زیاد سخت نگیر... این کاراکتری که من میبینم زیاد نمیشه رو ریگ کردن مانور دار
فوقش مثل ماهی از گردن تا دمش تو محور x چپ و راست بره... دیگه بالا پاینن نره... چون حجم ها میرن تو هم... چون که مثل مورچه یا سنجاقک بند بند نداره... و بینش پر هست واسه همین احتمال میدم تور محور z اذیت بشی
یه آیدی بساز بیا یاهو دیگه... این چه وضع تبادل اطلاعات آخه :دی
سلام داداش خودم...
ناراحتی چرا ...؟؟ نه بابا .... دو روز دنیا این حرفا رو نداره... تازشم طرف حساب من تو نبودی عزیز.... تو هم خودت بیستی هم کارات اینو همه میدونن
خوب بریم برسیم به جواب
والا تا اونجایی که من میدونم هیچ آدم عاقلی با این تعداد پالیگان ریگ و انیمیت نمیکنه
به فرض استخوان بندی کردی... تنظیمات انولوپ Skin رو میخوای چه کنی.... سخت میشه...
به فرض این کارم کردی ... موقع انیمیت کردن پیر میشی.... هرچی راه خودشو داره
راه شما هم اینه که نیازی نیست که اونهمه پلیگان رو بیاری و ریگ کنی... شما کافی با نرم افزار Topogun بیای از جسم high poly ریتوپولوژی بگیری و حالشو ببری :دی
البته باید درست توپولی بگیری (توپولی همون توپولوژی :دی) واسه ریگ و اینا میگم که بعدا به مشکل بر نخوری...
بعدش بیاری تو مکس ریگش کنی ...
واسه رندر رو متریال دیگه خودت استادی... قبلش که از مدلت Uv گرفتی واسه نرمال مپ... چون با این روش حتما باید نرمال مپ داشته باشی تا رزوله خوبی تو رندر بهت بده
دیگه همینا.... چاکریییییییییییییییییییم... راستی من هادی هستم... اسم شما چیه؟
سید بزرگوار
میگم کاربر ویرژه هم شدی یا فقط فعالی؟!
چون مال من چنین امکانی نداره که بنویسم شاگرد کوچولو!
---
من راستش تو بحث انیمیت خیلی اطلاعات ندارم
از هادی سیدی بپرس، کمکت میکنه
خواهش میکنم .
باید ببخشی دیگه من یکم پرو هستم:دی
جدا از شوخی فک کنم اشککال کارتو بگم واسه خودت بهتر میشه تا با تعریف بیخود
اشکالاتو بپوشونم.
ممنون که نظر ما رو تحمل میکنی.
راستی من امینم.
موفق باشی
سلام استاد،امروز ديدم که به عنوان کاربر فعال شناخته شدی،گفتم يک- عرضه ادب کنم،دو- بهت تبريک بگم،سه- برات ارزوي موفقيت بکنم.راستی ميبينم که يه بخش به اسم دوستان داری،ولی بخشی واسه شاگردان نداری ! يه بخش درست کن ،بعد منو اونجا اضافه کن.