کارهای ارسالی مسابقه ی هفتگی ( سلاح گرم و سرد)

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
سلام به همگی خب این مسابقه هم تموم شد ...

طبق روال کارا رو میزارم فردا هم داوری انجام میشه...

میتونید روی کارها نظر بدید و نقدشون کنید...

اینم از کارها :

hesam_sn

xl3f7l53galrr7nfbss.jpg


amirz1376

h228h34oa4lkky7uo8u.jpeg


iman007

aqsmeme31912xwbqciox.jpg


majid cg

0xxwqyx84mrt4djg5p9.jpg


e4ch0prd5tsi6tx01i81.jpg


rasol10261360

szbkbok6vgz3ddx9hg9.jpg


3rukn9f3a4y83tacm2gd.jpg


borhani59

0000.png
 

پیوست ها

  • uvynwx55wmwyyohzu86o.jpg
    uvynwx55wmwyyohzu86o.jpg
    388.5 کیلوبایت · بازدیدها: 3
آخرین ویرایش:

koorosh_kh

باحالترین کاربر
همگی خسته نباشید شماره 1 و 4 عالین شماره 5 به نظر رئال میاد!
در رابطه با زمان مسابقه شدیدا اعتراض دارم هفته قبل که به زور شرکت کردم تو وقت اظافه این هفته هم نتونستم شرکت کنم
تو کل هفته فقط جمعه تعطیل که اونم مسابقه برگزار نمیشه به نظر من یه جوری باید زمان بندی بشه که جمعه هم تو مسابقه باشه.
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
عزیز جمعه هم جزو زمان مسابقه بود زمان مسابقه تغییر کرد به خاطر داوری و شد تا جمعه شنبه هم که امروز باشه داوری صورت میگیره..

یعنی دیروز تا ساعت 12 فرصت ارسال کارها بود...

راستی کار همگی خوب بود خسته نباشید... :rose:
 

Mandana

Active Member
اقا صلوات بفرستین:green:
یه سوال باسه هفته آینده:اونا که زی براش کار می کنن می تونن همینجوری دیواید بالا بفرستن؟یا حتمن باید بعدش ریمش کنن بفرستن؟می اسلحه ام رو تقریبن ساختم ولی چند روز آخر رو توی سفر بودم فرصت ریمش نبود دیگه.میشه فرجه بدین باسه زی براش لازم نباشه وایر لاو پلی بدن؟بعد موقع اعلام نتایج باسه رفع شبهات داور اگر صلاح دید وایر لاو پلی درخواست کنه.هوم؟هان؟میشه؟:اسمایلی گربه ی شرک
ایول عجب اسلحه هایی.نمیگم کدوم شماره ها بهترن ولی همه شون خوشگلن.می بسی لذت بردم هم مدل هم رندرا.ایول همگی
موفق بباشین:rose:
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
kنتایج مسابقه هفته دوم - سلاح گرم

سلام مجدد به همگی دوستان عزیز خودم

نتایج مسابقه این هفته هم خوب بود م بد !

بد از این باب که تعداد شرکت کننده ها کم شده بود و خوب اینکه سطح کلی کارها بالا رفته

از مجید عزیز هم تشکر میکنم که کارها رو بدون اسم و با شماره فرستادن تا با آسودگی بیشتر بشه نظر داد .

نتیجه این هفته :


01 : model 45/70 - render 20/30 : 75/100

02 : model 20/70 - render 10/30 : 30/100

03 : model 50/70 - render 15/30 : 65/100

04 : model 65/70 - render 25/30 : 90/100

05 : model 30/70 - render 10/30 : 40/100

06 : model 45/70 - render 15/30 : 60/100


- کار شماره 1 مدل خوبی داشت فقط استفاده از Meshsmooth رو درست رعایت نکرده . یعنی نباید مدل انقدر Lowpoly باشه و با Meshsmooth فقط نرم بشه . این خوب نیست و باید تعادلی بین این فاکتور ها باشه . رندر هم خوب هست . نکته ای که باید اشاره کنم در مورد استفاده از Bump (یا خانواده آن) در مدل سازی این اسلحه هست که خوب انجام شده و جای تبریک داره .:paint:

- کاره شمراه 2 هم جالب هست . و تشکر می کنم از شرکت کنندش . اگر مدل پیچیده تری رو برای مدل سازی انتخاب میکردی مطمئن هستم که تواناییش رو داری . :rose:

- تصویر اسلحه شماره 3 هم خوب مدل شده و غیر از قسمت پایه ها که دارای فیس های زیاد از حد و نامعقول هست مشکلی در مدل سازی نداره که جای تحسین داره :rose: و اگر امتیازش زیاد بالا نیست دلیلش کم بودن جزویات هست نه نوع مدلینگ . حیف هست دوست من ، شما که تواناییش رو داری سعی کن با اضافه کردن جزئیات به کارهات اون رو بیشتر نشون بدی .
نوع رندر هم خوب هست ولی جای کار بازهم داشت . در کل خوب شده . :paint:

- کار شماره 4 : مدلینگ خیلی خوب شده فقط برخی جاها با Meshsmooth و برخی جا ها بدون اون فرستاده شده .در کل مادلینگ مناسبی هست . سعی کنید در کارهای بعدی تمام مدل رو یکبار بدون Meshsmooth و یک بار با اون بفرستید که قضاوت بهتر انجام بشه :rose:
رندر هم در سطح بالایی هست و مشخصاً PostProduction خوبی روش انجام شده .فقط نقدی که دارم اینکه ای کاش برخی از قسمت های خاص مثل پیچ هاش رو با متریال کاملاً براق می گرفتی تا نویز روی بدنه بهتر خودش رو نشون بده و مشخص باشه که نویز رندر نیست و عامدانه به این شکل در اومده . تبریک میگم :paint:

- کار شماره 5 : مدلساری کار نسبتاً خوب انجام شده ولی جزئیات نسبتاً کم هست .
رندر هم زیاد مناسب نشده و تکسچر دسته هم دچار کشیدگی شده . در کل فقط نیاز به وقت و دقت بیشتری داره .



- شماره 6 : ایده زیبا و متفاوتی روی کار هست و من خوشم اومد . از لحاظ طراحی صنعتی مشکل استفاده و مرکز ثقل داره و ایکاش دسته ای هم برای جلوش میذاشتی ولی در کل ایده قشنگ هست . مدل سازی هم مشکل خاصی نداره و جز در قسمت هایی مثل بالای دسته که فیس های سه ضلعی میبینیم مشکل دیگه ای نداره و فقط کمبوده جزئیات باعث کم شدن امتیاز شده .
رندر هم قشنگ شده ولی متریالش بیشتر شبیه پاستیل هست که شاید بطور عمدی این جوری طراحی شده . در کل زیبا و متفاوت هست .



کار شماره 3 هم مقام سوم رو میگیره .:rose:
کار شماره 1 مقام دوم :rose:

کار شماره 4 مقام اول:rose:

به همگی دوستان برای شرکت کردنشون تبریک میگم .
یادش بخیر سال پیش مسابقات مدلسازی و همین موضوع یعنی اسلحه . :sad:
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=161301&highlight=%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%AD%D9%87


همگی موفق باشید :rose:




 
آخرین ویرایش:
مرسی آقا پژمان
آخر من نفهمیدم کار low poly خوبه یا بد؟
درود
با اجازه استدید محترم
low poly بیشترین کاربردش در صنعت بازی سازی هست ولی برای اینطور مسابقات low poly بودن مدل توصیه نمیشه بالاخره جزئیات میاد پائین ولی اینم بگم low poly بودنم خودش هنر هست که در این طرح داریم میبینیم:rose:
 

hesam_sn

کاربر VIP
درود
با اجازه استدید محترم
low poly بیشترین کاربردش در صنعت بازی سازی هست ولی برای اینطور مسابقات low poly بودن مدل توصیه نمیشه بالاخره جزئیات میاد پائین ولی اینم بگم low poly بودنم خودش هنر هست که در این طرح داریم میبینیم:rose:
مدل این اسلحه یه سره بود و نیازی نبود بیشتر از این پلیگان داشته باشه. برآمدگی زیادی روش نبود و همونایی هم که بود رو با دیسپلیس ساختم.
 
سلام بچه ها کارا خیلی خوبند مخصوصا کار شماره 4 پکونده من که فرصت رندر نکردم اما مدل را ساختم :green: انشالله دفعه بعد باید خیلی تعداد بیشتر باشه اینطوری خیلی رقابت بالا تر میگیره
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام مجدد

دوستانی که میخوان از ZBrush استفاده کنند هم میشه ولی منطقاً برای رندر مناسب باید مدل رو به یک برنامه مادر بیارن که مستلزم مپ گذاری و کارهای مرتبط هست .
مدل پایه (بدون اعمال meshsmooth ) و وایر هم باید گذاشته بشه .

پس امیدوارم کارهای قشنگی از همگی ببینیم .

در مورد نوع مدلسازی هم منظورم مدلسازی گیمینگ نبود ،تناسب بین مدل ساخته شده و مقدار فیسهای مورد نیاز مهم هست و اینکه مدلساز بتونه بطور بهینه شده از فیسهاش استفاده کنه .
 
سلام

کار شماره شش خب معلومه مال بنده بوده!
از دوستان به خاطر اینکه در کنارشون نبودم توی هفته معذرت میخوام چون وقت کم میاوردم
اما سعی کردم یه جوری بیام.
اگه بازم بدتر از این میشد میذاشتم کارمو.
در مورد نکاتی که استاد اشاره کردن هم خیلی با دقت و ارفاق بود و متشکرم.
درباره کارایی این ابزار! من هم پیشنهاد نمیدم برای کار واقعی!
غرض همراهی بود.زمان ارسال کار هم بعد از اتمام بود که مجید جان با ارفاق گذاشتن و من از همه به خاطر دیدن این کار تشکر میکنم.
فقط یه نکته طنز تو این مدل هست که اونم اینه که این تفنگ رو موجودی به دست میگیره که براش مناسب باشه! حالا وقتشه بخندین ...

در مورد مدل های لای پولی من هم پیشنهاد کوچیکی در ادامه پیشنهاد خانم مدیر به ذهنم میرسه که عرض میکنم.
حقیقتش من هنوز تو ریمش کردن و یا نسبت دادن دو مدل و مپ گرفتن مشکلات زیادی دارم.

مهارت در زیبراش یه قابلیت و آرزوی مهمه. من هر روز که بیشتر زبون این برنامه رو میفهمم بیشتر بهش احترام میذارم.
من پیشنهاد میکنم مدلینگ کارهای زیبراشی رو دو جور نمره بدین
. های پولی هم یه امتیازی داشته باشه. و ریتوپولوژی کار هم اون رو کامل کنه.
اساتید مستحضرند این رو به خاطر این مسأله عرض کردم که با پولی پینت و یووی های اتوماتیک هم میشه رندر و خروجی فریم گرفت.
و باعث میشه من هم بتونم تا اونوقت جرأت کنم بیام شرکت کنم.
من رندر بدون تکسچری داشتم و خب این حالت دوبعدی یه لایه ضخیم پست پرئداکت روی کاره که زیادتر از این تو ذوق نزنه.
مدل لاو پولی رو هم با یه سری کلک و اتوماتیک با تری دی کوت زدم که فیس های پنج تایی هم حداقل 30 چهل تا داره و فرصت نکردم درستش کنم.
از دوستانی که به خاطر نداشتن مهارت شرکت نکردند بدونن من از لاو پولی شاید 10 درصد مهارتشو داشته باشم. از لحاظ ایده هم کسی اگه یه چیز کج و کوله و جدید خواست ما در خدمتیم.

در آخر من از همه اساتید تشکر میکنم. از داور چیره دست مسابقه (یه سری به تفنگت زدم حتی ارزش بالا اومدن رو هم داشت اما همینجا تشکر میکنم). از مجید و رضا و فرشید و همه مدلسازان عزیز هم تشکر به خاطر زینت دادن مسابقه. دلیلم که میام کنار شما یکمی پررویی و خیلی هم ارادت هست. من با همه نقایص کارم از حس مسابقه همیشه لذت برده و چیز یاد میگیرم.
تبریک به دوستان شرکت کننده.
منتظر هفته بعد.

یا علی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا