با سلام و احترام خدمت اساتید و دوستان
نحوه چیدمان و قرار گیری پنجره ها در برنامه 3d max برای من بهم ریخته ، فقط 4 پنجره جهت نمایش از زوایای مختلف رو نشون میده
در حالت عادی سمت راست پنجره های مربوط به ساخت اجسام و مدیفایر و دوربین ها و نور ها قرار دارد ... در حال حاضر برای من این پنجره ها...
مرسی از توضیحتون دوست عزیز . ولی فکر میکنم نظر شما درست باشه تصاویر رمز گذاری شده در فایل . چون با Resource Hacker هم چیزی دستگیرم نشد .. مرسی . برنامه ایی هست که بشه از دسکتاپ با رزلوشن بالا عکس گرفت ؟
کسانی که میوانند در این زمینه همکاری مستمر داشته باشند لطفا نمونه کار و شماره تماس و محل سکونت رو برای من بصورت پیام خصوصی ارسال کنند
کارهای طراحی وب و طراحی قالب های سی ام اس از جمله وردپرس ، دروپال ، جوملا رو با کسانی که در این زمینه تجربه کافی دارند بصورت پروژه ایی خواهیم داشت .
ساکن...
دوستان عزیز .
من نیاز به اجاره 1 ماه بیلبورد در تهران دارم . مکان های مورد نظرم هم 10 تا هست در جاهای مختلف تهران
کسی اگر میتونه کمکی کنه ممنون میشم راهنمایی کنه ...
من قصد دارم یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنم
1-برای سیستم فروشگاه چه برنامه ایی رو پیشنهاد میکنید که هم جامع باشه و هم پشتیبانی خوب داشته باشه
2- من میخوام از این سیستم های همکاری در فروش استفاده کنم کدوم یکی از شرکت ها بهتر و مطمئن تر هستند ؟