دوست عزیز من خودم مدل سازم در همین حدی که توی این فیلم دیدی و در ضمن مدل سازی رئال رو حتی میشه با اسکنر های سه بعدی هم انجام داد خیلی راحت و بی دردسر، و رندر هم که بستگی داره به قدرت سخت افزاری شما که بتونی با چه کیفیتی رندر بگیری.
میمونه انیمیت ، اونم که با موشن انجام شده
به نظر من انیمیت خوب...
خوب بود مخصوصا مدل سازی
اما به نظر من مدل سازی و رندر اونم توی یه کار رئال اونم با موشن کپچر خیلی هنر نیست
ما باید تا میتونیم بریم سراغ کار های فانتزی و انیمیت دستی ، اینا الان خواهان داره
متاسفانه این موکاب بدجوری داره انیماتورها رو میبره به فنا
در هر صورت خسته نباشید
من میخوام دفورمر Lattice را وقتی که به آبجکت نسبت دادم بچرخونمش و از یه جهت دیگه آبجکتم رو دفورمه کنم و میخوام آبجکتم به اون جهت نچرخه
وقتی کلید D رو نگه میدارم و جهت Rotate رو میچرخونم عمل نمیکنه، جهت روتیت میچرخه اما خود دفورمر نمیچرخه
حتی جهت کامپوننت ها رو هم تغییر دادم اما lattic فقط به...
با این پلاگین میتونید با چند کلیک ساده آبجکتتون UV کنید شما با کمک Unwrella میتونید صدها آبجکت low poly و high poly رو unwrap کنید ولی یک مساله ای رو باید توجه داشته باشید که سرعت همیشه محدودیت رو به همراه میاره و ممکنه شما با Unwrella در برخی از آبجکتهای پیچیده به مشکل بر بخورید و این مشکل در...
من حدود دو دقیقه با این کارکتری که براتون عکسشو گذاشتم انیمیت کردم و تازگی وقتی انیمیت می کنم و فایل رو سیو می کنم و دوباره بازش می کنم ترنزلیت کنترل های کارکترم تغییر پیدا می کنه و حسابی رفته رو اعصابم، فکر می کردم مشکل از هیستوری باشه اما نبود.لطفا راهنمایی کنید.عکس شماره یک قبل از سیو و عکس...
اگر منظورت رو متوجه شده باشم شما می خوای تمام تانجنت ها رو کنار هم داشته باشی
برای این کار باید تمام کنترل های آبجکت که ریگ کردید رو انتخاب کنید و به این مسیر برید animate >Charecter
و بروی گزینه charecter Set کلیک کنید و در گراف ادیتور رو نامی که برای charecter set انتخاب کردید کلیک کنید تا...
من می خوام یک پارتیکل رو زیر مجموعه یک پارتیکل دیگه قرار بدم یا اینکه هر دو رو یکی کنم ، این کار رو در Realflow 2010 در پنجره scene tree می شه انجام داد اما در RealFlow2012 این پنجره وجود نداره یا اینکه اسمش تغییر کرده من پنجره ایی برای انجام دادن این کار پیدا نکردم اکه کسی راجب این موضوع چیزی...
فقط علاقه است باید جوری عاشق سه بعدی باشی که شب ها خوابشو ببینی ، مثل من که فکر و ذکرم شده مایا البته من به خاطر پول انیمیت نمیکنم ولی بدم نمیاد شغلم این باشه
شما برای اینکه بتونید یک مدل با پالیگان های زیاد رو رندر بزنی باید رم بالایی داشته باشی حداقل 8 گیگ
و برای اینکه زمان رندر رو پایین بیاری باید پردازنده بالایی داشته باشی حداقل 6 هسته ایی هر هسته 3.5ghz
و یه سری تکنیک هایی هم هست که یک مقدار زمان رندر رو کمتر میکنه