Recent content by einollahia

  1. E

    پشتیبانی تست کاراکترهای من

    سلام به همه دوستان خیلی وقت بود اینطرفا نبودم. آخه خیلی وقت بود اصلا 3d کار نمی کردم. این دوتا کاراکتر رو برا حوزه هنری قسمت معاومنت آموزشش زده بودم یسری انیمیشن هم ساخته بودم که ببینم پروژه می دن یا نه حالا اونا پروژه می خوان ولی مجانی !!!!!!! این دوتا کاراکتر که زدم. ریگ شده هست و...
  2. E

    Batch render

    من یه همچین مشکلی با ورژن 2012 داشتم. سرچم که کردم همه گیر بود. از این اسکریپت استفاده کن IK_renderViewBr.mel
  3. E

    پشتیبانی Devil

    ممنون از نظرتون ولی چون می خواستم خودشو خشن نشون بده پوستش نباید لطیف باشه. بدلیل خصوصیاتش هم نمیشد هر فابریکی رو رو سرش انداخت گونیم از سرش زیاده:wink: اینم یه ویرایش جدید بنا به گفته دوست خوبمون amir.nemati63 دندون هم بهش اضافه کردم
  4. E

    پشتیبانی Devil

    سلام به همه خیلی وقت بود که اینجا کار نذاشته بودم. در اصل تو ابین مدت کار زیادی هم انجام ندادم(هنر که نون و آب نمیشه واسه آدم:green:) این کار رو بر مبنای یه تصور ذهنی که قبلا مد نظرم بود ساختم. نرم افزارهای استفاده شده: Maya, Zbrush, Body paint, photoshop, Mental ray
  5. E

    یه سوال درباره Toon Sharder

    سلام توی shading engine برو تو mental ray مثلا اگه یه blinn درست کردی برو تو blinnSG contour contour رو می بینی enable رو تیک بزن و اوتم تنظیمات رنگ و اندازه و ... حالا برو تو تنظیمات mental ray برو گزینه features رو بزن پایین پایین تنظیمات رندر contour رو می بینی فقط تو این نوع...
  6. E

    Skining

    تو کل عمرم یه بار باهاش مشکل داشتم. اونم اشتباهی درایور کارت گرافیکیم نصب نبود. و الا اصلا و ابدا باگ نداره.
  7. E

    کلبه رویایی : علیرضا عین اللهی :,Maya,VUE,Mental Ray,World Machine,Zbrush,Photoshop

    دوستان متاسفانه تو چند روز اخیر تو این گرونی دو تا از هارد های من پرید. فایل مسابقه هم تو یکی از اونها بود خیلی سریع دوباره یه کار زدم. زمین با world machine درست شده.
  8. E

    Skining

    ngSkinTools_ skinning layers هست که جم و جور تره و راحت می تونی از سایتش دانلود کنی ولی جادو نمی کنه. خودت باید حوصله کنی و اسکین کردن رو یاد بگیری
  9. E

    متحرک سازی با موشن کپچر آماده

    مدلت رو ریگ کن و بعد pose مدلت رو شبیه pose فریم اول موشنت بکن. سخته ولی ممکنه
  10. E

    متحرک سازی با موشن کپچر آماده

    motioncapturedata.com/ freemotionfiles.blogspot.com/ 2 یا 3 ماه پیش یه مجموعه 700 تاییش رو تو سایتها آپلود کرده بودند که باید بگردی ببینی هنوز هست یا نه من دانلودش کردم هم فایلهای vicon رو داشت هم Optitrack و چنتا دیگه .توانایی آپلودش رو ندارم وگرنه دریغ نمی کردم
  11. E

    متحرک سازی با موشن کپچر آماده

    چنین کاری که شما میگی هیچ منطقی نداره فایل های کپچر چند نوع هستند. یکسری حرکات بدن رو ثبت می کنن که اسکلت تحویلت می ده. یکسری حرکات مارکرهارو که فقط point cloud در هر دو حالت موشن بیلدر سریعا حرکات رو تحویل میگیره باید قبل از کار با موشن ها کاراکترت ریگ شده باشه و بعد که تست ریگ رو...
  12. E

    متحرک سازی با موشن کپچر آماده

    باید از HIK استفاده بکنید خیلی سادست دقیقا همون کاری که تو motion biulder می کنید یکی به کاراکترت نسبت می دی یکی به اسکلت کپچرت بعد میگی حرکت مربوط رو از اسکلت بگیره تو یوتیوب آموزش زیاد داره
  13. E

    کلبه رویایی : علیرضا عین اللهی :,Maya,VUE,Mental Ray,World Machine,Zbrush,Photoshop

    کارهای بچه های اینجا انقدر قوی هست که آدم به سختی روش میشه کار بزاره فعلا یه base از کل کار را زدم که مربوط به فضای کلی هست.
  14. E

    کلبه رویایی : علیرضا عین اللهی :,Maya,VUE,Mental Ray,World Machine,Zbrush,Photoshop

    با سلام خدمت همه شما خیلی وقت بود این طرفا نبودم. منتها چند روز پیش که اومده بودم این مسابقه رو دیدم و تصمیم گرفتم یه طرحی که تو ذهنم بود و همیشه تنبلی می کردم برم سراغش رو شروع کنم. نرم افزارهایی که کا باهاش انجام میشه Maya Vue mental ray World machine Zbrush Photoshop Headus...
بالا