******Exterio render no.3 ******The Lacey / Division1

legendarp

Well-Known Member
خوب اینم متریال آسفالت من هست ببینید خوب شده من که ازش راضیم
شما هم نظر بدید ببینم بهترش کنم شیشه رو هم که زدم و گزاشتم باز یکی دیگه هم می زارم به دلخواه بالاخره از یکیش استفاهد می کنیم
------------
به زودی متریال آهن و چوب کار رو هم می زنم و اون سیمان هاش رو باید یه کم فکر کنم که دیگه مثل متریال بهرنگ نشه مگه نه :green:
---------
از داش حسام گل هم تشکر ویژه :rose: به عمل میارم که کمک کرد و اون سایت رو داد تا من بفهمم چه جوری متریال رو می سازند و خوب خداییش هم به دردم خورد و یه 70% از ساخت متریال سر در آورد که شده همین هایی که می بینید
مرسی از همه همتون مرسی بشید و موفق باشید
 

پیوست ها

  • asfalt.jpg
    asfalt.jpg
    197.8 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • glass 2.jpg
    glass 2.jpg
    211.7 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • glass 1.jpg
    glass 1.jpg
    206.9 کیلوبایت · بازدیدها: 5
  • glass 3.jpg
    glass 3.jpg
    200.4 کیلوبایت · بازدیدها: 5

legendarp

Well-Known Member
نمی دونم چرا توی پست قبلی جا نشد که ویرایش کنم توی پست قبلی بزارم مجبور شدم همین جا بزارم
خوب سرعت رو بردیم بالا
و اینم هم چوب و سیمان و آهن
به نظرتون آهن خوب شده من یه کم ازش ناراضیم می خوام یه جوری مات تر و بهت ربش حس می کنم زیر اون توپیه داره نویز میده
کلا آهن خوب شده ؟
 

پیوست ها

  • wood.jpg
    wood.jpg
    227.4 کیلوبایت · بازدیدها: 11
  • siman.jpg
    siman.jpg
    197.3 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • metal.jpg
    metal.jpg
    170.2 کیلوبایت · بازدیدها: 7

max vray

کاربر VIP
هم رفلکت نداره هم زیادی خاکستریه
پیشنهاد میکنم متریال هارو تو همون فضای رندرت تست کنی نه این استدیو چون در نهایت باید تو اون کارت خوب در بیاد
نویز توی کارت هم بخاطر تنظیمات رندر و نور پردازی بیشتر
سابدیوایز متریال ها رو زیاد نکن زمان محاسبش زیاد میشه
تنظیمات پایین معمولا خوب جواب میده
dmc\catmul rom\1 - 100\irridianc\lightcach\
نور سان رو هم روی 20 باشه سابدیوایسش و ابعادش روی 5 تا کمی نیمسایه ها بهتر دیده بشن.
با چندبار تست رندر کلا نویز بی تویز
موفق باشی:rose:
 

legendarp

Well-Known Member
چرا بخش اینقدر خلوته هیشکی هیچی نمی زاره ببینیم چقدر از دیگران عقبیم :green:
------
ممن یه نمونه رندر گرفتم ببینم تا اینجاش چی شده دیدیم این شده
( جالبه ها چقدر متریال ها یی که توی اون استدیو درست کرده بودم به اون خشگلی اینجا این شکلی شده ::-?:wink::green:
------
من این دوتا بتن رو درست کردم و توی عکس استفاده کردم :paint:
----------
من بلد نیستم یا همیشه این شکلیه اولش ؟
نمی دونم چرا این متریال سیمانی که زدم بهم نمی چسبه باهاش حال نمی کنم آره خرابه یکی دیگه باید درست کنم براش ولی در کل نمی دونم چرا شکل اون عکسه نیست :green:
--------
الان داشتم مسابقه قبلی رو نگاه می کردم که افشین اول شده هرچی حساب کردم دیدیم جور در نمیاد تصمیم گرفتیم به افشین ایمان بیاوریم اساسی :cool:
-------
دوستان یه کاری کنید انرژی بگیریم یه چیزی یاد بگیریم من امروز از صبح یه کله روش کار کردم امروز هیچ کار متفرقه ایی نداشتم ولی از فردا کرهاای دیگه ام شروع میشه یه کم اینجا رو شلوغ کنید منه ناشیو ناوارد یه چیزی یاد بگیرم
راستی اینجوری پیش بره من اولم دیگه ( البته از آخر :green:
مرسی بشید :paint:
 

پیوست ها

  • boton 2.jpg
    boton 2.jpg
    171.5 کیلوبایت · بازدیدها: 2
  • boton 1.jpg
    boton 1.jpg
    162.8 کیلوبایت · بازدیدها: 2
  • 3.jpg
    3.jpg
    485.7 کیلوبایت · بازدیدها: 26

*farshid*

کاربر VIP
تست روم برای متریال خوبه ولی برای کار معماری که اشل متفاوتی داره زیاد به درد نمیخوره ...

مساله اساسی تکسچر سازی و آنورپ کردنه

اشل تکسچر هاتون کاملا مشکل داره
یعنی تکسچری که برای یه سطح 1متر در 1 متر مناسبه رو برای یک سطح وسیع استفاده کردین
 

behrang2

Member
ایهین:د منم چون جسم اصلی دستم نبود سعی میکردم حداقل تکسچرهای مورد نظرمو تست کنم.. وگه نه تو محیط اصلی معمولا کلی باید دستکاریش کنی تا مثه استودیوت شه:-س...
تازه محیطتم پر کن و بعد اینکه مدلات کامل شد سعی کن تست رندر بگیری یا اینکه اچ-در -آر _آی بنداز که رفلکتا بهتر شن و شبیه استودیوت :-س
من خودم اگه رندرام خوب شدن میذارم:د
 
آخرین ویرایش:

legendarp

Well-Known Member
مرسی فرشید جوون فقط اگر محبت کنی یدونه از همین اشل تکسچری که می گی یه نمونه نشونم بدی که ببینم چه شکلی درست شده که درست کنم آخه الان متوجه شدم چی می گی ولی یه مثال زنده اخ=حتیاج دارم که آپشنهاش ور بررسی کنم و ببینم چجوری و چی هست
مرسی بشی داداشی :oops::rose:
 

abbasi_0912

Active Member
سلام به تمام دوستان
مسابقه تمدید شد، من دیدم این پله های جلویی دتایلش کم هست از اول مدلش کردم
سعی کردم تا جایی که امکان داره جزئیات رو اضافه کنم اما هنوز تموم نشده
 

پیوست ها

  • Wire 014.jpg
    Wire 014.jpg
    303 کیلوبایت · بازدیدها: 20
  • Wire 015.jpg
    Wire 015.jpg
    261.9 کیلوبایت · بازدیدها: 20
  • Wire 016.jpg
    Wire 016.jpg
    196.4 کیلوبایت · بازدیدها: 18

max vray

کاربر VIP
مرسی فرشید جوون فقط اگر محبت کنی یدونه از همین اشل تکسچری که می گی یه نمونه نشونم بدی که ببینم چه شکلی درست شده که درست کنم آخه الان متوجه شدم چی می گی ولی یه مثال زنده اخ=حتیاج دارم که آپشنهاش ور بررسی کنم و ببینم چجوری و چی هست
مرسی بشی داداشی :oops::rose:

سلام
اول پیشنهاد میکنم که زاویه دوربینت با رفرنس عکس مسابقه یکی کنی بعد تکسچر هارو شروع کن به بنا بده تا و با یو وی دبلیو مپ ابعاد دستکاری کن تا ابعاد تکسچرها بزگتر و یا ریزتر از ابعاد واقعی نشن
برای مثال برای یک دیوار طویل به یک تکسچر دراز هم احتیاج داری.
به اخرین رندرم نگاه کن و تفاوت هارو با تکسچر های خودت چک کن
انشالله موفق میشی
http://img.majidonline.com/pic/269769/mosabeghe.3.jpg
 

ehsanmf

New Member
تست روم برای متریال خوبه ولی برای کار معماری که اشل متفاوتی داره زیاد به درد نمیخوره ...

مساله اساسی تکسچر سازی و آنورپ کردنه

اشل تکسچر هاتون کاملا مشکل داره
یعنی تکسچری که برای یه سطح 1متر در 1 متر مناسبه رو برای یک سطح وسیع استفاده کردین


سلام
فرشید جان یه لطفی بکن اگه فرصت داری نحوه ی تکسچر ساختن و تنظیمات اصلی که موقع ادد کردن رو متریالمون داریمو توضیح بده ... توتاریل بسازی که دیگه خدا میشه
:rose: بو دا سنین :wink:

* راستی ، چطور میشه یه سمت متریال مکعبی رو یجور تکسچر بدی و طرف دیگه شو تکسچر دیگه ؟!!
 

legendarp

Well-Known Member
سلام
اول پیشنهاد میکنم که زاویه دوربینت با رفرنس عکس مسابقه یکی کنی بعد تکسچر هارو شروع کن به بنا بده تا و با یو وی دبلیو مپ ابعاد دستکاری کن تا ابعاد تکسچرها بزگتر و یا ریزتر از ابعاد واقعی نشن
برای مثال برای یک دیوار طویل به یک تکسچر دراز هم احتیاج داری.
به اخرین رندرم نگاه کن و تفاوت هارو با تکسچر های خودت چک کن
انشالله موفق میشی
http://img.majidonline.com/pic/269769/mosabeghe.3.jpg
مرسی جیگر
خوب یو وی دبلیو مپ که زده میشه و بعد در اون مربع کوچولوه رندر میشه و دیگه بزرگ و کوچیکتر نمیشه یا اینکه اصلا نبرم بیرون توی فوتوشاپ متریال بدم
داش فرشید
شهیدتیم
این یه آموزش رو بزاری مردونگی رو تموم کردی :oops:
 

legendarp

Well-Known Member
والا فرشید جان این سایت cg tutepls همش توی کامپیوتر من هست اما خوب وقتی نیدیدم این متریال دادن رو می گی چی کار کنیم داداشی
( حالا یه مثال خوب هم کار ما رو راه می اندازه ولی مسابقه شماره 3 تو که با رفرنس اصلی مو نمی زد
 
سلام یک تست رندر چند ثانیه از تیم منو محمد انشالله رو جزییات و دیتیل پردازی و همسایه ها باید بیشتر کار کنیم
این تست ماله چند روز پیشه
نمی دونم چرا همیشه موقع مسابقه انقدر کار زیاد میشه ان شاالله هر روز مسابقه باشه :green:
 
آخرین ویرایش:

max vray

کاربر VIP
خسته نباشی سعید جان تبریک میگم عالیه
من از امشب همسایگی هاش بصورت اسکیسی میزنم
وافعا این خوب گفتی وقتی مسابقه استارتش خورد انگار مکس کار قحطی اومد که همه اومدن سراغ من:lol:
 

max vray

کاربر VIP
سلام
فرشید جان یه لطفی بکن اگه فرصت داری نحوه ی تکسچر ساختن و تنظیمات اصلی که موقع ادد کردن رو متریالمون داریمو توضیح بده ... توتاریل بسازی که دیگه خدا میشه
:rose: بو دا سنین :wink:

* راستی ، چطور میشه یه سمت متریال مکعبی رو یجور تکسچر بدی و طرف دیگه شو تکسچر دیگه ؟!!


سلام دوست عزیز
تو ادیت پولی یا مش یک طرف مکعب انتخاب کن و بهش متریال بده و uvw map کن حله برای این کار نباید تو مادی فای edit poly بدی .
رو جسم راست کلیک کن کانورت کن تو edit poly
 

max vray

کاربر VIP
مرسی جیگر
خوب یو وی دبلیو مپ که زده میشه و بعد در اون مربع کوچولوه رندر میشه و دیگه بزرگ و کوچیکتر نمیشه یا اینکه اصلا نبرم بیرون توی فوتوشاپ متریال بدم
داش فرشید
شهیدتیم
این یه آموزش رو بزاری مردونگی رو تموم کردی :oops:

منظورت از مربع کوچیک نفهمیدم کاملا بگو مشکلتو تا من بقیه دوستان اگه بلد بودیم بگیم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا