چت با هر نوع آيدي بدون نياز به برنامه

mohammad_zade

New Member
کاربران زیادی به دنبال سرویس های چت بدون نیاز به نصب برنامه بر روی رایانه هستند.کاربران برخی شرکت ها ودانشگاه ها از جمله این افراد هستند چرا که در بیشتر این مکان ها دسترسی به مسنجرها و برنامه های مخصوص چت ممنوع است.
اگر به هر دلیلی نمی توانید از نرم افزارهای پیغام رسان بر روی رایانه خود استفاده کنید ویا اجازه نصب برنامه بر روی رایانه مورد استفاده را ندارید می توانید به سایت اینترنتی Meebo مراجعه کنید.در این سایت می توانید بدون نیاز به هیچ نرم افزاری به چت با دوستان در محیطی کاملا فارسی در Aim,Yahoo,Google,MSN,Icq,Jabber بپردازید.حتي مي توانيد آفلاين ها را نيز دريافت كنيد!
البته در حال حاضر برنامه ياهو مسنجر در ايميل هاي ياهو و بدون نياز به برنامه ياهو مسنجر قابل دسترسي است.اما اين سايت شامل برنامه هاي ديگر چت هم ميشود.
لطفا نظرتان را در اينجا بيان كنيد!
31.gif
 
آخرین ویرایش:

mohammad_zade

New Member
با سلام.برخي دوستان پيام داده بودند چرا لينك اين سايت را نگذاشته اي؟بابا من اسم سايت را لينك كردم و بزرگش هم كردم كه تابلو شود... :eek:ولي براي جلوگيري از اشتباه ديگر دوستان بفرماييد اين هم لينك صفحه فارسي:
http://www38.meebo.com/index-fa.html
 

egcom

Member
ميبو كه افتضاحه . تا حالا نشده برم و آف هام نپره . همون مال خود ياهو بهتره .
 

mahdi777d

New Member
با تريليان هم ميشه
trillian فكر كنم
----------------------------------------------------------------------------------------
با سلام خدمت همه دوستان عزیز​
سایت ایرانی رو که خدمتتون معرفی می کنم در زمینه ی بازاریابی اینترنتی کار می کنه و شما با فعالیت در این سایت می توانید پورسانت خود را از طریق حساب سپهر در بانک صادرات یا حساب سیبا در بانک ملی دریافت کنید.​
با مراجعه به آدرس وبلاگ من مي توانيد ساير اطلاعات تكميلي در مورد عضويت و كسب درامد را به دست آوريد​
[FONT=&quot]طرح كسب درامد بازاريابي و پورسانت گيري از[/FONT] [FONT=&quot]طريق[/FONT][FONT=&quot] بانك صادرات و ملي[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]​
 

جدیدترین ارسال ها

بالا