هدیه ی من به شما : قوی ترین نرم اقزار ساخت انسان با توپولوژی وحشتناک

وضعیت
موضوع بسته شده است.

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

ssdsajad

Active Member
اینـــکه الان تو خیلی از انیمیشن های دنیا مثلا کنگ فو پاندا دیگه مدلینگ نمیکنن ، اول مجسمه رو میسازن بعد با پرینتر 3 بعدی اونو مدل مکینن و بعد ایرداش رفع میکنن .
به جون جفت بچه هام که هنوز عروسی نکردم که بخوان حالا بعدش به دنیا بیان و ... و...
من خودم یه مدت زده بود تو سرم که چرا اصلا مدل سازی میکنند و بیان پرینت سه بعدی از مجسمه بسازند دیگه
.. ای جونم که تفکرات و آرزوهام واسه یه سری بزرگان خاطره است
 

ssdsajad

Active Member
من دانلود کردم از اینش خوشم اومد
1. هفتاد مگابایت حجم دانلود شده ... نزدیک 400 مگابایت بعد از نصب. در کامپیوتر ایول/
یاده اون موقع افتادم که موتور رندر آرنولد را دانلود کردم 80 مگابایت و بعد دیدم 75 مگابایتش pdf آموزش اونم انگلیسی بود...
بگذرم !

2. چرا نرم افزارش اینقدر بالای 18 ساله ؟؟؟ من poser هم قبلا کار کردم اینجوری بود.. آخه کدوم شرکتی اجازه داره انیمیشن بسازه که اینجوری بد حجاب باشند؟؟ قانون جهانیش هم قبول نمیکنه این داستانو
بگذریم !
3. آموزش هاشو مثل اینکه باید دنبال کنم چون حس میکنم یه کارکتر زن میده و میگه ویرایشش کن .. اصلا اونجو که خیال میکردم نیست
.فکر کردم یه کتاب خونه داره پر از کارکتر از نوع های مختلف واسه ویرایش !!!!!!!!!
 

ssdsajad

Active Member
میشه یه کارکتر obj یا هر فرمتی
وارد این کرد و زد تو ویرایش؟؟
 

m2_farzan

Active Member
و ما که مایا 2013 نداریم چی؟
راهی که من بهش رسیدم این بود که کاراکتر رو به بلندر ببریم از اونجا fbx بگیریم. راه بهتری پیدا نکردم.
 

ssdsajad

Active Member
هر چی بیشتر با این کار میکنم بیشتر به سطح پایین بودنش پی میبرمبیشتر شبیه یه بازی کامپیوتریه که میخوای کارکتر بازی خودتو طراحی کنیمطمئنم که اونایی که تو کار طراحی کارکتر هستند متنفر میشند از این نرم افزاراصلا اون چیزی که فکر میکردم نبود ..اصلا نمیشه کارکتر فانتزی ساختیه کم بیشترتوضیح بدهچجوری وارد مایا کنم اصلا متوجه نشدممنم 2013 دارماین جور ویرایش هایی که در اختیار گذاشته را در مایا هم میشه پیدا کرد..وقتی نشه به مایا انتقال داد دیگه به چه دردی میخوره!!!
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
هر چی بیشتر با این کار میکنم بیشتر به سطح پایین بودنش پی میبرمبیشتر شبیه یه بازی کامپیوتریه که میخوای کارکتر بازی خودتو طراحی کنیمطمئنم که اونایی که تو کار طراحی کارکتر هستند متنفر میشند از این نرم افزاراصلا اون چیزی که فکر میکردم نبود ..اصلا نمیشه کارکتر فانتزی ساختیه کم بیشترتوضیح بدهچجوری وارد مایا کنم اصلا متوجه نشدممنم 2013 دارماین جور ویرایش هایی که در اختیار گذاشته را در مایا هم میشه پیدا کرد..وقتی نشه به مایا انتقال داد دیگه به چه دردی میخوره!!!

این رو باید از مایا کار ها بپرسی اما رفیق آره اون چیزی که میخوای نیست چون فکر کنم یه چیزی میخوایتی که همه چیش آماده باشه نه ؟؟؟
ببین این نرم افزار کارش دادن خروجی نهایی نیست ، این نرم افزار BaseMesh تورو طراحی میکنه سطحشم خیلی بالاست چون توپولوژی که میده معرکست .

الان این کارمو نگا با همین نرم افزار و زی براش ساختم : http://forum.majidonline.com/threads/198885-گیتاریست-راک-جیمز-میلر-3DsMax
منظورت از فانتزی چیه ؟؟؟؟
 

ssdsajad

Active Member
نه آماده ی آماده که نمیشه هیچوقت
این نرم افزار یه کارکتر دلخواه اولش داده و میگه بزن ویرایش...
خب این جالب نیست هر کاری کنیم بازم همون ادم میشه
انگار که با فوتوشاپ قیافه ی خودمو دست کاری کنم
هر کاری کنم آخرشم خودمم..
یعنی تم این کاره خودمم

یه texture پیشفرض هم داده که اصلا قشنگ نیست و حال به هم زنه و آدم نمیتونه با حس گرفتن ادامه بده به ویرایش !!!!!!!!!!!

