Recent content by mamali132002

  1. mamali132002

    نتیجه بد

    دوست من چند تا نکته میگم شاید بتونه کمک بکنه. برای هر قسمتی از کارت که می خوای بسازی تعدادی عکس refrence جمع کن و نگاه کن. برای مثال وقتی چمن کارت خوب نمیشه فقط تمرکزت رو بزار روی اون . عکس ها رو نگاه کن و ببین که کجای کارت ایراد داره و درستش کن. اگر تک تک object ها به خودی خود خوب باشن در نهایت...
  2. mamali132002

    کیفیت عکس در Viewport

    میتونی texture رو تو خود material editor در قسمت show standard map in viewport بر روی hardware قرار بدی . این طوری فقط همون map که می خوای رو با resolution بالا در viewport میبینی. و با اینکار شما مانع از پر شدن بی رویه مقدار Ram کارت گرافیکیتون میشید.
  3. mamali132002

    مکس یا مایا

    اگر هدفتون ساخت انیمیشن (به خصوص انیمیشن بلند) و جلوه های ویژه و داشتن میزان بازار کار بالاتر هستش حتما Maya کار کنید.
  4. mamali132002

    error max

    ای کاش قبلش میگفتید که از کدوم رندر انجین استفاده میکنید. با فرض اینکه از vRay استفاده میکنید. در render setup به setting برید و Default Geometry رو به Dynamic تغییر بدید و عدد روبروش رو تا جایی پایین بیارید که دیگه اررور رو نگیرید. این کار باعث میشه که سرعت رندرتون به شدت پایین بیادش ولی خوب...
  5. mamali132002

    مشکل در vray displacement

    شما گزینه ی keep continuity رو فعال کن درست میشه.
  6. mamali132002

    سلام برای motion capture بدن روش های مختلفی وجود داره . که آخرین و کم هزینه ترین برای کسانی که...

    سلام برای motion capture بدن روش های مختلفی وجود داره . که آخرین و کم هزینه ترین برای کسانی که امکان دسترسی به ابزارهای گران ندارن استفاده از چند دوربین فیلم برداری و بعد track و solve کردن اون در برنامه های tracking هستش. دقیقا نمیدونم که در آواتار از کدوم سیستم استفاده شده ولی مطمئنا از سخت...
  7. mamali132002

    مچاله كردن خودرو

    این تست ها با particle flow tool box 2 هستش : http://vimeo.com/17681995 http://vimeo.com/groups/pflow/videos/6449302 http://vimeo.com/17891641 http://vimeo.com/17923529
  8. mamali132002

    آموزش Nvidia physX

    Mass FX روی engine خود physx ساخته شده. http://physxinfo.com/wiki/MassFX برای physx از document های خود nvidia استفاده کن اگر می خوای کامل یاد بگیری. میتونی از youtube هم آموزش های زیادی براش پیدا کنی. خیلی پیچیده نیستش ولی اگر منظور از یادگیریش اینه که وارد SDK اون بشی و برنامه نویسی به صورت...
  9. mamali132002

    راهنمایی در خصوص طراحی داخلی

    این عکسی که شما گذاشتی داره نشون میده که مدلتون مشکل داره ، حتما گوشه ها رو chamfer کنید و با استفاده از connect یه مقدار تعداد polygon هاتون رو بیشتر کنید و بعد از اون حتما از smooth استفاده کنید. در صورتی که شما به چیزی که می خواید رسیده باشید هیچ روشی غلط نیستش . مثلا میتونید از Loft یا...
  10. mamali132002

    مچاله كردن خودرو

    3 تا روش میتونم بگم : 1- استفاده از thinking particle 2- استفاده از particle flow toolbox 2 3- یدونه basemesh از ماشینت درست کنی و بعد اون base رو cloth کنی و جنسیت پارچه رو خیلی سفت کنی و بعد از simulate آبجکت ماشینت رو به آبجکت base با مدیفایر skinwrap وصل کنی. راه حل های دیگه ای هم...
  11. mamali132002

    dll error

    مشکل ناسازگاری هستش ، شاید اشتباهی 64 بیت رو روی 32 بیت یا بر عکس نصب کردین.
  12. mamali132002

    import کردنه کارکتر

    Merge کنید ، اگر باز هم مشکل داشت xref scene کنید و بعد Merge کنید.
  13. mamali132002

    سوالات رایج جلوه های ویژه

    مرسی احسان جان به نظر من که کیفیتش هم خوبه ، سیستم های موشن کپچر ( تو ایران رو فقط میدونم) این طوری هستن که شما بعد از این فایلتون رو میگیرید باید ادیتش کنید (بعضی وقت ها خیلی باید ادیت بشه) ، برای همین من این راه حل ها رو با توجه به هزینه ی کمی که دارن خیلی بیشتر می پسندم تا اینکه بخوام هزینه...
  14. mamali132002

    سوالات رایج جلوه های ویژه

    ببخشید این پست اشتباه هستش.
  15. mamali132002

    سوالات رایج جلوه های ویژه

    مقاله های این سایت رو مطالعه کنید : http://features.cgsociety.org/articles/
بالا