making of: انیمیشن رستم و سهراب

شروع موضوع توسط Mandana ‏16 آگوست 2008 در انجمن گالری سه‌بعدی

  1. Mandana

    Mandana Active Member

    ارسال‌ها:
    15,296
    تشکر شده:
    25,029
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام خوبین؟
    خوب حتمن مجله ی جدید سی جی آرنا رو دیدین یا صفحه ی اول سایتشو دیدین.امکان نداره دیده باشین و کار جدید فرزاد دالوند رو ندیده باشین
    منظورم اینه:

    http://www.cgarena.com/freestuff/ezine/index.html

    فرزاد جان لطف کرد و یک مقدار مراحل کار و توضیحات مربوطه رو فرستاد که واقعن حیفم اومد بقیه استفاده نکنن.با تشکره خیلی خیلی یه عالمه ویژه از فرزاد عزیز :rose:
    بهتره توضیحات رو از زبان خودشون بشنویم:


    شخصیتی که شما در این تصویر میبینید یکی از معروفترین شخصیتهای تاریخی ایران هست به اسم سهراب وسهراب پسر بزگترین قهرمان ( پهلوان ) ایران زمین یعنی رسنم می باشد.
    در داستان رستم پسرش سهراب را نادانسته می کشد و این یکی از بزگترین افسانه های تراژیک در فرهنگ ایرانیها محسوب میشه و این داستان مربوط به 7000 سال پیش است
    کانسپت ( طرح اولیه ):
    هنرمندی که کانسپت این شخصیت رو کشیده دوست و همکار عزیزم آقای فرهانی هستند. من از کانسپت به عنوان مرجع برای ساخت کاراکتر و از کتابها و نقاشیهای قدیمی ایرانی برای بافت دهی و جزئیات روی سلاحها و زره اون استفاده کردم

    مدلسازی :
    من برای مدلسازی این شخصیت از روش polygon modeling که روشی بسیار متداول و کاربردی در بین سه بعدی سازها هست استفاده کردم.


    [MIUC]h1155248476[/MIUC]

    در این روش ابتدا نصفه بدن رو به صورت low poly میسازیم سپس با استفاده از ابزار mirror نصفه دوم رو اضافه میکنیم - در این مرحله من از ابزارهای زیادی استفاده کردم مثل :
    Extrude - Bridge - Bevel - Insert edge loop - Cut face - Fill hole

    روش polygon modeling در مایا واقعا شگفت انگیز است و دلیل اون هم نداشتن محدودیت در انجام کارها و همچنین وجود تنظیمات بسیار زیاد برای هر ابزار میباشد.


    [MIUC]m1155248855[/MIUC]


    مرحله بعدی در مدلسازی اضافه کردن جزئیات بر روی کاراکتر هست - برای اینکار باید رزولیشن مش ساخته شده رو افزایش داد - البته من اینکار رو با دقت بالایی انجام میدادم چون این کاراکتر برای متحرکسازی ساخته میشد و نه به عنوان یک عکس ثابت - مشهای با رزولیشن بالا متحرکسازی رو با مشکل مواجه میکنه .


    [MIUC]b1155248917[/MIUC]


    برای مدلسازی نیزه من از یک سیلندر ابتدایی استفاده کردم و با چندین بار استفاده از ابزار Extrude شکل نهایی رو به دست آوردم - برای تیغه هم از یک منحنی ( curve ) استفاده کردم و اونو Extrude کردم بعد با جابجا کردن نقاط و خطوط به تیغه نهایی رسیدم.


    [MIUC]s1155248992[/MIUC]

    [MIUC]d1155249047[/MIUC]

    UV
    به نظر شخصی من یکی از مهمترین مراحل در ساخت کاراکتر مرحله UV هست که البته اصلا جذابیتی برای من نداره .
    برای ساخت UV من از نرم افزار UV layout استفاده کردم که هم فوق العاده مفید هست و هم راحت - در این مرحله بدن رو به قسمتهای مختلفی تقسیم کردم و خطوط محوری هر قسمت رو پیدا کردم بعد شروع به باز کردن مش و تخت کردن UV کردم.
    تقسیم کردن و جدا کردن قسمتهای مش از هم به دقت و حوصله زیادی احتیاج داره


    [MIUC]U1155249106[/MIUC]


    Texturing & Shading
    این قسمت جذابترین قسمت کار برای من هست و از انجام اون لذت میبرم چون فتوشاپ خیلی قدرت در اختیار استفاده کننده قرار میده و این خلاقیت رو افزایش میده .
    در این مرحله بعد از اینکه تمام جزئیات رو در لایه های مختلف نقاشی کردم همه لایه ها رو به عنوان Diffusion به همدیگه وصل کردم - بعد بافت به دست آمده رو سیاه و سفید کردم و مقداری تنظیمات اون رو تغییر دادم و دو بافت Bump , Specular رو بدست آوردم.
    برای زره من از یک متریال فلز بیه عنوان لایه زیر استفاده کردم و لایه های خرابی و کثیفی و نقش و نگار رو به عنوان Alpha به اون اعمال کردم.