هر کاری کنیم نمیشه یه کارکتر فانتزی ازش بکشیم بیرون مگر اینکه ساعتها تو ویرایش باشیم بلکه معجزه ای بشه.. الان یه چیزایی تونستم دریارم
مثال همین نمونه ای که ساختی
این real هست انگار یه آدم واقعیه..
من اینجوری کارکتر نمیخوام اصلا یاد بگیرم ساختنشو..

فقط یه سوال چجوری میشه فرمت نرم افزار blender را بدون داشتن خود اون نرم افزار به fbx تبدیل کرد؟
میخوام حداقل اسکلت بندی این کارکتری که میسازم آماده روش باشه!!
 

ssdsajad

Active Member
الان با بدبختی یه راه پیدا کردم
با فرمت dae خروجی گرفتم
و بعد با نرم افزارAutodesk FBX Converter x64 2013
تبدیل کردمش به fbx الان همونی که میخواستم شد
حالا شد یه نرم افزار به درد بخور !!!!!!!!!!
اما یه مشکلی باز داره
اسکلت بندیش خیلی گنده است !!
همین خخخ
 

CG-Student

Member
همونطور که دوستمون گفتن این نرم افزار برای توپولوژی استاندارد کارکتر هست . حالا یه سری قابلیت دیگه هم داره . . .
مهمترین نکته این نرم افزار همون توپولوژی استاندارد ( وحشتناک ) اونه . به نظر شما چیزه کمیه ؟ شما چقدر وقت صرف می کنید تا یک کارکتر را فقط به مرحله اولیه با توپولوژی استاندارد برسونید ؟ اگر بیس را با مایا بزنید یا زیبراش و اگر دستون هم تند باشه چقدر زمان میبره ؟مسلما برای انیمیشن زمان خیلی مهم هست
شما بیس را از نرم افزار بگیر و تو زیبراش تغییر بده
مهم اینه که دیگه نمی خوای بعدا ریتوپو کنی .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
اره دقیقا همینه .
البت یک سری پلاگین داره که مصلا حیوون اضافه میکنه و ...

دیگه اسکلت بندیش رو هم باید دستکاری کنی ...:green:
 

ssdsajad

Active Member
میدونم بابا امکاناتی که این نرم افزار داره افزایشسرعت به همراه داره اما بدیش اینه که
اگه از سبک ترفندیه این نرم افزار به درستی استفاده نکنیم و قشنگ طراحی یا همون ویرایش نکنیم
احساس میکنم تابلو میشه که خروجی از این نرم افزار بوده
حالا باید بیشتر کار کرد و دید که چی هست چی نیست
اما محیطش شبیه به یه بازی کامپیوتریه
مثل sims ...مدل پیشرفته اش هست !!
که افراد بی سوادی مثل من هم میتونن صاحب کارکتر بشند!
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
میدونم بابا امکاناتی که این نرم افزار داره افزایشسرعت به همراه داره اما بدیش اینه که
اگه از سبک ترفندیه این نرم افزار به درستی استفاده نکنیم و قشنگ طراحی یا همون ویرایش نکنیم
احساس میکنم تابلو میشه که خروجی از این نرم افزار بوده
حالا باید بیشتر کار کرد و دید که چی هست چی نیست
اما محیطش شبیه به یه بازی کامپیوتریه
مثل sims ...مدل پیشرفته اش هست !!
که افراد بی سوادی مثل من هم میتونن صاحب کارکتر بشند!

من هم گفتم بالا که مثل سیمز و سینتس رویه !!!
 

CG-Student

Member
اره دقیقا همینه .
البت یک سری پلاگین داره که مصلا حیوون اضافه میکنه و ...

دیگه اسکلت بندیش رو هم باید دستکاری کنی ...

پلاگین حیوان . . . کلا پلاگین هاش کجاست ؟ تو قسمت features چیزی در مورد animal نگفته بود . من آموزش دانلود نکردم
اونجا در مورد ساخت مو ریگ و سکین گفتید ؟ اون کارکتر گیتاریست را با همین نرم افزار سکین کردید ؟ خروجی ریگش جداست ؟ یا با کارکتر باهم خروجی میگیریم ؟ من obj میگیرم دیگه باید قید ریگ و سکین بزنم دیگه . اون اسکریپت cat به کجا کشیده شد .
لطفا در مورد نحوه خروجی گرفتن ریگ و سکین هم برای مکس یا مایا توضحی بدید
یا علی
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا