید شما با کمک Unwrella میتونید صدها آبجکت low poly و high poly رو unwrap کنید ولی یک مساله ای رو باید توجه داشته باشید که سرعت همیشه محدودیت رو به همراه میاره و ممکنه شما با Unwrella در برخی از آبجکتهای پیچیده به مشکل بر بخورید و این مشکل در...
  8. MOHAMMADALII

    مشکل در ریگ کارکتر

    بی خیال کارکتر ست شدم و همینجوری انیمیت کردم که انیمیتش بد نشد البته کارکتر ست یه خورده توی گراف ادیتور به دردم می خورد و کارم سریعتر پیش میرفت
  9. MOHAMMADALII

    مشکل در ریگ کارکتر

    کارکتر ست رو حذف کردم درست شد. اما وقتی دوباره کارکتر ست میکنم اون مشکل بر میگرده
  10. MOHAMMADALII

    مشکل در ریگ کارکتر

    نه این کارم کردم نشد
  11. MOHAMMADALII

    مشکل در ریگ کارکتر

    من حدود دو دقیقه با این کارکتری که براتون عکسشو گذاشتم انیمیت کردم و تازگی وقتی انیمیت می کنم و فایل رو سیو می کنم و دوباره بازش می کنم ترنزلیت کنترل های کارکترم تغییر پیدا می کنه و حسابی رفته رو اعصابم، فکر می کردم مشکل از هیستوری باشه اما نبود.لطفا راهنمایی کنید.عکس شماره یک قبل از سیو و عکس...
  12. MOHAMMADALII

    سوال : در مورد graph editor

    اگر منظورت رو متوجه شده باشم شما می خوای تمام تانجنت ها رو کنار هم داشته باشی برای این کار باید تمام کنترل های آبجکت که ریگ کردید رو انتخاب کنید و به این مسیر برید animate >Charecter و بروی گزینه charecter Set کلیک کنید و در گراف ادیتور رو نامی که برای charecter set انتخاب کردید کلیک کنید تا...
  13. MOHAMMADALII

    سوال در مورد RealFlow

    من می خوام یک پارتیکل رو زیر مجموعه یک پارتیکل دیگه قرار بدم یا اینکه هر دو رو یکی کنم ، این کار رو در Realflow 2010 در پنجره scene tree می شه انجام داد اما در RealFlow2012 این پنجره وجود نداره یا اینکه اسمش تغییر کرده من پنجره ایی برای انجام دادن این کار پیدا نکردم اکه کسی راجب این موضوع چیزی...
  14. MOHAMMADALII

    چکار کنم که مایا کار کنم!!!؟؟؟؟

    فقط علاقه است باید جوری عاشق سه بعدی باشی که شب ها خوابشو ببینی ، مثل من که فکر و ذکرم شده مایا البته من به خاطر پول انیمیت نمیکنم ولی بدم نمیاد شغلم این باشه
  15. MOHAMMADALII

    رندرینگ مدل های سنگین

    شما برای اینکه بتونید یک مدل با پالیگان های زیاد رو رندر بزنی باید رم بالایی داشته باشی حداقل 8 گیگ و برای اینکه زمان رندر رو پایین بیاری باید پردازنده بالایی داشته باشی حداقل 6 هسته ایی هر هسته 3.5ghz و یه سری تکنیک هایی هم هست که یک مقدار زمان رندر رو کمتر میکنه
بالا