    [MIUC]s1155249188[/MIUC]

    [MIUC]s1155249290[/MIUC]

    [MIUC]t1155249343[/MIUC]

    [MIUC]s1155249374[/MIUC]


    Lighting
    به دلیل اینکه من این کاراکتر رو برای فیلم میساختم - از نظرات افراد دیگه هم در نورپردازی استفاده کردم.
    برای هماهنگی هر چه بیشتر نور کاراکتر با تصویر بک گراند که تصویری از شهر سوخته بود من مجبور بودم نورپردازی خاص و ویژهای انجام بدم.
    بنابراین از نورهای نارنجی و آبی به عنوان نورهای اصلی در صحنه و از تصویر بک گراند به عنوان Image Base Lighting استفاده کردم.
    در نورپردازی این صحنه از یک نور Directional با سایه Shadow map ورنگ نارنجی به عنوان نور اصلی و 5 نور نقطه ای بار رنگهای آبی و نارنجی در موقعیتهای مکانی مختلف به عنوان نورهای پر کننده استفاده کردم.

    [MIUC]l1155249604[/MIUC]

    همچنین برای هماهنگی بیشتر بین بک گراند و فور گراند از Image Base Lighting استفاده شد - برای اینکار یک نیمکره ساختم و تصویر بک گراند رو به عنوان بافت به اون اعمال کردم و با اضفه کردن Global illumination , Final gather به تصویر دلخواهم رسیدم.


    [MIUC]l1155249699[/MIUC]

    [MIUC]D1155249986[/MIUC]

    [MIUC]p1155250175[/MIUC]

    Rendering
    منتال ری موتور رتدر مورد علاقه من در مایا هست - من باید تمامی اجزای کاراکترم رو برای این رندر آماده میکردم .
    تنظیمات رندر رو بارها و بارها تغییر دادم تا به تصویر نهایی که تو ذهنم بود برسم - برای این تصویر من سه لایه مختلف رندر گرفتم Ambiant Occlusion , Alpha , Shadow و از ترکیب این لایه ها تصویر رو بوجود آوردم.

    [MIUC]R1155250308[/MIUC]

    [MIUC]a1155251052[/MIUC]


    Background
    بک گراند این تصویر توسط آقای فرحانی مت پینت شده ولی در صحنه اصلی در فیلم به دلیل حرکات زیاد دوربین در صحنه بک گراند به صورت کاملا سه بعدی ساخته میشه .

    [MIUC]b1155251131[/MIUC]

    [MIUC]f1155251192[/MIUC]

    [MIUC]F1155251256[/MIUC]


    Compositing
    کامپوزیت نهایی در نرم افزار Aftereffcts انجام شد. برای بدست آوردن ترکیب زیبایی از تصویر و بیشترین هماهنگی بین بک گراند و فورگراند تنظیمات رنگ و کنتراست و .. رو تغییر دادم.

    [MIUC]c1155251356[/MIUC]


    توجه:برای دیدن عکسها در سایز اصلی، روی عکس کلیک کنید

    موفق باشین:oops:
     
    نوشته شده توسط Mandana در ‏16 آگوست 2008
    ubuntu، EndGrafix، MadikaCo و 44 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. CG_Master

    CG_Master کاربر متخصص انیمیشن

    ارسال‌ها:
    1,625
    تشکر شده:
    2,524
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    واقعا جالب بود و من خیلی حال کردم
    دست شما هم درد نکنه
    واقعا باعث افتخاره...
    فقط میشه گفت آفرین ....
    یه سوال
    اگه میشه مشخصات سیستمی که توش کمپوزیت کردین رو بگید
    ممنون
     
    نوشته شده توسط CG_Master در ‏16 آگوست 2008
  3. living_for_cg

    living_for_cg کاربر متخصص مدلینگ

    ارسال‌ها:
    486
    تشکر شده:
    1,111
    امتیاز دستاورد:
    16
    واقعا باعث افتخار همه ماست.
    امیدوارم پروژه خوبی بشه و باعث درخشیدن صنعت انیمیشن کشورمون باشه.
    موفق باشید آقای دالوند.
     
    نوشته شده توسط living_for_cg در ‏16 آگوست 2008
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  4. GFX Master

    GFX Master مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه

    ارسال‌ها:
    15,101
    تشکر شده:
    26,712
    امتیاز دستاورد:
    36
    کار فوق العاده ای شده. همین که روی جلد مجله ای مثل سی جی به کار یه ایرانی اختصاص داده میشه باعث افتخاره.

    از مانی هم ممنون که کار اینشون رو معرفی کردن.

    با اجازه میذارم تو تاپ گالری.
     
    نوشته شده توسط GFX Master در ‏17 آگوست 2008
    arv، sirwandigital، hosienmax100 و 5 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  5. alionline1366

    alionline1366 Active Member

    ارسال‌ها:
    3,028
    تشکر شده:
    2,696
    امتیاز دستاورد:
    36
    کار فوق العادی شده خدا کنه انیمیشن این اثر هم ایران رو متحول کنه تا ایرانی ها انقدر تو انیمیشن ضعیف نباشن
     
    نوشته شده توسط alionline1366 در ‏17 آگوست 2008
  6. galagoola

    galagoola Active Member

    ارسال‌ها:
    1,230
    تشکر شده:
    1,217
    امتیاز دستاورد:
    36
    موفق باشید
    خیلی جالب بود
    فقط این که کاش در مورده خوده کار بیتر توضیح میدادید
    فلن
     
    نوشته شده توسط galagoola در ‏17 آگوست 2008
  7. [REZA]

    [REZA] Member

    ارسال‌ها:
    649
    تشکر شده:
    1,050
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام
    ممنون از مطلب خوب....
    منم خوشحالم...
    موفق باشيد
     
    نوشته شده توسط [REZA] در ‏17 آگوست 2008
  8. amin2001

    amin2001 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,327
    تشکر شده:
    2,053
    امتیاز دستاورد:
    36
    بسیار عالیییی
    واقعا عالی بود

    ماندانا خانوم ممنون که گزاشتی ما هم ببینیم . توضیحات هم خیلی خوب بود . البته وقت نکردم همشو بخونم . ولی سر فرصت میخونم (ساعت 5 صبح الان :دی برم بخابم:mad:)

    :):rose:
     
    نوشته شده توسط amin2001 در ‏17 آگوست 2008
  9. Divine Love

    Divine Love Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    643
    تشکر شده:
    617
    امتیاز دستاورد:
    93
    اينو تو cgsociety ديده بودم. :paint:
    اي ول making of :rose:
     
    نوشته شده توسط Divine Love در ‏17 آگوست 2008
  10. hadi665

    hadi665 Member

    ارسال‌ها:
    177
    تشکر شده:
    276
    امتیاز دستاورد:
    16
    خیلی جالب بود

    ممنون از شما
     
    نوشته شده توسط hadi665 در ‏17 آگوست 2008
  11. Mandana

    Mandana Active Member

    ارسال‌ها:
    15,296
    تشکر شده:
    25,029
    امتیاز دستاورد:
    36
    راستش خود فرزاد باید این پست رو می زد اما نمی تونست برای همین فایلها و متن رو داد تا می بجاش بذارم
    خودش میاد توضیح میده حالا:D
    موفق باشین همه:rose:

    ساراه مرسی برای تاپ گالری:rose:
     
    نوشته شده توسط Mandana در ‏17 آگوست 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  12. Farrokh

    Farrokh Active Member

    ارسال‌ها:
    2,542
    تشکر شده:
    6,277
    امتیاز دستاورد:
    36
    واقعا حرفه ای و عالیه
    کار سه بعدی عالیه
    میت پینتینگ هم خیره کنندست
    فقط نمی دونم سهراب چه ربطی به شهر سوخته داره
    تازه یه جوری واستاده انگار اون شهر و آتیش زده
    مانی مطمئنی هفت هزار سال قدمت داره؟
    چون تنها اثری که از انسانهای ما قبل تاریخ در ایران مونده چند تا تیغه ی کوچیک استخوانیه که مال هفت هشت هزار سال پیشه
    غیر ممکنه انسان اون موقع ادبیات داشته بوده
    تازه در زمانی که شهر سوخته به اون تعلق داره طاق ضربی و رومی وجود نداشته (اینا مال دوره ی اسلامیه)

