.چند تا سوال ازتون داشتم من یه مدتی با مکس کار کردم بیشتر مدلینگ کار کردم حالا میخوام انیمیشن رو شروع کنم.خیلی کم با انیمیت کردن اشنا هستم چه منابعی رو برای اموزش انیمیشن از پایه تا پیشرفته مناسب میدونید؟ برای اینکه توی انیمیشن حرفه ای بشم چقدر باید وقت بزارم؟میخوام در حدی حرفه ای بشم که بتونم جایی مشغول به کار بشم؟ چی کار کنم که خیلی سریع بتونم حرفه ای بشم؟ ایا نیاز است که کلاس برم؟ : ایا کلاسی هست که از پایه تا سطخ حرفه ای مباحث انیمیشن رو اموزش بده و بازدهی و نتیجه خوبی داشته باشه؟ کلا هر نوع پیشنهاد ی در این زمینه دارید بفرمایید
سلام من ایدی شما رو تو فروم مجید انلاین پیدا کردم.چند تا سوال ازتون داشتم من یه مدتی با مکس کار کردم بیشتر مدلینگ کار کردم حالا میخوام انیمیشن رو شروع کنم.خیلی کم با انیمیت کردن اشنا هستم چه منابعی رو برای اموزش انیمیشن از پایه تا پیشرفته مناسب میدونید؟ برای اینکه توی انیمیشن حرفه ای بشم چقدر باید وقت بزارم؟میخوام در حدی حرفه ای بشم که بتونم جایی مشغول به کار بشم؟ چی کار کنم که خیلی سریع بتونم حرفه ای بشم؟ ایا نیاز است که کلاس برم؟ : ایا کلاسی هست که از پایه تا سطخ حرفه ای مباحث انیمیشن رو اموزش بده و بازدهی و نتیجه خوبی داشته باشه؟ کلا هر نوع پیشنهاد ی در این زمینه دارید بفرمایید
سلام علیکم
قضیه
برای اینکه به یه کارکتر لوپولی نرمال مپ بدیم :
1-جسم های پولی از زیبراش به مایا لود می کنیم و به لوپولی بیک می کنیم
2-از های پولی یووی میگیریم و در زیبراش نرمال مپ میگیریم و نرمال مپ را به لوپولی میدیم تا جزئیات اعمال بشه
سوال
1-راه دیگه ای هم هست ؟
2-در مورد نکته دوم به جز گرفتن نرمال مپ در زیبراش راه دیگه ای برای گرفتن نرمال بوجود داره؟ میدونم که نرم افزارهای متعددی نظیر piplnat یا xnormal برای گرفتن نرمال مپ هست اما آیا به این نرم افزارها ما یووی را وارد می کنیم که نرمال مپ بده یا خود ابجکت 3بعدی را ؟؟ که اگه خود ابجکت را که میشه مثل نکته دوم قضیه و حالا مسئله اصلی
فرقی بین نرمال مپ های حاصله از این نرم افزارها هست
میخواستم ازتون کمک بخوام که نام کتاب هایی که میشناسید و تو اینترنت یا هرجای دیگه برای دانلود موجود نیست رو بنویسید
مثل کتاب Digital Art Master Vol 6 , 7 که اصلا تو نت برای دانلود موجود نیست
من اینجور کتاب ها رو میخوام و ممنون میشم که راهنمایی کنید