با سلام
من ورژن 64 بیت این پلاگین رو برای مکس2011 نصب کردم
ولی در هنگام اجرای مکس این ارور رو میده:
Error loading DLLs files
particleFlowToolBox2.dlo>Failed to initialize.
Error code 126
و بر خلاف Box3 این پلاگین رو نمیشناسه
از دوستانی که اطلاعاتی در این زمینه دارن کمک میخوام
همونطور که میدونیم یرای یه scene میشه واسه رندر از چند دوبین متفاوت از Batch render استفاده کرد . ولی من میخوام رو چند فایل بصورت جداگانه اینکارو انجام بدم . یعنی چند فایلو آماده رندر بکنم و اینا پشت سر هم رندر شه ،
یکی از دوستام در مایا با یه سری فرمانهای تحت داس اینکارو کرده بود آیا در مکس...
واسه اسکریپتم یه فکرایی به ذهن خودم رسید
میتونیم واسه این نوع پلاگینها که کلیدی درست نمیکنن واسه هر فریم یه snapshot موقت درست کنیم بعد اطلاعات پوزیشن هر کدوم از اونارو یه جایی ذخیره کنیم بعدش هم اونارو پاک کنیم
حالا میتونیم اون آرایه از پوزیشن ها رو کلید به کلید مچ کنیم با جسم اصلی...
(فک...
نظره لطفته
آره دقیقا منظورم همین بود ولی نه اینکه مثه یه قوطی کبریت بیفته پایین و از اینجا به بعدش مثلا از فریم 100 به بعد رو میتونی از toy car ری اکتور استفاده کنی حالا ممکنه این وسط بین این دو یه اختلافات کوچیکی پیش بیاد که شما اونو pose 2 pose حلش میکنی
ادامه کار و دوباره با mad car ادامه...
خیلی راجع به اینکه چجوری میتونی واسه ری اکتور تعریفش کنی تا نسبت به برخورد با ستون واکنش داشته باشه فک کردم
اگه بتونی انیمیشن شاسی رو جوری Keyable کنی کارت خیلی راحت میشه بگرد ببین اسکرپت خاصی واسش نیست؟
یا شایدم بتونی یه Clone از ماشین بگیری ولی این دفعه تو موشن دیگه Madcar تعریفش نکنی...
اشکال در استفاده از فایل های موشن کپچر
یه فایل کپچر که واسه راه رفتنه انداختم رو یه بایپد این فایل راه رفتن در به مسیر خاصه
می تونم با استفاده از لایه در بایپد کلیه اعضای بدن رو تغییر بدم ولی می خوام جهت حرکت کردن بایپد رو تغییر بدم
چون تمامی فایلهای کپچر راه رفتن که دان کردم تو یه مسیر خاص...
VisualMarker is a fast and easy to use utility for converting 2D marker positions to skeletal based models. The real-time calculations provide full visual control at any stage of the capturing process. VisualMarker can use up to four video streams for motion capture, and does not require special...
درست می گی
البته ما هم میخوایم رو کلیت کار بحث کنیم
وگرنه که سلیقه ها فرق میکنه
منم اون 2 3 تا مثالی که زدم کلی بود
مثلا برای القاء هیجان به بیننده زمانی که نمیدونیم تا چند ثانیه بعد چه اتفاقی میفته معمولا دوربین چند ثانتی پاینتر از ارتفاع بازیگر ها همراه با یه لرزش قرار میدن و زمانی هر...
بدون حرکت
لرزش مختصر
پنینگ
از پایین بسمت کاراکتر ...
چه وقت و چه زمانی از هر کدومش استفاده میشه
میخواستم راجع بهش بحث کنیم
و اگه کسی آموزش خاصی سراغ داره لینک بده
ممنون