    ای کاش مطالعه ی تاریخی این هنرمند های قدرتمند مملکتمون بیشتر بود

    به هر حال از نظر گرافیکی کار خیلی خوبی شده
    تبریک میگم
    خسته نباشید
     
    نوشته شده توسط Farrokh در ‏18 آگوست 2008
    DIMO و gigamax از این پست تشکر کرده اند.
  13. DANG3R

    DANG3R Member

    ارسال‌ها:
    657
    تشکر شده:
    373
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام
    کار واقعا فوق العاده ای شده و بی نظیر و بی نقص ... برای شروع این جور کارهای انیمیشنی در ایران واقعا عالیه ... واقعا ...
    به همه ایرانیها هم برای دستیابی به همچین افتخاری تبریک می گم ...
    به امید روزی که ایران هم انیمیشنی چون Beowulf تولید کنه ... :wink:
    موفق باشید :)
     
    نوشته شده توسط DANG3R در ‏18 آگوست 2008
  14. hellboy3d

    hellboy3d Member

    ارسال‌ها:
    823
    تشکر شده:
    984
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام
    بابا ایول
    کاش اطلاعاتی هم در مورد انیمیشن میزاشتین
    موفق باشین
     
    نوشته شده توسط hellboy3d در ‏18 آگوست 2008
  15. digital art

    digital art New Member

    ارسال‌ها:
    22
    تشکر شده:
    44
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام به همه بچه های مجید آنلاین
    از اینکه همتون به این کار لطف دارید ممنون هستم و خوشحال
    از ماندانا خانوم هم به خاطر زحماتش واقعا ممنونم هستم .
    امیدوارم که بتونم به سوالات همتون جواب بدم .
    در ابتدا یه توضیح کوتاه در مورد پروژه انیمیشن رستم و سهراب خدمتتون عرض میکنم:
    انیمیشن رستم و سهراب در سال 1385 به شرکت انیمیشن سازی آریا صنعت تخیل توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سفارش داده شد. مراحل نگارش فیلمنامه و تحقیقات تاریخی این کار حدود 8-9 ماه طول کشید و در واقع پروژه از ابتدای سال 86 وارد مرحله پیش تولید شد .
    همونطور که دوستان در جریان هستند مرحله پیش تولید در پروژهای انیمیشن مرحله بسیار مهم و طولانیی هست و اگر این مرحله درست انجام نشه مطمئنا تولید نهایی با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد شد.
    تعدادی از مراحل انجام شده در پیش تولید :
    1- طراحی شخصیت
    2- طراحی بک گراند
    3- دکوپاژ
    4- استوری برد
    5- تحقیقات بر روی روشهای مختلف مدلسازی
    6- تحقیقات بر روی روشهای مختلف متحرکسازی
    7- تحقیقات بر روی گرفتن خروجی مناسب ( موتور رندر و تبدیل به 35)
    و ....

    بعد از مراحل پیش تولید که تقریبا اویل سال 87 به اتمام رسید مراحل اصلی تولید پروژه آغاز شد. این انیمیشن برای پخش در سینما ساخته میشه و در نتیجه در قطع 2k باید رندر بشه . حتما دوستان عزیز میدونند که کاری که 2k انجام میشه باید جزئیات تصویری خیلی بالاتری از کارهای تلویزیونی داشته باشه .
    به همین دلیل ما سعی کردیم که در این پروژه از نهایت توان بچه های تیم تولیدمون استفاده کنیم و تا جایی که ممکن بود جزئیات کار رو در تمامی مراحل بالا بردیم.
    در این کار ما از کلیه عناصری که تا حالا در انیمیشنهای ایرانی استفاده چندانی از اونها نشده بود استفاده کردیم مثل لباس - مو - سیتم ذرات هدفمند - آب - آتش - نورپردازیGI و ....
    مدت زمان این انیمیشن 90 دقیقه هست و متحرکسازی بیشتر صحنه های کار با موشن کپچر انجام میشه .
    موسیقی کار بر اساس اپرای معروف آقای چکناواریان هست و تهیه کننده کار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شرکت انیمیشن سازی آریا
    امیدوارم که توضیحاتم کافی بوده باشه . در صورتی که سوالی برای دوستان بود من در خدمت هستم.



