CG-Student
امتیاز واکنش
388

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • سلام حسين جان ...

    چطوري داداش؟
    خيلي وقت بود پيدات نبود ...
    يدفعه اي بي خبر غيبت زد ...
    خوشحالم كه دوباره اومدي ...
    حتما با دست پر اومدي ...

    موفق تر از قبل باشي.
    يا علي.
    از sharin جان بپرسی هم میتونه کمکت کنه. آموزش نرمال مپ امضاش رو دیدی؟
    هم مایا بلده و هم ZB و هم UVL.
    خودت هم مطالعه آزاد داشته باشی خوبه .
    توی گالری مدل های مختلف رو ببین.
    وایرفریم اونها خیلی مفیده .
    سلام.

    سال نو شما هم مبارك ...
    ان شائ الله كه همگي سال پر باري ( مخصوصا از لحاظ علمي و معنوي ) داشته باشيم.

    مرسي.

    موفق باشي.
    يا علي.
    سلام.

    ZB كه بحثش جداست ...
    ZB براي جزئيات دادن هست و بيشتر براي كاراكتر استفاده مي شه ...
    اما در ورژن هاي جديد ZB فكر كنم بله ، قابليت UV گرفتن رو داره . يك سري برنامه هاي مكمل هم براي ZB و امثالش وجود داره كه اين كارا رو انجام مي ده ...
    تاپيك هاش دربخش ZB هست. البته قبل از UV گرفتن فكر كنم احتياج به retopology هم داشته باشه ... ( كه براي هر كسي جالب نيست !! مگر اينكه در زمينه ي كاراكتر كار كرده باشه ... )

    خودم استفاده نكردم ...

    موفق باشي.
    يا علي.
    سلام بر عزيز دل ...

    اختيار داريد.
    خوب من از وقتي كه UVLAYOUT ياد گرفتم ، خيلي كم پيش اومده كه با UV خود مايا كار كنم ...

    اما براي UV گرفتن ، بايد از كل مدل ، يجا UV بگيري ، نه Face به face !!
    براي انتخاب اين گزينه ها هم ، بايد ببينيد مدلتون ، چه مدلي هست ...
    اينطور نيست كه براي هر مدلي از planer mapping و ... استفاده كنيد ...

    الگوي خياطي رو ديدي ؟ UV گرفتن يه چيزي تو همين مايه هاست . مدل 3بعديت رو تصور كن اون رو جوري برش مي زني كه بتوني به سطح زمين بچسبونيش ، جوري كه هيچ برامدگيي نداشته باشه ...
    تو دستت يه جهبهي كاغذي بگير با يه قيچي ، طوري ببرش كه بتوني به سطح زمين بچسبونيش ، خوب حالا مي بيني كه face هاي UV ات بايد با Face هاي مدلت متناسب باشن ... ، در غير اينصورت د تكسچر كشيدگي يا فشردگي مي بيني ...

    در مورد سوال بعدي درست متوجه منظورت نشدم !! وقتي يك face رو انتخاب مي كني ، بسته به ابزاري كه ازش استفاده مي كني face ها انتخاب مي شن ، به صورت default فيس ها جدا گونه انتخاب مي شن !!
    يا نكنه منظورت در صفحه ي UV texture editor هست ؟!!
    فکر کردم ده خرموه فقط خوم مایا کار میکم -خیلی خوشحال بیم
    سلام

    هم شهری -حیف الان وقت ندارم جوابتو بدم - اگه کسی جوابتو نداد پس فردا جواب سوالاتو می دم -

    دمت گرم حال کردم -
    smspersia.blogsky.com
    سلام . خوبي ؟؟
    راستي من شارين هستم :green:
    هه هه ...
    هنوز اولشه ... كجاش و ديدي !! :cool:
    زياد عجله نداشته باش ...
    كل آموزش ها هم نياز نيست ببيني ...
    ببين به كدوم قسمت بيشتر علاقه داري ، پي همون رو فعلا بگير كه زده نشي ... بقيش رو هم كم كم ببين .
    تو اين زمينه بارها پيش مي ياد كه زده مي شي و دوباره مي ياي پاش ... طبيعيه ...
    digital tutors واقعا مدرسينش بعضي جاها بيش از حد فك مي زنن . . .

    ادامه بده ...
    به آخرش فكر كن. مابين كار ها هم حتما تمرين كن ، وگرنه يادت مي ره ...

    موفق باشي.
    يا علي.
    سلام!!!
    من مکس رو تیکه تیکه یاد گرفتم !!چون دو سال فلش رو رها کردم رفتم تو خط بازی سازی تیکه تیکه مکس هم یاد گرفتم
    بیشتر توآبجکت سازی کار کردم!!
    ایشالله با هم یاد بگیریم؟؟!!
    راستی asرو خوب بلدی؟!!
    "البته دقیقا شبیه اینو نی دونم . ولی میشه یه جیزی شبیه اینو از سایت nastaliqonline.ir درست کنی . این نستعلیق آنلاین خدماتش رایگان هست . یه سایت دیگه هم هست با امکانات بیشتر که پولیه . ( قوانین اجازه ثبت سایت دومی نمیده)
    یه وبلاگ هم میشناسم واسه یه استاده که کلا کارش همینه. اگه دوست داشتی پخ بده می فرستم برات. اینجا نمی زنم فردا حرف درمیارن میگن تبلیغ کرده !"

    سلام. ممنون میشم آدرس ها رو اینجا برام بفرستید.

    تشکر./
  • بارگذاری,
  • بارگذاری,
  • بارگذاری,
بالا