ایول چه زودⓥⓔⓡⓨ ⓖⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓞⓓ
آفرين حميد....
باريكلا....
خيلی خوب شده....
فقط يه چيزيش خيلی غير طبيعی ميزنه.....
رفلكت پنجره ها از سمت چپ افتاده روی چشماش ولی نور شديد از سمت راسته....
ممنون فرهاد جونخیلی عالی شده فقط باید روی چشم ها بیشتر کار کنی کلاه کارکتر هم یکم شکسته شده.اگه تونستی در مورد نحوه ساخت یکم توضیح بده
سلام.روز مهندسین مبارک
1- کلاهش باید یکم mesh Smooth بشه.
2- اندازه تکسچر ها معلومه کوچیک بوده و از کیفیت کار کم کرده
3-شاید علت کم کیفیت بودنش ابن یاشه که با منتال خوب روش کار نشده. شما با وی ری می تونستین بترکونین.
4-ابرو هاش خیلی خوب نشده.
5- چشم ها ظبیعی از آب در نیومده.به نظرم اگه وی ری یادبگیرین با این مدلسازی قویتون مچ میشه
از 10 بهش میدم 8
vray موتور مناسبی نیست برای رندر کاراکتر ..اصولا از همون منتال و brazil استفاده میشه
که حمید از منتال استفاده کرده و دلیل تکسچر هم هیچ ربطی به موتور نداره اصلا در نگاه اول
یا حق ؛
حمید بهت خسته نباشید میگم و تبریک بابت پشتکارت ../
دقیقا همون مشکلی که من دارم رو تو هم داری همون تکسچر مناسب / که احتمالا بخاطر نداشتن رفرنسه ..
باید رو تکسچرینگ بیشتر کار کنی ..
موفق باشی
خیلی خوب شده،آفرین خسته نباشی.
رنگ شماش باید بهتر بشه،یه کمی پر رنگ تر بشه،مشکلات دیگشو هم دوستان گفتن.
موفق باشی.
سلام.روز مهندسین مبارک
1- کلاهش باید یکم mesh Smooth بشه.
2- اندازه تکسچر ها معلومه کوچیک بوده و از کیفیت کار کم کرده
3-شاید علت کم کیفیت بودنش ابن یاشه که با منتال خوب روش کار نشده. شما با وی ری می تونستین بترکونین.
4-ابرو هاش خیلی خوب نشده.
5- چشم ها ظبیعی از آب در نیومده.به نظرم اگه وی ری یادبگیرین با این مدلسازی قویتون مچ میشه
از 10 بهش میدم 8
خوبه ولی چیزی که حس می کنم اینکه تو مدل کار خوبی هستی اما آناتومی رو خوب نمیشناسی چون می بینم که هیجا با مدلینگ به مشکل بر نخوردی !
می دونی یک روز یه استاد بزرگ انیمیشن رفت تو یه دانشگاه انیمیشن بعد وقتی اومد بیرون گفتن دانشجوها چطور بودن ؟ گفت من یک مشت آدم موس به دست دیدم ! همین !
نقاشی اناتومی مهمترین عامل در خلق یک کاراکتر
خسته نباشی خوب شده
به نظر من :
نورپردازی زیاد جالب نشده جای کار داره (نور پشت و نور سمت چپ خیلی شدیده در حالی که صورتش تاریکه )
راستی مژه زیر داره یا خیلی کمه انگار که اصلاً نداره
فاصله پیشانی تا نوک سر زیاد به نظر می رسه (از روی کلاه می گم )
بامپ خوب نشده (یه جوای خیلی ضعیفه )
uv به نظر تنظیم نیست چون بامپ لب پایئن به سمت چانه کشیده شده البته زیاد نیست
گوشه لبهای کاراکتر خوب نشده
البته بازم می گم اینا نظرات شخصیه منه
موفق باشی
تایید میشه حسین جونvray موتور مناسبی نیست برای رندر کاراکتر ..اصولا از همون منتال و brazil استفاده میشه /
که حمید از منتال استفاده کرده و دلیل تکسچر هم هیچ ربطی به موتور نداره اصلا در نگاه اول /
/
موفق باشید /
خوب نمیدونم شاید شما تجربتون خیلی زیاد باشهسلام
راستش من تاحالا با برزیل کار نکردم اما با علم میگم وی ری بهتره. نور و متریال منتال اصا با وی ری قابل مقایسه نیست.
چرا؟ وقتی شما یه متریال خوب تعریف کنید و بامپ واقعی ی احتی بعضی جاها یا Displacment بی نظیر وی ری یا حتی برای مو و موژها از Vray Fur استفاده بکنن.
این رندر جدیدت خیلی خوب شده،عالی شده.
به نظر من منتال ری برای کاراکتر حرف اولو میزنه،شاید بشه با وی ری هم نتیجه خوبی بدست اورد،که حتما میشه،اما وی ری بیشتر تو کارای معماری استفاده میشه،تا حالا بیشتر کاراکتر هایی که دیدم با منتال ری رندر شدن،مثل عکس زیر که کار یکی از استاد های گنومون هست:
اينكار ماله كيه عجب چيزه خوفيه!