    ممنون دوست عزیز . مشخصات سیستمی که این تصویر با اون ساخته و کمپوزیت شده عبارت است
    دو عدد Zeon Cpu Dual core دو عدد رم 2Gig و کارت گرافیکی Fx 1500 quadro


    ممنون از حسن نظرت علی جان . البته شما دورا دور از این پروژه خبر دارید و من هم امیدوارم که بتونیم این کار رو به نحوه شایسته ای انجام بدیم

    ممنون از شما و حسن نظرتون

    ما هم تمام سعیمون رو برای همین قضیه میکنیم. تشکر

    اگر توضیح بیشتری خواستید من در خدمتم.

    از اینکه میبینم دوستان دقت زیادی دارند خوشحال هستم .
    ولی دوست عزیز اینو مطمئن باشید که هیچ وقت همچین پروژه بزرگی بدون تحقیقات عمیق و کافی شروع به انجام نمیشه. قبل از هر چیز شما باید بدونید که این یک افسانه قدیمی ایرانی هست و خود فردوسی توضیحات کافی در مورد لوکیشنهای کار به ما داده. و به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم که با ترکیب بجای این توضیحات زیباترین تصویری که نشان دهنده عظمت ایران باشه و همچنین جنبه فانتزی انیمیشن رو پایین نیاره به دنیا نشون بدیم.
    در ضمن ایران پیشینه 10000 ساله در روستانشینی و 7000 ساله در شهرنشینی داره .

    قدیمیتری آثار سکونت روستا نشینان اولیه در غرب زاگرس و شمال خوزستان یافت شده است.برخی از این روستا های اولیه گنج دره، سراب و آسیاب در نزدیکی کرمانشاه، علی کش در دهلران، گوران در هلیلان و چغا بنوت در شمال خوزستان است. قدیمیترین مدارک اهلی شدن بز در مکان گنج دره کشف شده که حدود 10 هزار سال قدمت دارد.

    بین هفت تا هشت هزار سال پیش مراکز روستانشین در چند نقطه از ایران، در منطقه تمدن جیرفت در تمدن تپه سیلک نزدیک کاشان و در اطراف مرودشت و در فاصله کمی از شوش، قدیمیترین شهر موجود دنیا، وجود داشته است. شوش یکی از قدیمیترین سکونتگاههای شناخته شدهٔ منطقه است، با وجود اینکه نخستین آثار یک دهکدهٔ مسکونی در آن مربوط به 7000 سال پیش از میلاد هستند.
    شهرنشینی، شهر به مفهوم اخصّ آن از اواخر هزاره چهارم پ.م. و خصوصاً هزاره سوم پ.م. در ایران موجودیت یافت. شهر شوش یکی از قدیمیترین (4000 سال پ. م.) سکونتگاههای شناخته شدهٔ منطقه است. شهرهای مهم ایران در هزاره سوم پ.م. عبارت‌اند از: تپه حسنلو و هفتوان تپه در آذربایجان ـ تمدن تپه سیلک (در کاشان) ـ تپه‌حصارِ در دامغان ـ تپه گیان نهاوند، ـ گودین، کنگاور ـ شاه‌تپه و تورنگ تپه گرگان ـ تپه قبرستان بویین زهرای قزوین ـ شوش، خوزستان ـ تمدن جیرفت، تپه یحیی و شهداد، کرمان ـ ملیان، فارس ـ شهر سوخته در زابل.

    در مورد 40000 سال پیش هم در ایران مطالبی هست که اگر دوست داشتید میتونم در اختیارتون بزارم.
    ضمنا به روایت خود شاهنامه دوره کیانیان خیلی عقبتر از این صحبتهاست.


    ممنون دوست عزیز ولی برای رسیدن به کار آقای زمه کیس Beowulf یه مقداری زود هست چون هم از نظر امکانات و هم از نظر نیروی کار انیمیشن ایران یه مقدار ضعیفه ولی سرعت پیشرفت بچه های انیمیشن ساز خوشبختانه بالا هستش.

    ممنون از لطفتون . اگه توضیح بیشتری خواستید در خدمتم.


    بازهم از همتون تشکر میکنم .
     
