مرسی حمید جان. بعد از اینکه make collide میکنی، اگه object رو واسه جابه جایی انتخاب کنی emitter انتخاب نمیشه و با object حرکت نمیکنه.
من پدر فزندی object, fluid و emiitter رو عوض کردم. که بیخیال حتما بلدین.
اما یه مشکل دیگه دوستان. کلا آتیش با maya hardware رندر نمیشه!!!! چه create fire, چه از...
سلام به دوستان مایا کار حرفه ای و غیر حرفه ای مثل خودم.
سوال من اینه:
من میخوام آتیش داشته باشم و تو رندر گیری هم این آتیش اجرا بشه یعنی بصورت عکس نباشه.
فهمیدم با hardware render buffer میشه این کار رو کرد. (اگه راه حل دیگه ای بغیر از کلیک_راست تو time slider میدونین بگین لطفا)
بعد اومدم از...
خیلی ممنون. از کد PHP مطمئنم چون با HTML جواب می ده و می تونم توی DB داده هامو ذخیره کنم.
تو کدی که برام نوشتی از EnglishVars استفاده کردی که تعریف نشده و خطا می ده، تو هر دو روش. باید از همون URL_Vars استفاده کنم؟ تعریفش رو پاک کردی اما هنوز استفاده شده.
ممنون از کمکت.
ممنون hadimetal . کد من اینه:
send_btn.addEventListener(MouseEvent.CLICK, submit);
test_txt.addEventListener(MouseEvent.CLICK, clr);
var var_load:URLLoader = new URLLoader;
var URL_request:URLRequest = new URLRequest( "http://localhost/doctor.php" );
URL_request.method = URLRequestMethod.POST...
می خوام از As3 به MySql وصل بشم. اول باید به php وصل شد، بعد به MySql. فرم های من با HTML طراحی شدن. پس as3 باید به HTML وصل بشه تا فرم های منو نشون بده. بعد کاربر می تونه تو محیط فلش اطلاعاتش رو وارد کنه و از طریق ارتباط php با MySql اطلاعات تو بانک اطلاعاتی ذخیره می شه.
دوستان اگه می شه این...
دلخواه کردن ماوس
این کد هارو تو اولین قاب سطر زمانی ریشه بذارین:
Mouse.hide();
yourmcForCursor_mc.onMouseMove = function() {
this._x = _root._xmouse;
this._y = _root._ymouse;
}
سلام
در مورد ماسک کردن تو وبلاگ امضام توضیح دادم. البته اگه منظور همون ماسک کردن معمولی باشه!
اما اگه مثلا می خواین ماسک قابل کشیدن باشه این کارارو بترتیب انجام بدین:
1- دو تا movie clip ایجاد و بهشون نام بدین
2- اولین قاب سطر زمانی ریشه رو انتخاب و AS رو باز کنین
3- به اسم movie clipی که می...
بازم خودمم!:D
این یکی خط خط کردی با ماوسه!
بازم تو فریم اولی این کد هارو تو AS بذارین:
_root.onMouseMove = function() {
_root.lineStyle(1, 0xFF0000, 100);
_root.lineTo(_xmouse, _ymouse);
updateAfterEvent();
}