Recent content by miladwolf

  1. M

    ملاک برای رندر exterior

    ممنون البته پر از ایراده ... بنده فقط modelling کار میکنم اونم environment (محیط).نویز تصویر هم که با یه رندر با کیفیت و سایز بزرگ حل میشه
  2. M

    ملاک برای رندر exterior

    ممنون از نظرت ودقیقا درست گفتی شما درخت روشن شده اما ماه رو از قصد روشن کردم اخه میخواستم با روشنایی زمین بخونه (نور مهتاب)
  3. M

    ملاک برای رندر exterior

    عزیز یه نظر رو این بدی ممنون میشم تازه تمومش کردم
  4. M

    ملاک برای رندر exterior

    اها به این میگن تغییر...خیلی خوب شد دوتاشو گذاشتم کنار هم از زمین تا اسمون عوض شده بنظرم خیلی خوب شده فقط یه کوچولو intensity نور زیاده
  5. M

    ملاک برای رندر exterior

    اره عزیز میدونم اون خطا چین بنده 3 ساله مدلینگ میکنم.به نظر بنده شما متریالا رو بذار بعدم با تغییر مقدار همون مواردی که عرض کردم یه نتیجه ی بهتر بگیر
  6. M

    ملاک برای رندر exterior

    خوب فکر میکنم اشتباه از من بود و بد جور گفتم.بجای تکسچر با کیفیت باید میگفتم تکسچر مناسبتر.یکی از چیزایی که باعث یه رندر واقعی هست.یه تکسچرینگ خوبه که از میکس چند تا تکسچر بدست میاد.البته من منظور علی رو نفهمیدم که میگه متریالت تنظیم نیست اخه متریالی توی صحنه نمیبینم که تنظیم بخواد...و منظورم از...
  7. M

    ملاک برای رندر exterior

    اها پس شما کار معماری میکنی...شما باید از تکسچرای با کیفیت تر استفاده کنی و یه نکته ی دیگه این هست که وقتی جزییات ریز توی صحنه هست باید کیفیت رندر رو بالا ببری(با استفاده از سمپلای بیشتر و اپشنای قوی)که مسلما تایم بیشتریو هم میگیره.البته از نظر حجم سازی که خوبه چون فرم کلی فرم پیچیده ای نیست و...
  8. M

    ملاک برای رندر exterior

    خیلی دوست دارم اینکارو بکنم اما متاسفانه کار کاملی رو با vray نکردم اما همینروزا میخوام یه صحنه ی علمی تخیلی بسازم و با vray رندر کنم بنظرم شما فعلا کاراتو بذار تا من یه چیزی بسازم راستی شما اهل کجایی و چند سالته؟:)
  9. M

    ملاک برای رندر exterior

    بنده هم تا حدود زیادی این مشکلو داشتم (واقعی در اوردن کار) اما دارم به لطف اموزش vray بهتر میشم.توی مدلهاشونم چیز پیچیده ای نیست فقط مهمترین مورد تعداد و نوع و نحوه ی گذاشتن نورهاست و صد البته تنظیمات رندرر...مثلا شما تعداد فتون هاتونو تنظیم میکنید؟ یا تعداد و فیلترهای برخورد اولیه و ثانویه رو...
  10. M

    ملاک برای رندر exterior

    سلام.بنده میلاد هستم از شیراز و با max 2012 کار میکنم و بعد از تقریبا 3 سال فیلد مورد علاقم رو پیدا کردم (Environment Modelling) تمرکزمم بیشتر روی محیطای علمی تخیلیه.با vray حرفه ای کار نکردم اما اموزششو گرفتم که پر از نکته هست مثلا اینکه متزیالها و تکسچرها بسیار زیاد توی کیفیت و واقعی بودن...
بالا