    نوشته شده توسط digital art در ‏18 آگوست 2008
    arv، parsa_2005، CG_Master و 21 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  16. 1835ali

    1835ali Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    685
    تشکر شده:
    759
    امتیاز دستاورد:
    93
    قبل از هر چیز منم باید بگم مثل بقیه دوستان در حال افتخار هستم و از اینکه شما قرار ه اولین انیمیشن سینمایی رو روی پرده سینما بفرستید واقعاً خوشحالم و به شما و تیمتون تبریک می گم حالا برم سر سوالم :
    میشه بشتر توضیح بدید که چطور تبدیل به 35 mm می کنید ممنون میشم
     
    نوشته شده توسط 1835ali در ‏18 آگوست 2008
  17. DANG3R

    DANG3R Member

    ارسال‌ها:
    657
    تشکر شده:
    373
    امتیاز دستاورد:
    16
    چه امکاناتی هست که ایران نداره و نمی تونه داشته باشه !؟
     
    نوشته شده توسط DANG3R در ‏18 آگوست 2008
  18. Farrokh

    Farrokh Active Member

    ارسال‌ها:
    2,542
    تشکر شده:
    6,277
    امتیاز دستاورد:
    36

    سلام
    خیلی از از جواب استادانتون منونم
    قسمتی از حرفهاتون با دانسته های تاریخی من در تضاد هست
    هرچند که مسلما شما استاد من هستید
    ولی من در کتاب هنر در گذر زمان هلن گاردنر خوندم که:
    عصر حجر به سه دوره تقسیم می شه :
    دیرینه سنگی (paleothic)
    میانه سنگی (mesolithic)
    نو سنگی (neolithic)

    که دوره ی میانه سنگی حدود 8300 تا 4500 سال پیش از میلاد بوده
    در اواخر این دوره و اوایل دوره ی نو سنگی انسان اولین حیوان را احلی می کند که آن حیوان سگ هست (تازه هنوز هم مورخین می گویند که فقط احتمال می رود که چنین باشد)
    حالا من بز رو خبر ندارم
    بعید میدونم
    تازه انسان اون زمان به سختی می تونسته مایحتاج اولیه ی خودشو تامین کنه چه برسه به بهره مندی از ادبیات داستانی !!!
    به هر حال
    حالا سوال من اینجاست که سهراب آیا ربطی به شهر سوخته داشته؟؟؟
    بعید می دونم من که همچین چیزیو نخوندم
    امیدوارم انیمیشن جالبی از آب در بیاد

    به هر حال خیلی زشته که یه بازیکن فوتبال به تیم خودش گل بزنه
    منظورم اینه که احتیاط کنید که این انیمیشن نا خواسته فرهنگ هنر تاریخ و ادبیات مملکتمون رو تحریف نکنه
    فیلم 300 به این دلیل اینقدر منفوره که اطلاعات غیر علمی به بینندش میده
    حواسمون باشه خودمون با دست خودمون دوباره 300 نسازیم
    به خودمون گل نزنیم

    بازم می پرسم سهراب چه ربطی به شهر سوخته داره؟

    استاد عزیز تمام این حرفها رو از این جهت زدم که ایران رو دوست دارم و دلم می خواد انیمیشن شما برای هر ایرانی قابل افتخار باشه
    وگرنه زحمات شما و همکارانتون بسیار شایسته ی تقدیره
    ممنونم
    فرخ تابنده
     
    نوشته شده توسط Farrokh در ‏18 آگوست 2008
    Saeed-masih و gigamax از این پست تشکر کرده اند.
  19. H-M-P

    H-M-P Member

    ارسال‌ها:
    135
    تشکر شده:
    110
    امتیاز دستاورد:
    16
    منو یاد انیمیشن های بازی پرنس آف پرشیا میندازه رو انتخاب جنس و رنگ خیلی خوب کار کردن ! منظورم از جنس یعنی جنس پارچه و آهن الاتشه ، فکرتون جای بد نره !! :دی
     
    نوشته شده توسط H-M-P در ‏19 آگوست 2008
  20. H-M-P

    H-M-P Member

    ارسال‌ها:
    135
    تشکر شده:
    110
    امتیاز دستاورد:
    16
    امکان ویرایش نبود این پست رو دوباره میدم ببخشیدا چون سایت برا من بالا نمیاد مجبورم با پروکسی بیام که تو پروکسی هم دکمه ویرایش کار نمیکنه !

    یه سوال موشن کپچر مگه تو ایرانم هست ؟ کدوم استدیو الان این فناوری رو آورده و راه انداخته !؟ فکر کنم این بخشش از همه ی بخشاش جذاب تر باشه یعنی خیلی طبیعی تر از اون چیزی که انتظارش میره در میاد کار !

    موفق باشید !
     
    نوشته شده توسط H-M-P در ‏19 آگوست 2008

به اشتراک بگذارید