پشتیبانی Thief

thedarkness

Active Member
wire.jpg

تشکر.
من با نام cgraider در فروم های دیگه هستم . اما فکر نکنم تمرین های اسکالپت رو در اینجا گذاشته باشم.
این دومین سایت ایرانی هست که کارم رو می گذارم. متاسفانه در سایت اول که رجوع زیادی هم بهش می شه فقط یک عکس از کار هامو در سایتشون قرار دادن. و اجازه آپلود کردن در سایت رو هم دیگه ندارم .

برای این کاراکتر من از نرم افزار های زیر استفاده کردم.
Maya-Zbrush-Mari-Shave and haircut-Marvelous Desiger-Uvlayout- Arnold Render-photoshop
 
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
از عارف عذر میخوام بابت این حرفم ، اما thedarkness عزیز ، این کار شما کار خیلی خوبیه و به نظر من باید بره تاپ گالری ، اما متاسفانه تو این سایت های ایرانی ، نه این کار ها تو چشم کسی میاد ! نه کار های تکنیکال و مثلا گیم ...
بیشتر باید معماری کار کنی ، یا یک چیزی که طرف فقط به رندر نگاه کنه که اونم باز به معماری نمیرسه ! اما کافیه یک مبل بگذاری وسط یک Room خالی ، 2 3 تا قاب عکس ، یک رندر و پست پرو ببندی بهش تا صاف بره تو تاپ گالری ...!
هم اینجا و هم سایت های ایرانی دیگه ...
نمیدونم مشکل از کجاست !

از همین استقبال کار خودتون میشه فهمید و از استقبال از فروم های بقلی که معماری هست !

اصل حرفم اینه ، باید به این چیزا عادت کرد ، اما شما باز هم کار هات رو شیر کن اینجا ، شاید 20 30 نفر نریزن ببنین اما کارت برای من و امثال من که کم هستن در فروم ارزش داره !
من هم تو Zbrush Central و Cg-feedback هستم ، اما خب اینجا بیشتر مجبورم سر بزنم ، خوشحال میشم کار های بیشتری از شما رو در اینجا ببنیم .


در مورد Cgraider یادمه اکانتی با همین نام چند وقت پیش در اینجا تمرینات اناتومی زیبراش رو گذاشت .
با نام همین Thief ...
بعد من به اون شخص گفتم که باید از این سایت بریم به Z brush Central چون این کار ها اینجا زیاد طرفدار نداره .

شما اون کاربر نبودید ؟
 

thedarkness

Active Member
با حرف شما موافقم.تو ایران بیشتر کار های معماری که همش archmodels هست مورد استقبال قرار می گیره. یا حتی preset های vray که کارو آسون کرده.
البته من یک کار معماری هم پست کردم که maya -mental ray هست و همه چیزش رو دستی ساختم. شاید به علت فرصت شغلی بهتر برم دنبال همین copy paste های معماری.

سایتی که من کارم رو توش گذاشتم معماری کمتر توش هست . Cgart.ir
همین کار هم تو zbrushcenteral هم گذاشتم و اینکه تا جایی که یادمه من تمرین اسکالپتمو فقط در cgpersia گذاشتم.
به هر حال خیلی ممنون باعث دل گرمی شدید.

این کار باز هم می شد که بهتر از اینها باشه اما در حال حاضر 4gb ram برای جزئیات بیشتر جوابگو نیست.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
با سلام مجدد.ممنون که وایر کارتون رو گذاشتین. در مورد حرف حمید خب موافقم از جهتهایی. اینکه چرا کارهای مثلا معماری میره تاپ گالری شما بگین ما چند تا اینجا کار غیر معماری در خور تاپ گالری داشتیم؟ چند تا کار بود که همشون تاپ گالری رفتن مثل کار سلمان فارسی امین یا کار بچه های دیگه.
جدا این حرف بی انصافیه بگیم که چون معماری نیس پس کسی توجه نمیکنه.
دلیلی که من از شما وایر خواستم اینه که اقدام بکنم برای تاپ گالری.
در مورد اینکه کار معماری فقط آرچ مدل گزاری هست خب این حرف کامل نیست. چون شاید از 100 درصد کار معماری فقط 30 درصد اهمیت موضوع با آبجکت آمادس. دقیقا به همین دلیل همون آبجکت هایی که من دارم mentor_88 mdpontes victorious3010 ,... خیلی دیگه از سی جی مسترهای بزرگ جهان این ها دارن.پس چرا کارهای اینها به این عظمت هست اما کارهای من هیچ وقت موفق نشده بولتن اورموشن رو نشونه بگیره!؟
دلیلش اینه که خیلی عوامل دیگه مثل ترکیب بندی رنگ شناسی زاویه دوربین نور و .... چیزهای دیگه نقش دارن. شما توی کارهای اسکالپ درست کار خوبی هست سخت هم هست اما تعداد پارامترهایی که توی پروژه معماری استفاده میشه قابل مقایسه هست؟ نمیخوام ارزش این کارها پایین بره چون یه تخصص با ارزش هست اما به نظرم کار معماری اصلا مطلقا کار آسونی نیست.
من در مورد تاپ گالری کارتون اقدام رو انجام میدم.
شما هم یه زحمت بکشین کاری رو شیر میکنین توی همون پست اول توضیحات کامل در باره نرم افزارهای استفاده شده، موتور رندر و بحث های تخصصی رو بگین.چون سطح کارهاتون بالاست و می تونه اول از همه برای خود من با اطلاعاتی خوبی داشته باشه. :paint:
موفق باشید.
 

