javadgonbadi
امتیاز واکنش
765

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • [h=3]اعلام نتایج مسابقه سوم نور پردازی ( موضوع رندر اتومبیل )[/h]
    [h=3]The Sad Sunset[/h]
    سلام و ممنون بابت محبتت رفیق

    این هم لینک ولی عکسی که آپ لود کرده بودم از بین رفته اگه مشکلی داشتی بگو اگه یادم مونده بود کمکت کنم عزیز

    حق یارت
    سلام رفیق ببخشید خیلی خیلی خیلی دیر دارم جوابت رو میدم، یه مشکل بزرگ خانوداگی داشتم و به همین دلیل چند ماهی از اینترنت به دور بودم و نتونستم به شما دوستان سر بزنم، معذرت میخوام، انشا الله که حالال کنی و ازم دلخور نباشی که جواب ندادم و به پستی که گفتی سر نزدم.

    حق یارت
    من کوچیکه شمام
    شرمنده از بچه ها تا بتونم سراغ میگیرم ولی خب چند وقتی هست آب رروغن قاتی کردم:))
    مرسی واس اینکه کارای ما رو میبینی

    تو مسابقه اکستریور شرکت کرده بودی؟
    [h=3]آغاز مسابقه نور پردازی Exterior شماره 1[/h]
    سلام
    به نظر منم کمبود GI باعث این شده
    رندر انیمیشن یه سری تکنیک داره . برای کار شما که فقط دوربین حرکت می که باید یه بار irridiance map و light cache حساب بشه بعد رندر بشه
    برای بار اول باید از global گزینه dont render final image روشن بشه که فقط این دوتا حساب بشه و irridiance map و light cache رو save کنی
    rridiance map قسمت mode باید بشه Multiframe incremental و برای light cache باید بشه Fly-through و scale بشه world
    حالا نکته اینجاست که برای محاسبه این دو می تونی ساز عکستو 10 برابر کوچیک کنی تا 25 برابرم جواب می ده ولی من می گم 10 برابر
    یعنی اگه سایز عکست مثلا 1000 در 500 هست بگیر 100 در 50 . اینجوری هم زمان رندرت کمتر می شه و هم تکنیک اینه
    سلام دادا
    کجایی؟!!!
    از کجا شنیدی؟!
    اون که تموم شد کار توپی هم که نبود :green:
    بووووووووووس :rose:
    سلام
    پست هاتو دیدم. روی پست انیمیشنت نظر گذاشتم
    شاید دیگه توی مجید انلان پیدام نشه . این مدیرا مدرسمو باز نمی کنن
    دیگه می خوام توی سایت خودم فعالیت کنم
    اینم سایت من
    http://www.artaaria.ir/
    موفق باشی
  • بارگذاری,
  • بارگذاری,
  • بارگذاری,
بالا