سلام، اوه پست مال 4 سال پیش رو بالا اوردی!
یه راه ساده تر هم هست که رم کمتری میگیره و زمان initialize ش به قولی کمتره اونم اینه :
var o:Object={};
var n:Number=10;
var c:Number;
for(var i:int=0;i<n;i++){
var t:int=0;
c=Math.floor(Math.random()*n);
while(o[c]!=null){
t++...
سلام دوستای عزیز و قدیمی! فلش مگه برای اندروید خروجی apk نمیده ؟ دیگه نیازی ب فلش پلیر نیست، مرورگراش ک خیلی وقت پیش می گفتن فلش ساپورت نمیکنه
برای آی او اس ک ipa میداد. اما مرورگرش همچنان فلش ساپورت نمی کنه
الگوریتم سوت built-in فلش بعضی مواقع خیلی کنده، الگوریتم های موجود رو تست کن احتمالا ب نتیجه میرسی، البته باید با توجه به داده هات الگوریتما رو انتخاب کنی، چقد پراکندگی دارن، چقد تکرار دارن و ....
یا هم اگه داده هات خیلی زیادن و پردازش واقعا سنگینه، با یه برنامه c++ ک سرعتش بالاس داده ها رو...
اگه منظورت jump به یه خط کد ه، نه چنین امکانی نداره، اما می تونی دستوراتت رو توی یک فریم بنویسی بعد با gotoAndPlay/gotoAndStop هدایتشون کنی به اون فریم.
ببین شما وقتی تو برنامه فلش یا هر ide دیگه برنامتون رو کامپایل میکنین (تو flash pro برای مثال ctrl+enter ) این حالات دسترسی به اینترنت داره.
ولی اگه شما بیای تو محیط ویندوز فایل .swf رم بوسیله فلش پلیر اجرا کنی اجازه دسترسی به اینترنت نداره وباید دستی یه سری تنظیمات تو فلش پلیر انجام بدی یا...
شما کافیه یه کلاس بسازین کنار پروژتون به نام DynamicMovie.as که حاوی این کد های بالا باشه
بعد موی کلیپتون رو تو library راست کلیک کنید properties.. بعد تو قسمت class بزارین DynamicMovieحالا این ن رجیستر پوینت موی کلیپتون رو میتونین با متد setRegistration تغیر بدیو scaleY2,scaleX2 رو هم برای...
سلام با تبدیل های localtoGlobal و از این چیزا میتونی اوکیش کنی
اما برای راحتی کار base class موی کلیپتو بزار رو این کلاس:
package{
import flash.display.MovieClip;
import flash.geom.Point;
/**
* Extends MovieClip adding a dynamic registration point
*
* Based on AS2 work by Darron...
سلام علیکم
میتونی یه شی به target ـت وصل کنی البته باید شی ئت داینامیک باشه، بعد تو event.target بخونیش
مثلا :
mc.id=23;
mc.addEventListener(MouseEvent.CLICL,onClick);
private function onClick(event:MouseEvent):void{
trace(event.target.id);
}