thedarkness

Active Member
خیلی ممنون . در رابطه با کار هر سوالی داشتید خوشحال می شم جواب بدم.
 
آخرین ویرایش:

mo-hammad

Active Member
ار خوبی ولی برای رئال تر شدنش مشکلی که تو اکثر کارها های هنرمندان هست - 1- مو 2- لب 3- چشم هست

خوب کار شما مو ی سر نداره - ولی به نظرم لب کاراکتر کمی از رئال شدنش کم کرده توجه کنی حالت طراحی به خودش گرفته - یه مقدار رگهای قرمز خونی موجود تو چشم میتونه کمک کنه به طبیعی تر شدنش - تو تصویر آخرت نور خیلی شدید هست نور رو معقول ترش کن مخصوصا تو ناحیه ی پیشونی و گونه ها - به کلا ه بافت بده و کمی پرز هم میتونه جالبش کنه لباسم همینطور - کاملا خام هست یقیه ی دور گردن لباس خوب نیست یکم حجم بهش بده
 

thedarkness

Active Member
ممنون به خاطر Feedback .
اولین عکس آخرین تغییراتی هست که دادم. برای همین مثلا لب بهتر شده.
در رابطه با پورز های کلاه و خیلی چیز های دیگه که می تونست کار رو واقعی تر کنه نیاز به سیستم بهتری هست. برای همیت بیشتر از 20 بار مایا و یا حتی zbrush .
crash کرد.
در باره یفه لباس کاملا موافقم. از اول می خواستم درست کنم اما ... :D
در صحنه آخر این پروژه درست می کنم.
شاید به زودی یک رندر با composition بهتری بگیرم.
 
آخرین ویرایش:

mo-hammad

Active Member
خوب نرمال مپ بگیر برای جزئیات - برای لباس - برای کلاه و صورت و هر جز دیگه ای میتونی از دیسپلیس و نورمال مپ استفاده کنی اینجوری شاید فقط زمان رندر بالا بره اما تو محیط کار راحتی و هیچ مشکلی از لحاظ کندی نداری خوب سیستمم بزار روشن باشه رندر بگیره تو برو بخواب :) اگر بد شانس نباشی و برق نره البته :) :)


برای کلاه و لباس بزار راه شخصیمو بهت بگم :) :)

برای کلاه علاوه بر دیفورمه کردنش و حالت دادنش که میتونی با زیبراش یا حتی یه با تنظیمات دیفورمیشن خود مایا انجامش بدی که سبک تر در بیاد.

خوب حالا تو مایا برای کلاه از سیستم fur استفاده کن البته خیلی کوتاه بگیرشون فقط در حد پرز

حالا برای لباسم همین کار رو بکن

حالا فقط لایه های fur رو یکی یکی رندر کن مثلا اول fur کلاه بعد لباس

ریشم جدا رندر کن

فیسم جدا

حالا همه رو ببر تو فتوشاپ برای کامپوزیت

اینجوری بهتره به نظرم وکمتر به سیستم های ضعیف فشار میاد

سعی کن لایه لایه رندر کنی

پیروز و سر بلند باشی
 
آخرین ویرایش:

maya_22

Well-Known Member
خیلی خوب بود آفرین .در مورد کاری بهت ایمیل زدم لطفا بررسی کنید
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام برای تاپ گالری اثر اقدام شد ان شاالله اگه مدیرکل صلاح دونستن کار تاپ گالری میره.موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا