با سلام خدمت اعضای مجید آنلاین
سوالی داشتم
یه مدل کارکتر در 3dsmax ساختم و unwrap هم شده . مدل را به zbrush انتقال میدهم و بعد از ویرایش کردن مدل و زیاد شدن دیتیل ها می خواهم مدل را جهت رندر گرفتن فینال دوباره به max بیاورم
اما نمی خواهم مدل با دیتیل زیاد انتقال یابد . می خواهم که دیتیلها...
سلام به همگی
از همه شما ممنون بچه ها
اول عذرخواهی می کنم از این که خیلی دیر آنلاین شدم . چون واقعاً حس و حال کاری رو نداشتم . الان هم یکی از دوستان زحمت کشیدن اطلاع دادن اینجا تاپیکی برای پدر بنده زده شده .
از هم شما ممنونم
به قول همکاران بابا تو بزرگداشت ایشون در خانه سینما ، شاید سالها طول...
سلام دوست من
برخی اوقات به دلیل Flip بودن پلیگن ها یا خالی نبودن صحیح بین دو Edge این موضوع پیش میاد . اگر مشکل هست مدل رو بزارید تا بشه کمک کرد .
موفق باشید
:rose:
علی آقا جسارت نشه
یا باید روش نور پردازیتون رو عوض کنید یا یک حقه بزنید !
یعنی بعد از رندر کار با همین نوری که دارید ، تمام نور ها رو پاک کنید ، برای سرعت بیشتر موتور رندر رو هم ScanLine بزارید . حالا رندر کنید صفحه سیاه میشه . ولی کانال Alpha رو که ببینید متوجه میشید که جای آسمون سیاه هست و...
سلام دوست عزیز
شما برای دیدن بافت در این Shade ، باید حالت نمایش متریال رو روی Show realestic Material in viewport بزارید . بعد میتونید عدد Color رو بالاتر ببرید .
همون دکمه Show shaded Material in viewport رو نگه داری ، یک دکمه دیگم کنارش باز میشه ، مثل همونه ولی آبی رنگ
موفق باشید :rose:
سلام دوست عزیز
من یک کرک براش دارم ، البته نمی دونم درست کار میکنه یا نه ، امتحانش نرکردم . ایشالا که به کارت میاد . تو 4shared آپلود کردم .
http://www.4shared.com/folder/KyQRP9Km/Material_pro_2.html
موفق باشید :rose:
سلام شیرانی جان . خوبی آقا ؟
دوست من شرمنده ، یک سوال برام پیش اومده و کسی رو بهتر از تو پیدا نکردم .
در کارهایی که مدل های 3D رو در محیط فیلم قرار میدن (بعد از Tracking) ، برای مچ بودن بیشتر نور پردازی ، از تصاویر HDRi همون محیط استفاده میشه . تا اینجاش همه چیز درست هست . ولی در این صورت ، یعنی...
سلام دوست من
کل اجسامت رو توی یک فایل خام Merge کن ، اگر بازم مشکل بود یعنی یکی از اجسام ایراد داره . احتمالاً از نرم افزاری مثل Sketch up یا 3dCad استفاده شده و هم خونی نداره .
می تونید هر بار یک قسمت از اجسام رو Merge کنی تا مشخص بشه کدوم مدل ایراد داره .
موفق باشید :rose:
سلام دوست من
فکر میکنم اگر از حالت Tiles در Diffuse استفاده کنید و با تنظیماتش کار کنید بهتر باشه . می تونید از همون Tiles ایجاد شده در قسمت Bump و Reflection هم استفاده کنید . اینجوری تکرار بافت رو ندارید دیگه . چون این نوع بافت ها ریز هست و تکرارش مشخص میشه.
موفق باشید :rose:
سلام دوست من
من گشتم ، تقریباً همه جا فقط کاملش هست و حجم بالا . الان گذاشتم تو 4shared برات upload بشه . تموم شد لینکش رو همین جا میزارم بقیه دوستان هم شاید لازم داشته باشن .
ویرایش شده :
این هم لینک دانلود .چون حجمش نزدیک 120mb بود ، توو 5 تا پارت upload کردم ...
جواب
سلام دوست من
چرا اگر می خوای آسمون رو در فوتوشاپ اضافه کنی ، اصلاً تو کار رندر می گیریش ؟ اگر برای انعکاسات می خوای که در تنظیمات رندر VRay ، همون آسمون رو به هر 3 تا قسمت منوی Environment نسبت بده . حالا اون پلان یا نیم دایره ای که بهش مپ آسمون دادی کلاً حذف کن . در این شرایط فقط مپ...
سلام به همگی
دوستان عزیز ، یک سوال دارم . بعد از Tracking کردن یک فیلم و قرار دادنش در محیط Max , باید سایه جسم رو هم که روی محیط تاثیر میزاره داشته باشیم . برای کارهای تک عکس میشه تصویر رو در Background گزاشت و زیر جسم هم یک صفحه با شیدر VrayMtlWrapper . ولی در کارهای تجاری که نیاز هست اجسام...
سلام به همگی
من یه مشکلی در Realflow 2013 و مش Hybrid دارم . در نسخه 2012 این برنامه در قسمت تنظیمات Hybrid mesh گزینه ای بود به نام Open Boundareis که با Yes کردنش میشد مدل Hybrid رو کنارها و کف مش ایجاد شده رو دیگه حساب نکنه که خوب خیلی مدل نهایی سبکتر میشد ولی این گزینه در 2013 هیچ کاری نمی...