خوب فکر میکنم اشتباه از من بود و بد جور گفتم.بجای تکسچر با کیفیت باید میگفتم تکسچر مناسبتر.یکی از چیزایی که باعث یه رندر واقعی هست.یه تکسچرینگ خوبه که از میکس چند تا تکسچر بدست میاد.البته من منظور علی رو نفهمیدم که میگه متریالت تنظیم نیست اخه متریالی توی صحنه نمیبینم که تنظیم بخواد...و منظورم از...
اها پس شما کار معماری میکنی...شما باید از تکسچرای با کیفیت تر استفاده کنی و یه نکته ی دیگه این هست که وقتی جزییات ریز توی صحنه هست باید کیفیت رندر رو بالا ببری(با استفاده از سمپلای بیشتر و اپشنای قوی)که مسلما تایم بیشتریو هم میگیره.البته از نظر حجم سازی که خوبه چون فرم کلی فرم پیچیده ای نیست و...
خیلی دوست دارم اینکارو بکنم اما متاسفانه کار کاملی رو با vray نکردم اما همینروزا میخوام یه صحنه ی علمی تخیلی بسازم و با vray رندر کنم بنظرم شما فعلا کاراتو بذار تا من یه چیزی بسازم راستی شما اهل کجایی و چند سالته؟:)
بنده هم تا حدود زیادی این مشکلو داشتم (واقعی در اوردن کار) اما دارم به لطف اموزش vray بهتر میشم.توی مدلهاشونم چیز پیچیده ای نیست فقط مهمترین مورد تعداد و نوع و نحوه ی گذاشتن نورهاست و صد البته تنظیمات رندرر...مثلا شما تعداد فتون هاتونو تنظیم میکنید؟ یا تعداد و فیلترهای برخورد اولیه و ثانویه رو...
سلام.بنده میلاد هستم از شیراز و با max 2012 کار میکنم و بعد از تقریبا 3 سال فیلد مورد علاقم رو پیدا کردم (Environment Modelling)
تمرکزمم بیشتر روی محیطای علمی تخیلیه.با vray حرفه ای کار نکردم اما اموزششو گرفتم که پر از نکته هست مثلا اینکه متزیالها و تکسچرها بسیار زیاد توی کیفیت و واقعی بودن...