Recent content by maziar58

  1. M

    مشکلاتم توی مکس

    سلام دوست عزیر. من پاسخ نسبتا کاملی برای سوال شما در سایت دانشنامه زاگلند نوشتم. برای دیدن پاسخ سوال خودتون اینجا رو کلیک کنید.
  2. M

    راه رفتن واقعی کارکتردرتری دی مکس

    سلام دوست عزیر. من پاسخ نسبتا کاملی برای سوال شما در سایت دانشنامه زاگلند نوشتم. برای دیدن پاسخ سوال خودتون اینجا رو کلیک کنید.
  3. M

    پرش رنگ انیمشن

    سلام dv avi همون AVI هست. یعنی زمانی که رندر می گیرید برای خروجی خروجی فایل AVI رو انتخاب کنید. پیش از سیو کردن می پرسه کمپرسور شما چی باشه. باید microsoftDV رو انتخاب کنید. نر مافزار تدوین مثل پریمیر هست که باید آموزش کامل ببینید.
  4. M

    نحوه ریگ کردن طناب؟

    سلام.قابلی نداشت در پنل utiliti (آخرین پنل سمت راست) یک یوتیلیتی هست به نام reactor.اونجا هم میتونید شروع و پایان سیمولیت رو تغییر بدید هم یک پارامتر به نام پارامتری به نام اگر اشتباه نکنم col tolerance رو کم کنید تا فاصله طناب با اشیا کم بشه. البته اگر این عدد زیادی کم بشه ممکنه درست محاسبه...
  5. M

    پرش رنگ انیمشن

    برای داشتن یک dv-avi حتما لازم نیست هنگام رندر مستقیما خروجی avi گرفت. میشه اول image رندر کرد (مثلا tga یا حتی jpg) و بعد با نرم افزار های تدوین مثل primer اون رو به avi تبدیل کرد. این طوری اگر وسط رندرینگ به هر دلیل رندر قطع بشه مشکلی پیش نمیاد. اما استاندارد شبکه های sd همون avi هست و از mov...
  6. M

    نحوه ریگ کردن طناب؟

    سلام شما باید از آیکن های منوی ابزار های reactor استفاده کنید. اگر این منو سمت چپ مکس شما نیست روی بدنه منوی اصلی رایت کلیک نید و reactor رو تیک بزنید تا این منو ظاهر بشه.
  7. M

    پرش رنگ انیمشن

    سلام از زمانی که استاندارد DV رایج شده برای رندر های معمولی نیازی به سخت افزار خاصی نیست. شما باید فایل AVI رندر کنید و compresor اون رو روی microsoft DV بزارید.البته سایز تصویر شما باید d1vodeo-pal باشه یعنی 720*576 این استاندارد برای تلویزیون ایران استفاده میشه. من از امروز سوالات 3D...
  8. M

    پاسخ به سوالات 3dmax در دانشنامه انیمیشن

    سلام به همه دوستان. از این تاریخ من در سایت دانشنامه انیمیشن و هنر های دراماتیک به سوالات 3dmax پاسخ می دهم. آدرس فروم سه بعدی : http://xagland.ir/forums/نرم-افزار-های-سه-بعدی
  9. M

    نحوه ریگ کردن طناب؟

    سلام. شما باید از ابزر های reactor استفاده کنید. به طور مختصر اول یک مودیفایر reactor rope به طناب نسبت بدید. بعد طناب رو انتخاب کرده و آیکن create rope collection رو بزنید. به همین ترتیب یک آبجکت که می خواید با کمک اون طناب رو تکون بدید (مثلا یک box) انتخاب کرده و آیکن create rigid body...
بالا