Recent content by hamid3d_2

  1. hamid3d_2

    منم ورودتو تبریک میگم عمو جون

    منم ورودتو تبریک میگم عمو جون
  2. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    کالکشن Rigit Body اشیا را به بدنه سخت تبدیل میکند ... که تا حدودی در برابر نیروهای وارده مقاومت میکنند .... کالکشن Colth اشیائی با خصوصیات لباس و پارچه ایجاد میکند که در برابر نیروهای وارده واکنش نشان داده یا چروک میشوند ... کالکشن Soft Body اشیا را به بدنه نرم تبدیل کرده که در...
  3. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    در رآکتور خصوصیات فیزیکی توسط کالکشنها مشخص میشود .... برنامه رآکتور پنج کالکشن متفاوت دارد ... Rigid Body Cloth Soft Body Deforming Mesh Rope برق ساختمان
  4. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    هنگام ساخت شبیه سازی های Reactor یکی از اولین گامها تعریف خصوصیات برای اشیاء است ... بعنوان مثال یک کره ساده میتواند به یک توپ بولینگ یا یک پرتقال تبدیل شود .. هر کدام از این اشیا را اگر از یک ارتفاع پائین بیاندازیم واکنشهای متفاوتی نشان میدهند . چون خصوصیات فیزیکی آنهامتفاوت است .... اگرچه شکل...
  5. hamid3d_2

    من مبنویسم ... اگه خواستن بعدا ادغامش کنن .............................

    من مبنویسم ... اگه خواستن بعدا ادغامش کنن .............................
  6. hamid3d_2

    سلام ... تشکر خالی .. بی جواب .. یعنی ادامه بدم ... یا کلا بی خیال شم .. :?:

    سلام ... تشکر خالی .. بی جواب .. یعنی ادامه بدم ... یا کلا بی خیال شم .. :?:
  7. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    دوست عزیز آموزشهای من صرفا آشنائی با رآکتور هست و کلا با اون آموزشها فرق میکنه .. اگه اونجا بذارم انسجامش ازبین میره .. (ممکن بین درسها پست بخوره ..) اینا آموزه های خودم هست که مستقیم اینجا تایپ میکنم ... PDF نیست که بتونم اونجا بذارم ... :sad:
  8. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    در جلسات بعد با کالکشن ها و خصوصیات و تنظیمات آنها آشنا میشویم ...
  9. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    همچنین میتوانید اشیاء مورد نظر را با اشیائی مانند spring یا motor پیوند دهید . این اشیاء تحت تاثیر نیروهائی قرار میگیرند که برای اشیاء گوناگون رآکتور قبلا تنظیم شده اند .. سر انجام میتوانید در قسمت object peroperty خصوصیات فیزیکی مانند mass و friction و elasticity را برای اشیاء فعال و تنظیم...
  10. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    فرآیند کاربرد Reactor برنامه رآکتور با شکلهای هندسی کار میکند که خصوصیات فیزیکی برای آنها تعریف شده باشد . پس از تعریف این خصوصیات برای اشیاء مورد نظر برنامه رآکتور میتواند مشخص نماید که این اشیاء چگونه با یکدیگر تعامل دارند .. تعریف یک شی هندسی با خصوصیات فیزیکی به چند روش امکان پذیر است...
  11. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    کاربرد Reactor رآکتور آنچنان ویژگیهائی دارد که توسط آن میتوانید خصوصیات فیزیکی و نیروهای لازم را در یک صحنه تعریف نموده و سپس کلیدهای متحرک سازی حاصل از تعامل اشیاء داخل صحنه را بطور خودکار ایجاد نمائید .. این برنامه افزودنی داخل پانل Utilities واز طریق دکمه Reactor در اختیار شما قرار میگیرد...
  12. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    هنگامی که در مکس از رآکتور صحبت میکنیم .. در واقع از فیزیک سخن میگوئیم .. فیزیک شاخه ای از علوم است که با موضوع ماده وانرژی و قوانین حرکات وتعامل بین اشیاء سر و کار دارد . این موضوع برای متحرک سازان بسیار جالب است چون آنها همیشه در تلاشند تا حرکات وتعامل اشیاء را در داخل صحنه ها شبیه سازی...
  13. hamid3d_2

    :: آشنائی با Reactor ::

    سلام ... از امروز با هم مروری داریم بر رآکتور "Reactor "و متحرک سازی با این ابزار قدرتمند Havok انشاالله به کارتون بیاد ..
  14. hamid3d_2

    آموزش Max Script

    دمتون گرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  15. hamid3d_2

    آموزش يك رندر زيبا و ساده

    سلام دمت گرم ادامه بده hamid
بالا