Recent content by Doozli

  1. D

    بی بی کد My Kitchen (mentalray)

    ممنون از بچه ها . بله نور خورشید باعث طراوت می شود ولی تو این مورد آشپزخونه متاسفانه نور گیری از پنجره رو نداشت(طبق نقشه) و ضلع شمالی بود به همین دلیل من از نور مصنوعی استفاده کردم . در مورد open هم درست می فرمایید. در مورد سقف(سقف کاذب) هم بستگی به مشتری داره اگه بخواد میشه اینطوری در آورد...
  2. D

    بی بی کد My Kitchen (mentalray)

    این آخرین کارم هست برای یکی دوستان که کابینت ساز هست طراحی کردم . بیشتر مدلینگ رو دوستم انجام (MAYA) . رندر با منتال ری (مایا)و بدون پست پروداکشن انجام شده با نورهای مصنوعی. امیدوارم خوشتون بیاد. rendertime=45 min
  3. D

    پشتیبانی Hunter

    خسته نباشید . کارتون عالی شده. فقط یه سوال کارکتر رو توی اون pose مدل کردین یا T_pose هست؟
  4. D

    انیمیشن honey_simulation

    سلام به همه ی دوستان . این تمرین simulation برای عسل هست که برای یک قسمت از تیرز تبلیغاتی قرار بود استفاده بشه گفتم بزارم دوستان هم ببینن. simulate با نرم افزار naiad هست ورندر هم منتال ری هست .که از sss در ترکیب با mia material استفاده شده. امیدوارم خوشتون بیاد.
  5. D

    بی بی کد Interior Render

    ممنون دوست عزیز. حتما روش کار میکنم
  6. D

    بی بی کد Interior Render

    سلام. خیلی وقت بود می خواستم یه رندر از اینتریور بگیرم که هم با کمترین تعداد نور (2تا) وهم محیط بیرون over expouse نشه. کار رو با مایا و منتال ری رندر کردم و زیاد روی متریال ها کار نکردم فقط واسه تست اونایی بود که گفتم . خوشحال می شم نظراتتون رو بشنوم.(اون لوستر هم که دیگه نگین چرا سیاه شده چون...
  7. D

    قالب چند تا از کار های قدیمی

    اول هم عرض کردم کار های قدیمی هستن با اطلاعات اون موقع انجام شده(اولین کار های منتال ری ای ):paint:
  8. D

    قالب چند تا از کار های قدیمی

    رند های استدیویی تقریبا مال 6 ماه پیش هستن. یه تبلیغ تلویزیونی هم 3 ماه پیش واسه mvm انجام دادیم یک قسمتی از تیزر رو آپلود می کنم تا دوستان نظراتشون رو بفرمایند. همه رندر ها با منتال ری هست. به جز لامبورگینی بقیه توی گروهمون مدل شده (MAYA).
  9. D

    قالب Dirty Garage

    سلام. دوست عزیز کار خیلی خوبی شده. اگه یکم روی شیدر ها زیاد تر وقت بزاری کار بهتر هم میشه.از بامپ هم زیاد استفاده کردی. آرزوی موفقیت دارم برات
  10. D

    قالب لامبورگینی

    ممنون از دوستان. HDR رو با لنز Fish Eye گرفتن. فرمت jpg رو واسه دان می زارم ولی HDR حجمش زیاد هست نمی تونم واسه دان بزارم ولی اگه یه سرچ کنید حتما پیدا می کنید.
  11. D

    قالب لامبورگینی

    عکس جدید اضافه کردم.بلور رو حذف کردم. سیاهی سایه ها رو با بک گراند مچ کردم. رفلکت رو شیشه رو یکم زیاد کردم.
  12. D

    قالب لامبورگینی

    ممنون از لطفتون . ماری نرم افزار تکسچر سازی مال شرکت Foundry هست. نور پردازی به وسیله HDRI هستشIBL. ولی 2 تا لایت دیگه هم استفاده کردم.(برای Shadow و شبیه سازی GI) . از indirect Lighting هم استفاده نکردم(حتی برای IBL) که یک روش جدید برای نور پردازی هست مربوط به مایا 2013.
  13. D

    قالب لامبورگینی

    ممنون از دوستان نه مدلش آماده هست. یه پک مدل آماده داشتم از اونجا برداشتم . روی مدل هیچ تغییری ندادم فقط uv هارو اصلاح کردم.
  14. D

    قالب لامبورگینی

    سلام به همه ی دوستان . کار جدیدم هست(Maya). با منتال رندر شده و composite هم توی Nuke انجام شده خوشحال میشم نظرات دوستان رو بشنوم.(تکسچر و مپ هارو هم با فتوشاپ و ماری کار کردم )
  15. D

    قالب فورد موستانگ shelby

    سلام به همه با تشکر از توجه دوستان عزیز تعداد فیس ها تقریبا یکسان هست در عکس فقط قسمت جلویی رو smooth کردم و ماشین رو بدون بلو پرینت مدل کردم(فقط نمای ساید رو داشتم) . از اساتید و دوستان می خوام بپرسم که از چه روشی برای مدلینگ استفاده می کنند. من از روش box modeling استفاده کردم.
بالا