سلام
به نظر منم کمبود GI باعث این شده
رندر انیمیشن یه سری تکنیک داره . برای کار شما که فقط دوربین حرکت می که باید یه بار irridiance map و light cache حساب بشه بعد رندر بشه
برای بار اول باید از global گزینه dont render final image روشن بشه که فقط این دوتا حساب بشه و irridiance map و light cache رو save کنی
rridiance map قسمت mode باید بشه Multiframe incremental و برای light cache باید بشه Fly-through و scale بشه world
حالا نکته اینجاست که برای محاسبه این دو می تونی ساز عکستو 10 برابر کوچیک کنی تا 25 برابرم جواب می ده ولی من می گم 10 برابر
یعنی اگه سایز عکست مثلا 1000 در 500 هست بگیر 100 در 50 . اینجوری هم زمان رندرت کمتر می شه و هم تکنیک اینه