مشکل با تکسچر و متریال
ممنون از راهنمایت دوست عزیز * درسته کنار هر فایل obj یک فایل mtl هست، شما درست میگید ولی وقتی تو یونیتی میارمشون اون مدل که از چند آبجکت مجزا طراحی شده هر کدوم متریال خودشون رو دارند اما متریال ها تکسچر ندارند بخاطر این حساب کن هیچ اتفاقی نیوفتاده و مدل بی نقش نگاره من...
با سلام خدمت دوستان همیشه آنلاین :wink:
فکر کنم همگی با سایت tf3dm.com که مدلهای آماده داره آشنایید
من از تری دی مکس چیزی زیادی یا بهتره بگم خیلی کم میدونم.
بعضی مدلهایی که از این سایت دانلود میکنم با تری دی مکس باز میشن و مشکل اینه که وقتی بازش میکنم اون مدل تاره یا انگار نور تو صفحه نیست و...
کسی نیست بتونه روش کار با فریم ورک Starling را تا هر حدی که میتونه توضیح بده
تو سایتهای فارسی و حتی مجیدآنلاین مطالب فارسی خوبی پیدا نکردم
دوستان تا هر حدی که می تونند توضیح بدند:rose:
ممنونم از راهنمایی تمامی دوستان ( به دنبال نکاتی که یادآور شدید میرم امیدوارم نتیجه مطلوب بگیرم )
و اما ...
1- کسی هست در مورد تنظیمات خروجی APK در قسمت AIR 3.2 for Android توضیحی در مورد تمامی قسمت هاش بده که چطور بهترین نتیجه رو بگیریم؟
2 و همچنین قست تنظیمات Publish Settings توضیحاتی اگر کسی...
ممنون دوستان
آره دوستان در حقیقت من هیچ اطلاعاتی در مورد AIR به دست نیاوردم و تا حالا چیزی در موردش نخوندم ، چون نیاز واجب رو فراگیری زبان میدونستم، اما شما درست میگید فرا گیری چنین کتبی برای توسعه دهندگان واجبه من به دنبال این مطالبی که شما گفتید میرم و امیدوارم که به نتیجه مطلوب برسم اما یه...
با سلام و ادب خدمت تمامی دوستان
من مدتها پیش از طریق همین مجیدآنلاین و سایتهای مشابه به این تونستم زبان as3 را از نظر خودم به صورت تقریبا حرفه ایی فرا بگیرم.
من از روز اولی که به طرف برنامه نویسی و طراحی و با فلش روی آوردم قسطم این بود که یکی از توسعه دهندگان اندروید باشم و الان که بعد از مدتها...
فک کنم از سیستم است
من فلش رو به وسیله Adobe Master Collection CS6 نصب کردم یعنی آخرین ورژن کل نرم افزارهای شرکت Adobe ولی فک کنم این شرکت های که کپی رایت میکنند تو انتشار بسته های نرم افزاریشون دقت لازم رو ندارن و با فشرده کردن نرم افزارها تو یه بسته های خاص مخصوص شرکت خودشون نرم افزار رو خراب...
سلام و درود بر همگی
من با ورژن های قبلی فلش که کار میکردم به راحتی صدا ایمپورت میکردم ولی الان که میخوام تو CS6 صدا ایمپورت کنم با ارور برمیخورم و صوت با هر پسوندی که باشه ارور میده حتی ویدیو و قبلنا تو ورژن های قبلی چنین مشکلی نداشتم ، اما تو library پروژه های قدیمی که با ورژن های قبلی...
با سلام و احترام
با چه دستوری میتوان حرکت یک مووی کلیپ را به صورت معکوس انجام داد؟
برای مثال فرض کنید یک مووی کلیپ به نام mc داریم میخواهیم با کلیک بر روی mcclick ، مووی کلیپ mc به صورت معکوس حرکت کند یعنی از آخر به اول !
import flash.events.MouseEvent...
ممنون آقا جواد بله تفصیر خوبی بود متوجه شدم
مثل مثال زیر که نوشتم
var a:int = 10;
var b:int = 11;
(a>b)? trace("1") : trace("2");
در خروجی 2 چاپ میشه چون عبارت شرطی صحیح نیست،مرسی :oops:
اما روش آقا هادی مدیریت بیشتری بر روی حرکت بین فریم ها داره به این صورت که مجبور به فقط حرکت یک تعداد فریم خاص نیستید و می توانید یک بار 5 فریم و یک بار 20 فریم را پیمایش کنید.
آقا هادی عزیز شما زحمت کشیدید کد رو نوشت و گذاشتید اما به نظرم لازمه یه توضیح در مورد این خط بدید...
روشی دیگر برای حرکت از فریم جاری به فریم ++
از آقا جواد و آقا هادی واسه راهنمایی مفیدشون بسیار سپاسگذارم
من خودمم یه روش به سختی و زحمت در آوردم که واسه پروژه های بزرگ یه کم پیچیده میشه اما وظیفه دونستم این کد رو بذارم اینجا واسه یادگیری و استفاده دوستان :)
import flash.events.MouseEvent...
ممنونم جواد جان :rose:
من منظورم اینه که حتمی دستور play0 تا 9 که در بالا نوشتم در خود فلش تعریف شدن که به رنگ آبی در میان به نظرم حتمی کارایی دارن.
ممنونم از اینکه جواب دادید. فقط میخواستم بدونم این دستور ها چه کاری انجام میدن، همین :green: