پشتیبانی Zombie

h.khafan

Active Member
سلام:

کار خوبی شده فقط اگه بیشتر برای در اوردن اناتومی بدن وخصوصا دستو بازو اینا وقت میزاشتی... خیلی عالی بود
و اینکه اون قسمتهایی ک از لباش یه حالت داره انگار ک پاره شده ...اگه پاره شده واقعا مپ اپاسیتیش رو هم میساختی خیلی روی زیاد شدن جزئیات کار تاثیر داره....تجربه ی کاراکتر برای بازی رو نداشتم تا به حال کار سختی باید باشه با توجهبه اینکه باید کار رو با پلی های کمی بسازی ...
با نقاشی کردن روی تکسچرت هم میتونی خیلی خوب عمق و جنس رو شبیه سازی کنی و چشم رو گول بزنی...کاری رو ک اتچ کردم رو ببین حتما

وایر کار رو هم میزاشتی ای کاش...



موفق باشی دوست من...بازیشم اومد بگو بگیریم استادش کنیم :)
حامد
 

پیوست ها

  • 718_realsize.jpg
    718_realsize.jpg
    226.6 کیلوبایت · بازدیدها: 29
آخرین ویرایش:
Ok

کار زیبایی ست
میشه یه کم راجب این شرکت و کار خودتون و نحوه کارِتون با این شرکت توضیح بدید؟
ممنون




سلام،

خوب من نمونه کارم رو تو سایت های مختلف آپلود می کنم ایرانی و خارجی ، فکر می کنم حدود 20 تا باشه ، و بالاخره شرکت های مختلف اگه از کارت خوششون بیان پیشنهاد کار و همکاری میدن . طرح دو بعدی شو بم میدن و من به تری دی تبدیلش می کنم و براشون می فرستم ، همراه با فایل Max و Obj . یه حساب بانکی معتبر جهانی هم باید داشته باشی . من بصورت اینترنتی باشون کار می کنم یعنی غیر حضوری . این یه شرکت تازه تاسیسه یک سال نشده .
 

madmaster_3d

Well-Known Member
خیلی عالی شده فقط یک لطفی کن این 20تا ساست رو لینک کن که بعدا ما هم پول در آوریم. نترس رقیبت نمیشیم :)
 
Ok

سلام:

کار خوبی شده فقط اگه بیشتر برای در اوردن اناتومی بدن وخصوصا دستو بازو اینا وقت میزاشتی... خیلی عالی بود
و اینکه اون قسمتهایی ک از لباش یه حالت داره انگار ک پاره شده ...اگه پاره شده واقعا مپ اپاسیتیش رو هم میساختی خیلی روی زیاد شدن جزئیات کار تاثیر داره....تجربه ی کاراکتر برای بازی رو نداشتم تا به حال کار سختی باید باشه با توجهبه اینکه باید کار رو با پلی های کمی بسازی ...
با نقاشی کردن روی تکسچرت هم میتونی خیلی خوب عمق و جنس رو شبیه سازی کنی و چشم رو گول بزنی...کاری رو ک اتچ کردم رو ببین حتما

وایر کار رو هم میزاشتی ای کاش...



موفق باشی دوست من...بازیشم اومد بگو بگیریم استادش کنیم :)
حامد



سلام ،

ممنون از نظرت ، آره این نمونه کاری که برام اتچ کردی رو دیده بودم . این کاراکتر برای بازی های در سبک MMO ساخته می شه ، یعنی اینترنتی و باید سبک باشه . به خاطر همین نباید از تکسچرهای نرمال مپ و بامپ مپ و دیسپلیسمنت مپ استفاده کنی . و دیفیوس مپ باید خوپ رنگ آمیزی شده باشه و معمولا کاراکترت زیر 5 هزار تا triangle باید باشه بازی World of Warcraft از شرکت Blizzard Eintertainment یه نمونه ی این جور سبک بازی هست. ولی کاراکتری که من ساختم برای بازی های Xbox و Playstation یا PC هست ، اصطلاحا New Generation میگن . مال من حدود 9800 Triangle شده . در ضمن وایر فریم هم گذاشتم برات . :rose:
 
Ok

راستی بگو به خاطر این کاراکتر مثلا چند دلار میدن؟! بدونیم قیمت چه جوریه سرمون کلاه نزارن :mad:


بستگی به پیچیدگی کار داره ، بستگی به حرفه ای بودن هنرمند داره و بستگی به خود شرکت داره ، اگه شرکت معروف باشه خوب پول میدن اگه در پیتی باشه کم پول میدن . هفته ای 100 دلار تا 500 دلار .

:-?
 
Up

.
.
.

راستی ممنون میشم اگه کسی لینک سایت فروشگاه سخت افزارو برام بزاره ، می خوام یه قلم نوری بخرم . سایت Rayaneh.Com اون لایت پنی که می خوام رو تموم کرده .

:cry:
 

hosienmax100

3D Artist
خسته نباشی

با توجه به توضیحات خوبی که توی تاپیک دادی کار شایسته ایی شده ..خیلی خوب و اپتیمایز مدل رو زدی ..

تکسچرینگ هم اگر با خودت بود کمی تجدید نظر کن ..

موفق باشی /
 

milad_r

Member
سلام ... کار قشنگی شده... آفرین و تبریک داره رفیق....
برای قلم نوری فکر می کنم orado.com خوب باشه من خودم از اونجا تهیه کردم...
 
سلام ... کار قشنگی شده... آفرین و تبریک داره رفیق....
برای قلم نوری فکر می کنم orado.com خوب باشه من خودم از اونجا تهیه کردم...

سلام آقا شرمنده این قلم نوری که می گی چی هست وبرای چی نرم افزاری استفاده میشه
ممنوم میشم بگید:rose:
 
جواب

سلام آقا شرمنده این قلم نوری که می گی چی هست وبرای چی نرم افزاری استفاده میشه
ممنوم میشم بگید:rose:




برای نقاشی کشیدن و رنگ آمیزی تو محیط فتوشاپ یا زیبراش هست .
 

پیوست ها

  • 4491_340291833_11753-main.jpg
    4491_340291833_11753-main.jpg
    41.2 کیلوبایت · بازدیدها: 10

جدیدترین ارسال ها

بالا