ابزار های Boolean و ProBoolean در تری دی مکس
مدیفایر های Parametric Deformers و Free form Deformers در تری دی مکس
گزینه های Edit Poly قسمت اول
گزینه های Edit Poly قسمت دوم
متریال ها در تری دی مکس (نحوه متریال دهی)
متریال ها در تری دی مکس (مدیفایر UVW Map)
متریال ها در تری دی مکس (Diffuse...
سلام
تنظیمات همینه این گزینه ها از مکس 2008 تا 2015 خیلی تغییرات داشته
کنار دکمه set key همون کلیده ایکون یه باکس سفید هست که این گزینه رو فعال می کنه و با کلید راست روی این ایکون این تنظیمات هم میاد.
قدرت این گزینه در مکس 2015 به اوج خودش رسیده و از همه ورژن ها قوی تر شده.
سلام
چقدر خوب این محیط رو که قبلا ساخته بودی به انیمیشن تبدیل کردی:rose::rose:
بادی که به پرده ها می خورد خیلی خوب شده بود
از cycle استفاده کردی؟
مشحصه که تسلط شما به بلندر بیشتر شده.
ساختمون ها مربوط به Tears of Steel نیست ؟ یا خودتون مدل کردین؟
سلام اقا مهران
الهی شکر خوبم
در مورد سایه بعد از اینکه رندر گرفتم فهمیدم سابدیواد و یادم رفته زیاد کنم دیگه حوصلم نشد بزارم رندر.
در مورد دندونا گفتم کاراکتر کارتونیه خبری نیس:green:
در مورد دودم به خودم گفتم دردسرش زیاده که بخوام روشنش کنم و دودو اینا بزارم بیخیال شدم فرض می کنیم کبریت یادش...
سلام
در مورد سوالتون یه خورده اینجا توضیح دادم
http://forum.majidonline.com/threads/206306-%D8%B1%DB%8C%DA%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D9%88-%D9%BE%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%86-%D8%AF%D8%B1-3dsmax
سلام حمید
به جمع وی ری کارا خوش امدی.
بابا این مکس (ولو) ولش کن خودش قبلا ول شده.:)
رندر اولی بهتر شده. دوس داشتم
توی کارات نویز می بینم . خودت استادی ولی فکر کنم اگه subdivs نور هاتو اضاف کنی و noise threshold رو کم کنی درس بشه.
البته از sun استفاده کردی توی کلید راست very properties می تونی...