پشم سنگ توری دار چیست؟

پشم سنگ توری دار یک عایق ارزان قیمت و بسیار کاربردی است که از الیاف خام استفاده می شود. این الیاف مانند سایر عایق های پشم سنگ برای سلامتی انسان مضر نیستند. این پشم سنگ را می توانید به راحتی و طبق دستورالعمل نصب کنید. نام دیگر این عایق پتو پشم سنگ است.

عایق پشم سنگ توری دار یکی از انواع پشم سنگ است که کاربرد آن با توجه به روش ساخت متفاوت است. با توجه به کاربرد این محصول می توانید مدل دو طرف توری و یک طرف توری را انتخاب کنید. اول از همه باید بدانید که برای افزایش مقاومت عایق از توری استفاده می کنند. به عبارت دیگر، اگر از پشم سنگ برای سازه هایی که مستقیماً در معرض حرارت و شعله هستند استفاده می کنید، به عایق مقاوم نیاز دارید. عایق بندی ساختمان مسکونی و سازه صنعتی مانند پالایشگاه ها از نظر مقاومت متفاوت است.

این مدل عایق صنعتی بهترین انتخاب خواهد بود. همانطور که می دانید توری هایی که روی یک یا دو سطح عایق قرار دارند از آلومینیوم ساخته شده اند و عایق حرارتی را به میزان قابل توجهی در برابر حرارت تقویت می کنند. علاوه بر این، توری پشم سنگ برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی ایمن است.
پشم سنگ با توری از الیاف معدنی بازالت تولید می شود. این ماده یک سنگ آتشفشانی بسیار سخت با تحمل بسیار بالا است. از آنجایی که این پشم سنگ مقدار کمی گرما را از خود عبور می دهد، به عنوان عایق برای صرفه جویی در انرژی استفاده می شود. سقف پشم سنگ عاری از هرگونه مواد شیمیایی خطرناک است و ایمن ترین عایق محسوب می شود.

برای اطلاع از قیمت پشم سنگ 3 سانتی با شرکت اندیشه عایق آریا تماس حاصل فرمایید.


عایق پشم سنگ تور دار
در مراکز صنعتی یکی از بزرگترین دغدغه ها در ساخت سازه های صنعتی مانند پالایشگاه ها استفاده از عایق های مطمئن می باشد. پشم سنگ یکی از انواع عایق های حرارتی است که بسته به موادی که از آن ساخته شده اند تولید می شود. عایق پشم سنگ مشبک ویژگی های زیادی دارد. یکی از ویژگی های اصلی و مهم این محصول عایق بودن حرارت است. توجه داشته باشید که این عایق از الیاف طبیعی ساخته شده است. مواد عایق توری آن را در برابر حرارت مقاوم می کند.

ویژگی دیگر مقاومت مکانیکی است. با این میزان مقاومت در برابر ضربه و کشش، مقاومت خواهد بود. اگر از این محصول در سازه های صنعتی در معرض رطوبت استفاده می کنید، مطمئن باشید که نفوذ رطوبت را مسدود کرده اید. عدم جذب یکی از ویژگی های مهم این عایق است که آن را از سایر مدل های عایق متمایز می کند. شما تنها با استفاده از مواد با کیفیت می توانید ساختمان ها و سازه های خود را ایمن کنید. قبل از پرداختن به هزینه، بهتر است به آسیب های ناشی از نفوذ رطوبت و گرما توجه شود.

ویژگی های پشم سنگ توری دار
عایق پشم سنگ با توری نیز با نام ISO Blanket به بازار عرضه شد و بر اساس استاندارد ASTM C592 تولید می شود. عایق مشبک دوخته شده و مجهز به روکش های مشبک، پارچه نسوز، فویل آلومینیومی و فویل آلومینیومی می باشد. یکی از ویژگی های این عایق تحمل حرارت بسیار بالا می باشد.

این عایق به صورت رول دارای چگالی بالایی بوده و دما و انتقال حرارت آن بسیار پایین است. ایزوبلانت به صورت توری یک طرفه و نوع دیگر توری دو طرفه از مواد گالوانیزه با روکش هایی از مواد مختلف تولید می شود. البته باید گفت که این عایق بسته به نیاز مشتری دارای تراکم و ضخامت متفاوتی است.

استفاده از پشم سنگ با توری
این پشم سنگ برای ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا به عنوان یک عایق حرارتی پشم سنگ عمل می کند. از پشم سنگ مشبک برای عایق کاری دیوارها و تاسیسات صنعتی استفاده می شود. علاوه بر این، از آنجایی که این پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی است، می توانید از آلودگی صوتی جلوگیری کنید. علاوه بر این، این پشم سنگ در برابر تغییرات دما مقاوم است و به همین دلیل در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می شود.

این مدل عایق برای پالایشگاه های نفت، گاز و ... استفاده می شود. توری هایی که کل محیط سطوح را می پوشانند، مقاومت عایق را در برابر گرما و رطوبت افزایش می دهند. نحوه نصب و عملکرد آن با سایر مدل ها متفاوت است. با توجه به اینکه از پشم سنگ در پالایشگاه ها استفاده می شود، به همین دلیل نیاز به متخصص دارد.

یکی از توصیه های ما این است که در انتخاب و خرید پشم از یک متخصص کمک بگیرید سنگ با توری این به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما باید میزان نیاز خود را بسنجید و بر اساس این مقدار بتوانید محصولی را که با نیاز خود سازگار است انتخاب کنید. تا زمانی که متوجه نشدید عایق بندی سازه یک امر مهم و تخصصی است، اقدام به خرید و نصب نکنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا