پشتیبانی پروفسور زاکوب

Jackbil

Well-Known Member
در ابتدا از همه ی دوستانی که نظر خودشون رو گفتن تشکر می کنم:rose:
خیلی خوب شده عزیز. من مشکلی توش نمیبینم. حتی Grain تصویر هم جالبش کرده.

حال کردم. فقط یه نکته که الان دیم. شیشه عقب ماشین حس میکنم با چارچوب پنجره فاصله داره عزیز، یا من اشتباه میکنم؟
با blender کار میکنی؟ اگه Wire Frame ـش هم میذاشتی خوب بود. یکی از نکات مهم modeling ـ topology ـشه که کمترین 3angle رو داشته باشی و هیچ 5angle ـی توش دیده نشه که حتما هم خودت هم همه دوستان میدونن این نکته رو.

خیلی خوب شده
حق یارت
خیلیممنون bubo3d
درسته پنجره از قابش فاصله داره.
وایر فریم رو توی پیوست ها می زارم

فوق العاده.من عاشقش شدم.فقط کنار چراغ سمت راستش رو بدنه نویز زیاد شده. ساب دیوایز نور رو چند قرار دادی؟اون نویز بره به نظر من بی نقص میشه.
خسته نباشی عزیز
تشکر فراوان:paint:
نویز بدلیل پایین بودن میزان سمپل هست(170 سمپل) دلیل پایین گرفتن سمپل هم ضعیف بودن سیستم هست:-?

سلام مرسی از دعوت
.
کارتون زیبا شده . من Cars 2 رو ندیدم نمیدونم کاراکتر اصلی هم همینطوره یا نه کنار ماشین در نداره؟ به نظرم
خیلی تخت شده واسه همینه که کشیده به نظر میرسه .
شیشه ها با قاب پنجره یه مقدار فاصله داره .
Subdivide کف رو کاش پبیشتر میگرفتید . شایدم بعد این نویزها با افکت اضافه شده نمیدونم چون روی بدنه هم هست .
مقدار رفلکت لاستیک کمتر و مات تر باشه بهتره .
کاش سگمنتها بیشتر بود مخصوصا قسمت دهان که کم بودن سگمنتها به چشم میاد .
.
در کل بسار از دیدن کارت لذت بردم
ممنون از نکاتی که گفتید:rose:
سعی کردم به کاراکتر شبیه بشه ولی این عادیه که کاملا مثل اون کاراکتر نباشه
بدلیل اینکه اصطلاحات بلندر با دیگر نرم افزار ها فرق داره دقیقا منظورتون رو نفهمیدم(لطفا اگر امکان داره بیشتر توضیح بدید)
:rose:
سلام
کار خوبی شده اما نسبت به رفرنس کمی فرق میکنه
تصویر اصلی
http://pixarplanet.com/blog/images/1372.jpg
1.اولین نقدی که به کار وارده تمیز بودن بیش از حد کاراکتره ناسلامتی ماشینه ها حتی اگر کارواشم بره به این تمیزی نمیشه پروفسور زاکوب که جای خودارد مخصوصا رینگ ماشین سپر و مخصوصا باربند که از نظز مدلینگ هم شبیه رفرنس نیست
2.بدنه پروفسور زاکوب دورنگه تقریبا نیمی از ماشین پررنگ تره
3.متریال بدنه رفلکتش زیاد شده
4.پروفسور زاکوب یکمی تپل تره براش لپ بزار اینجا انگار هدفمندی یارانه ها تاثیر بدی روش گذاشته
5.و........
اما در کل کار خیلی قشنگی شده با اصلاح موارد بالا و یک فضا سازی مناسب پیشنهاد تاپ گالری
ممنون:rose:
درسته هیچ تکسچری برای این کاراکتر نساختم
توی عکس اصلی هم این دو رنگی بدنه وجود داره
آره وضعیت اقتصادی خیلی بده:sad:
ممنون از پیشنهادتون:rose:

سلام
کارت قشنگه
ولی برای اینکه کارت زیباتر به نظر بیاد باید دیتایل کارتو ببری بالا
موفق باشید
ممنون
حتما:rose:

:rose:
 

پیوست ها

  • PZwire.png
    PZwire.png
    352.4 کیلوبایت · بازدیدها: 4

faramarz2

Well-Known Member
سلام...
خیلی خوب پیش رفتی رندر خیلی خوبی هم گرفتی.
راستی فکر کنم اسمش زانداپ باشه نه زاکوب :)
موفق باشی.
 

Jackbil

Well-Known Member
سلام...
خیلی خوب پیش رفتی رندر خیلی خوبی هم گرفتی.
راستی فکر کنم اسمش زانداپ باشه نه زاکوب
موفق باشی.
ممنون
درسته اسم این کاراکتر زونداپ هست
:rose:
 

Max-pro

New Member
آپدیت جدیدت خیلی بهتر و جذابتر شده آورین :wink:
.
توجه نکردم با بلندر ساختی . منظورم از حرفهام یکی لاستیک بود که رفلکتش باید نرمتر باشه یعنی کمتر شیشه ای باشه .
Subdivide هم منظورم نویزها بود که فک کنم با افکت اضافه کرده بودی .
منظورم از اینکه سگمنتها بیشتر باشه یعنی مدلها صافتر بشن .
منم بلندر کار نکردم نمیدونم چطوری بگم :green:
موفق باشی .
 

Ultra3D

Well-Known Member
کار جالبی هست

در کل ایده ای خوبی برای کار انتخاب کردی ...

بیشتر دوستان نظر فنی دادن و به فکرم چیز خاص دیگه ای نمیاد

آفرین ... بسی لذت بردیم
 

ali_118

کاربر VIP
سلام
کار جالبیه، با اینکه با شخصیت های اون انیمیشن آشنا نیستم ولی دوس دارم این سوژه ها رو
رندر بدون تکسچر رو بیشتر پسندیدم، این کثیفی که ایجاد کردین بیشتر به کثیفی های روی دیوار شباهت داره تا خوردگی ها و لکه های بنده ی ماشین !
شاید من اگه جای شما بودم برای نشون دادن کثیفی به گِلی کردن بدنه ی ماشین قناعت میکردم.

به نظرم میشه با یه استدیو بهتر نتیجه ی مطلوب تری گرفت، میتونی از این آموزشها برای ساخت یک استدیو حرفه ای تر الگو بگیری http://www.cgarena.com/newsworld/top-20-car.php

موفق باشی
53.gif
 

::reza::

کاربر VIP
سلام عزیز
ممنون از دعوت. کمی سرم شلوغه. ببخشید زودتر نشد سر بزنم
کاراکتر فانتزی قشنگیه. من دوسش دارم. یاد انیمیشن cars بخیر
مدلسازی کار به نظر خوبه. البته چراغها زیادی های پلیه.(شاید به خاطر اسموس باشه). در کل خوبه.
رندر هم خوبه . میتونستی از رنگهای گرم استفاده کنی(مثل نارنجی یا قرمز) .
موفق باشی
 

Jackbil

Well-Known Member
ممنون از تمامی دوستان:)
آپدیت جدیدت خیلی بهتر و جذابتر شده آورین
.
توجه نکردم با بلندر ساختی . منظورم از حرفهام یکی لاستیک بود که رفلکتش باید نرمتر باشه یعنی کمتر شیشه ای باشه .
Subdivide هم منظورم نویزها بود که فک کنم با افکت اضافه کرده بودی .
منظورم از اینکه سگمنتها بیشتر باشه یعنی مدلها صافتر بشن .
منم بلندر کار نکردم نمیدونم چطوری بگم
موفق باشی .
خوشحالم که خوشتون اومده
منظورتون رو حالا فهمیدم
تشکر از توضیحات:rose:

وتشکر فراوان از Ultra3D و max vray خیلی ممنون:rose:

سلام
کار جالبیه، با اینکه با شخصیت های اون انیمیشن آشنا نیستم ولی دوس دارم این سوژه ها رو
رندر بدون تکسچر رو بیشتر پسندیدم، این کثیفی که ایجاد کردین بیشتر به کثیفی های روی دیوار شباهت داره تا خوردگی ها و لکه های بنده ی ماشین !
شاید من اگه جای شما بودم برای نشون دادن کثیفی به گِلی کردن بدنه ی ماشین قناعت میکردم.

به نظرم میشه با یه استدیو بهتر نتیجه ی مطلوب تری گرفت، میتونی از این آموزشها برای ساخت یک استدیو حرفه ای تر الگو بگیری http://www.cgarena.com/newsworld/top-20-car.php

موفق باشی
خیلی ممنون علی:rose:
بدی تکسچر رو بزارید به حساب کم کاری من در ساخت تکسچر
مرسی از اینکه منابع رو در اختیار من و دوستان قرار دادید حتما از اونها استفاده خواهم کرد.
موفق باشید:rose:

سلام عزیز
ممنون از دعوت. کمی سرم شلوغه. ببخشید زودتر نشد سر بزنم
کاراکتر فانتزی قشنگیه. من دوسش دارم. یاد انیمیشن cars بخیر
مدلسازی کار به نظر خوبه. البته چراغها زیادی های پلیه.(شاید به خاطر اسموس باشه). در کل خوبه.
رندر هم خوبه . میتونستی از رنگهای گرم استفاده کنی(مثل نارنجی یا قرمز) .
موفق باشی
ممنون:rose:
حتما در کارهای بعد جبران خواهم کرد
همچنین
:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا