پیرمرد کارتونی (wip)

majidhoma

Member
02.jpg

03.jpg

به زودی کامل میشه
با maya 8.5
01.jpg

04.jpg

wireoldman.jpg
 
آخرین ویرایش:

pythoN

Active Member
خوبه . تبریک میگم .
اگه بتونی face رو ببری تو زیبراش ادیت کنی دیگه عالی میشه . حتما اینکارو بکن .
منتظر کار نهای هم هستیم .
 

majidhoma

Member
ممنون
میدونستم این رو می گید
ولی اینو برای انیمیشن ساختم البته کارتونی
 

pythoN

Active Member
پیشرفت که کرد بهتر شد . تبریک میگم . ادامه بده...
فقط احساس نمیکنی شکمش زیادی بیرونه .
موفق باشی .
 

saeid3d

Member
سلام مجيد جان
قشنگ شده
به نظر منم شكمش يه جوري
اينگار حامله:d
ايندفعه بدون شكم بذار ببين چجوري يعني استخوني لاغر ( مثل همون خانه هيولا )
 

Mandana

Active Member
من یه نکته ای عرض کنم
ممکنه خنده دار به نظر بیاد و بهم بخندین
137fs807233.gif
137fs807233.gif

اما تورو خدا نخندین
137fs807233.gif

فقط احساسم رو میگم
اونم اینه که
به نظر من قفسه ی سینه
از گردن
تا کمر
باید بر عکس باشه
ینی پشت زیادی خمیده شده نسبت به قفسه ی سینه
و جای قفسه ی سینه با تخت پشت عوض بشه بهتر ئه
درسته که پیرمرده و باید پشتش خم باشه
اما دلیل نمیشه قفسه ی سینه
انقدر به داخل فشار داده شده باشه
اما بجاش
از فرم گوش خیلی خوشم اومد
خیلی قشنگ در اومده
145fs19041.gif

یه سوال دیگه
این پیرمرد بری بری داره آیا؟
129fs370785.gif
126fs4083858.gif
129fs370785.gif
 

mamali132002

Active Member
تمام این ایرادها حاکی از اینه که شما آناتومی رو رعایت نکردی... شما چه بخوای سبک کارتونی کار کنی و یا سبک واقعی باید یه سری نکته های آناتومی رو رعایت کنی.
 

majidhoma

Member
پایان uv ها

044.jpg


خیلی ممنون که نظرات تون رو گفتید ولی بیشتر توضیح بدید

کجاش آناتومیش رعایت نشده
 

pythoN

Active Member
اول یه چیز من بگم .در مورد سایز عکس ها که کوچیکه و اگر بزرگتر باشه ممنون میشم .


خیلی ممنون که نظرات تون رو گفتید ولی بیشتر توضیح بدید

کجاش آناتومیش رعایت نشده

البته پیشاپیش از محمد عضر میخوام که بجاش دارم جواب میدم . اصلا شما نشنیده بگیرید :d )

ببینید مهم اینه که تناسبات شما خوش ایند باشه . حالا نه این کار اگر یه چهار گوش معمولی رو فرض کنید همیشه بدست اوردن تناسبات طلائیش خوش آیند تره و خود به خود به چشم هر کسی خوش ایند به نظر میرسه خیلی چیزا توی اطراف ما زشت هستند اما تناسبش خوش اینده .
و در مورد این کار مثلا زمانی که شروع به ساخت یه کاراکتر فانتزی یا انیم میکنید از ابتدا باید یکسری معیار های داشته باشید . یعنی سبک کار شما .
به عکس نگاه کنید .( کلیک کنید )

تناسبات و اندازه های دست و پا دقیق نیست ولی کلاس کار رو به هم نزده .
همیشه لازم نیست تمام قسمت های بدن ساخته بشه .( به عکس بالا دوباره نگاه کنید )
استفاده از ابزارش زیاد نیست اما تناسبات کار اون رو خوش آیند کرده .
ببخشید که زیاد حرف زدم :wink:
موفق باشی
 

saeid3d

Member
از نظر همه اساتيد ممنونم
ببخشيد مي خواستم معني كلمه فانتزي رو بدونم ؟
شما ها كه مي گين آناتومي رعايت نشده اصلا مي دونين يارو از كاركترش چي مي خواد كه مي گين
اگه كاركتر فانتزي كه هر جوري طرف دلش بخواد مي تونه بسازه حتي يك دست گنده براش بذاره يك دست كوچك
بدون اينكه آناتومي رعايت بشه
به نظر من هيچ اشكالي هم نداره كه استادي برمي گردن مي گن تمامي اين مشكلات از رعايت نكردن آناتومي


----------------------------------------------------
مرد هستي ياعلي گوي و وارد ميدان شو
 

mamali132002

Active Member
آقا من که منظوری نداشتم.... حق هم با شماست ... منم که هیچی نمیدونم فقط نظرم رو گفتم... شایدم چون هنوز لباس نداره اینجوری به نظرم اومده باشه .. امیدوارم که کار خوبی از آب دربیاد ... ولی دقت کنید که من از حرفم هیچ قصدی نداشتم که سعید جون اینطوری به من کنایه میزنی استاد هم من نیستم خود شمایی که تصمیم میگیری چی خوبه چی بده !

از pythoN هم خیلی خیلی ممنونم که تا حدودی حرفایی رو که میخواستم بزنم و دیگه نمیزنم رو بهتون گفت...

ولی من کلا به اینجور کاراکتر ها میگم فانتزی نکته هاشم خودتون تو کار میتونید احساس کنید :



قصد جسارت به کسی رو ندارم و فقط نظر شخصیه من اینه که هر کاری که فقط همین جوری تناسب نداشته باشه دلیل بر این نمیشه که فانتزی هستش. (در جواب به سعید جان)

اگر کاری تو گالری گذاشته میشه و خود طرف نظر میخواد هر کسی حق داره هرچی نظر داره بگه... دلیلی نیستش که همه بیان به به چه چه کنن ... ما هدفمون کمک به هم دیگست اگر شما مشکلی دارید میتونید از دوستان بخواید که تو کارایی که میزارن بنویسن انتقاد قبول نمیشه.
 
آخرین ویرایش:

saeid3d

Member
نه عزيز منم نه قصدم توهين نه كنايه
شما خودتون مي گين هدفمون از انتقاد پيشرفت طرف و گرفتن اشكالات ، منم موافقم
اما قبول كنين با اين جور انتقاد كردن طرف عوض اينكه ادامه بده از كار دلسرد مي شه ؟
كوجيك همه بچه هاي تاپيك ( سعيد )
 

mamali132002

Active Member
اگر حرفهای من موجب دلسرد شدن ایشون شده من معذرت میخوام و قصدم این نبوده.
 

majidhoma

Member
همه درست میگن
بعضی جاها مشکل داره خودم می دونم (شکم پایین هست . سینه جلو هستش پشتش استخوان کتف نداره
فانتزی نیست ولی رئال هم نیست
بگذارید blendshape هاش درست بشه
خیلی چیزا حل میشه


بسیار ممنون که وقت گذاشتید
با pythoN هم موافقم درست می گن
از سعید هم متشکرم
 

pythoN

Active Member
( اول یه چیزی به محمد بگم که کفمان برید . )

اقا مجید ادامه بده حتما و 100% موفق میشی . شک نکن . چرا که به انتقاد های که میشه به طرز صحیح نگاه میکنی. منتظر ادامه کارت هم هستیم .
فعلا ...:wink:
 
آخرین ویرایش:
نظر منم در مورد آناتومی همینه...
کسی میتونه فانتزی کار کنه که آناتومی مسلط باشه...کرکترهای کارتونی هم تناسبات خودشو داره...
فرق کار ما با انیمیشنهای خارجی همینه...
حتی کسی که ریگ میکنه ...پوز مینه ... باید آناتومی بلد باشه...
آناتومی خیلی مهمه...این کتابا رو حتمن بخونید :
Anatomy for artists
Anatomy For Fantasy Artists
Drawing Cutting Edge Anatomy - The Ultimate Reference Guide For Comic Book Artists
Andrew Loomis books
Brune Hogarth books
....
و هر چیزی که کمک به یادگیری میکنه
....
تمام کسایی که کامیک مینویسن و انیمیشن کار میکنن آناتومی مسلطن...
 

majidhoma

Member
کاملا درست
مدل سازی بدون اناتومی و به خصوص توپولوژی(topology) در نهایت در rig و blendshape مشکل دار می شود
ممنونم
تا اونجا که امکان داشت توپولوژی شو رعایت کردم
reference نداشتم سایت 3dsdk رو هم بستن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا