سلام ...وقت به خیر.
من برای شبیه سازی معماری به یه نفر مسلط به تری دی مکس ( مدلسازی * تکسچرینگ * نورپردازی و رندر و پست پروداکشن ) نیاز مندم.
ساعت کاری صبحها از 9 صبح تا 1 و بعد از ظهر ها هم از 5 تا 9 هست.
به کسی که برای این کار انتخاب بشه، حقوق و بیمه تعلق میگیره.
اولویت انتخاب با کسانی...
سلام ...وقت به خیر.
من برای شبیه سازی معماری به یه نفر مسلط به تری دی مکس ( مدلسازی * تکسچرینگ * نورپردازی و رندر و پست پروداکشن ) نیاز مندم.
ساعت کاری صبحها از 9 صبح تا 1 و بعد از ظهر ها هم از 5 تا 9 هست.
به کسی که برای این کار انتخاب بشه، حقوق و بیمه تعلق میگیره.
اولویت انتخاب با کسانی...
دوستان با این راهها ممکنه سطح مقطع حجم در راستای لاین بچرخه...بهترین راه استفاده از پله ی خود مکس هست. در غیر این صورت من استفاده از مدیفایر sweep رو بر روی یه لاین پیشنهاد میکنم
یه کم به نظر میاد توی تونل باشه فضاش..برای همین انعکاس آسمون که توی بدنه افتاده غیر طبیعیه.( توی عکسی که تاریکتره و گویا شبه)...مدلسازی عقب ماشین( قسمت اتصال ستون و شیب خط کنار بدنه در اون قسمت هم مورد داره)
. جا داره که بهتر بشه.
خسته نباشید.
نگفتید در چه موتوری و چه زبانی.....ولی من با unity و javaScript جواب میدم...
شاید برای بقیه موارد هم همینطوری باشه.
زمان اعلان متغیر در ابتدای اسکریپت ، اگر اون رو با پیشوند static بنویسید، میتونین از طریق اسکریپتهای دیگه کنترلش کنید.
مثلا: اعلان در اسکریپت با نام myScript.js:
static...
با Tile خود 3dsmax میشه جوری پارامتر ها رو تغییر داد که رندوم به نظر بیاد.
در غیر اینصورت میتونین از برنامه ی SubStance designer استفاده کنید.وپلاگینش برای 3dsmax
من دانلود کردم.
ولی موقع اکستراکت خطا میده.
وقتی هم که با وجود خطا میذاری به اکستراکت ادامه بده ، موقع شروع بازی خطای لود کردن mono.dll میده.
ضمنا" بهتره برای آپلود فایلهایی با حجم مثل این ، از سایت dropbox.com اکانت مجانی بسازین و اونجا اپلود کنید.
هم برای خودتون خیلی خیلی راحتتره هم سرعت...
سلام.
من یه لپ تاپ با هارد 640 خریدم.
دیشب که پارتیشن بندیش کردم ، یه درایو 50 گیگی برای سیستم عامل ساخت و دو تا 195 گیگی گذاشت برای بقیه.
حالا میبینم جمع اینا میشه 440 گیگ.
به عبارتی 200 گیگ این وسط معلوم نیست کجاست.
روش ویندوز سون 64 بیتی نصب کردم.
خودم احتمال میدم ویندوز محدودیت داشته...
من دوست دارم بدونم با چه زبانی نوشته شده و از امکاناتش بیشتر بدونم.
اینکه چقدر کار برده و حجمش چقدره.
ضمنا اگر ممکنه یه اسکرین شات از محیط برنامه و یا چیزهایی که تاحالا باهاش ساختید بذارید.
سلام.
خواهش میکنم جواب این سوال رو زود تر بدید.
کار عجله ای شده.
راستش من خیلی وقته از رشته ی تحصیلیم کسب درآمد میکنم و قیمتها دستم نیست.
اگر کسی اطلاع داره بگه هزینه های ساخت کاراکتر برای گیم ( با دیتیل بین 10000 تا 15000 tri) چقدر هست؟
مدلسازی ؟
تکسچر؟
ریگ و اسکین با biped نرم افزار...
اول یه تشکر جانانه کنم بابت وقتی که گذاشتین و.معذرت خواهی دوباره بابت فایل ناقص اولی.
راستش لرزش پرنده آبیه رو قبلا" دیده بودم.
فقط هم در مورد همین پرنده هست.
و فکر میکنم فقط وقتی تبدیل به سه تا میشه میلرزه.
به هرحال دلیلشو نفهمیدم که درستش کنم.
در مورد صفحه و کادر ، توی سیستم خودم این...
سلام. ممنون.لطف دارین.
راستش قبل از این که کمان رو اضافه کنم ، با تفنگ شلیک میکردم.
اون موقع پارتیکل افکت داشت.
شبیه همون پارتیکل افکتی که به خود پرنده ها نسبت دادم و مسیرشون رو نشون میده.
ولی بعد که تیر کمان به ذهنم اومد ، دیگه اون پارتیکل افکت رو حذف کردم.
راستش توی سیستم خودم مشکلی...
سلام.
من حدود 2 ماه هست که به صورت گهگاه با یونیتی کار میکنم و این اولین بازی من هست.
توش باید با تیرکمون دوشاخه یه سری پرنده(انگری بردز) رو بزنین.
اگر به حد نصاب امتیاز رسیدین میره مرحله بعد.
25 تا مرحله داره.هرچی مرحله ها پیش میره بازی سختتر میشه و تنوع پرنده ها بیشتر .
کد تقلبم...