LinkinForEver
مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
پلاگین حیوان . . . کلا پلاگین هاش کجاست ؟ تو قسمت features چیزی در مورد animal نگفته بود . من آموزش دانلود نکردم
اونجا در مورد ساخت مو ریگ و سکین گفتید ؟ اون کارکتر گیتاریست را با همین نرم افزار سکین کردید ؟ خروجی ریگش جداست ؟ یا با کارکتر باهم خروجی میگیریم ؟ من obj میگیرم دیگه باید قید ریگ و سکین بزنم دیگه . اون اسکریپت cat به کجا کشیده شد .
لطفا در مورد نحوه خروجی گرفتن ریگ و سکین هم برای مکس یا مایا توضحی بدید
یا علی
سلام
یک سری پلاگین که به زبون Phyton نوشته شده و اسه این نرم افزار هست که نمیشه دانلود کرد پولیه جایی هم نیست اما سازنده گفته بود زیاده . هر چیزی میشه ساخت با این چون Open Source تو تب Target و Custum میشه جسم بدی تبدیل کنه
که اونم تو اموزش گفتم چجوی.
قبلش بگم آموزش بعدی ای که میخام بسازم ، اموزش استفاده ی شخصیت های توی مکسه ولی عینا تو مایا هم میشه پیاده کرد .
اره با همین اسکین شده ، نگا نباید Obj بگیری باید Collida بزنی خروجی رو با فایل DAE ، بعد تو مایا و مکس که میاری که همون FBX میشه هم ریگ داره هم اسکین حالا تو گزینه های خروجی Collida حدودا 5 نوع ریگ داره ، که فقط دوتاش اصلی برای سازنده هایی مثل من و شما ...
1 : ریگ بازی Game_Rig : سینه دو Bone داره و دست ، شست جدا و چهار انگشت یک Bone که تو بازی زیاد از انگشت ها استفاده نمیشه
2 : ریگ سینامتیک : بهترین ریگ و پر جزییات ، دست ها کامل و حتی صورت هم ریگ داره .
خوب بعد از وارد کردن فایل کامل نیست من مختصر میگم تو مکس اینجوری حتمــــی مایا هم داره :
جسم رو انتخاب و از Skin بخش Export اسکین کاراکتر رو خروجی بگیرید بعد با CAT یا هرچی دقیقا همون شکلی ریگ کنید ، بعد اسکین رو لود کنید و بقیش دیگه سادست انتساب بون های قبلی به Bone های جدید .
پیشنهاد من : یک لوپولی خروجی بگیرید اونو اسکین کنید بعد با SkinWrap های پلی رو به لو پلی لینک کنید بعد راحت و سبک انیمیت کنید و دیگه لــــذت ببرید .
اسکریپت یکماه طول میکشه رفیق آسون نیست هنوز تو مرحله ی طراحی UI ام .