عرضه دستگاه فسفر پلیت به صورت اقساط

amir6893

New Member
اسکنر فسفر پلیت دندان
دستگاه فسفر پلیت دندان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه های تصویربرداری دهان و دندان می باشد که نسبت به روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه می باشد. اسکنر صفحه فسفری وظیفه ارائه تصاویر اشعه ایکس با وضوح بسیار بالاتر نسبت به روش های سنتی را بر عهده دارد. فروشگاه مدیک کالا انواع دستگاه فسفر پلیت را با قیمتی پایین‌تر از بازار و به صورت اقساطی عرضه می‌کند.

اشعه ایکس یا رادیوگرافی یکی از مهمترین ابزارها برای کمک به تشخیص و درمان در دندانپزشکی است. اشعه ایکس با استفاده از اشعه ایکس و ابزاری که تصویر دندان را نشان می دهد انجام می شود.

در گذشته از فیلم های اشعه ایکس و مایعات در حال توسعه برای نمایش تصاویر استفاده می شد و مشکلاتی از جمله احتمال ظاهر نشدن تصویر، طولانی بودن زمان و عدم امکان ایجاد فایل دیجیتال برای بیمار بود. اما با ظهور تصویربرداری دیجیتال و انواع پلیت های فسفری دندان، تقریباً تمام مشکلات فیلم های اشعه ایکس حل شده است. برای خرید دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی با قیمت مناسب و بدون واسطه به فروشگاه مدیک کالا مراجعه کنید.

دستگاه فسفر پلیت دندان چگونه کار می کند؟
دستگاه دندانپزشکی صفحه فسفریک چگونه کار می کند؟ دستگاه psp از دو قسمت تشکیل شده است که یکی صفحات فسفری و دیگری اسکنر اشعه ایکس است که پس از برخورد به صفحات، الکترون های فسفر موجود در آن را تحریک می کند و زمانی که صفحه را داخل دستگاه قرار می دهید توسط یک دستگاه اسکن می شود. لیزر و الکترون های برانگیخته شده را به نور تبدیل می کند و سپس تصویر را نمایش می دهد. این مراحل در کمتر از 10 ثانیه انجام می شود.

پلاک های فسفری دندان در بازار قیمت های مختلفی دارد که انتخاب از بین این همه برند و مدل مشکل است. هنگام انتخاب PSP باید به چند نکته توجه کنید. اولین نکته رزولوشن دستگاه است که کیفیت تصویر خروجی را به شما نشان می دهد. هر چه این عدد بیشتر باشد، کیفیت صفحه فسفری بالاتر است.

نکته دوم محیط نرم افزار Phosphorplate است که باید محیطی با کاربری آسان داشته باشد و دارای امکانات زیادی مانند تغییر کنتراست، تغییر روشنایی تصویر، قابلیت اندازه گیری طول ریشه و ... باشد. مزایای مهم خرید پلاک دندان فسفری در نظر گرفته شده است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید نوع بشقاب ها و در دسترس بودن آنهاست. معمولاً طول عمر پلاک اکثر دستگاه ها 1500 تا 2000 نوردهی است، بنابراین انتخاب دستگاهی که واردکننده آن ظرفیت ارائه و اطمینان از خدمات پس از فروش را داشته باشد، حائز اهمیت است.

در نهایت، مشاوران مدیک کالا به لطف دانش خود در زمینه مهندسی پزشکی و همچنین تجربه و بازخورد دندانپزشکان برندهای مختلف، شما را در انتخاب بهترین دستگاه دندانپزشکی فسفر پلیتی یاری خواهند کرد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و خرید PSP دندانپزشکی کافیست با شماره 09927226552 و یا از طریق خدمات پیام رسانی سایت با ما تماس بگیرید.

قیمت فسفر دندان
قیمت فسفر پلیتی دندان با توجه به کیفیت تصویر تولید شده توسط اسکنر بر حسب واحد خطی بر میلی متر (Lp/mm) تعیین می شود و در هنگام خرید فسفر پلیتی دندان باید به این موضوع توجه کنید.مدیک کالا انواع فسفر پلیتی دندان را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار داده است تا در هنگام خرید دستگاه فسفری پلاک بهترین انتخاب را داشته باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا