Fa نمایش فایلهای تصویری در یک صفحه مشترک

omidi1300

New Member
با سلام به همه انجمن های عزیز
یک سئوال دارم امیدوارم که جوابمو بگیرم
سئوال : میخواهم با فشردن یک کلید Bitmap در یک صفحه فایل تصویری را در صفحه دیگر نمایش دهم البته تعداد دگمه ها زیاد هست و میخواهم تعداد صفحات پروژه بالا نرود چون تعداد 50 فایل تصویری دارم. لازم به ذکر است که من از پلیر با seekbar قرار داده شده در انجمن استفاده کردم.
متشکرم.
 

Silver Soft

کاربر متخصص مولتی مدیا بیلدر
سلام ،
خیلی وقته که با بیلدر کار نکردم ، ولی تا اونجا که یادمه باید فایل تصویری که میخواین پخش بشه رو تو یه پروژه جدا بزارید و ذخیره کنید ، سپس به کمک دستور RunMBD و پارامتر New_Window میتونید اون فایل رو از پروژه اصلی در یک صفحه جدید صدا بزنید .
 

omidi1300

New Member
ضمن تشکر از شما دوست گرامی
با توجه به اینکه بنده تازه کار هستم در صورت امکان کاملتر و واضحتر انجام این کار را بیان نمایید.
 

evil_gates

اين نيز بگذرد ...
دوست عزيز

شما ميتونيد تو دكمه خودتون آدرس فايل ويدئويي رو تو يك متغير رشته اي ذخيره كنيد. مثلا: 'path$='C:\myvideo.avi . و بعد هم دستور Page رو بنويسيد تا به صفحه مورد نظر شما بره.

و تو صفحه اي كه شي Video شما قرار داره هم تو page start دو خط دستور VideoLoad با آدرس متغير رشته اي و VideoPlay رو بنويسيد.

متاسفانه مسافرتم و دسترسي ندارم مثالش رو براتون بسازم.

موفق باشيد.
 

Silver Soft

کاربر متخصص مولتی مدیا بیلدر
یک نمونه براتون درست کردم ، فایل ضمیمه رو ببینید .
 

پیوست ها

  • Desktop.rar
    453 کیلوبایت · بازدیدها: 104

omidi1300

New Member
با تشکر از شما دوست عزیز .
باز هم یک مشکل کوچک داشتم.
در مثالی که بعنوان پیوست زحمت آن را کشیده بودید وقتی در فایل media1 در page1 قسمت اسکریپت آدرس فایل تصویری را بدین طریق VideoLoad("Page 2::Video","<ScrDrive>\wmv\goran.wmv") تغییر میدهم، فایل تصویری نمایش داده نمیشود .
لطفا میتونید کمک کنید.
 

omidi1300

New Member
مشکل من حل نشده
لطفا کمک کنید.
با توجه به مثال Silver Soft گرامی نتوانستم مشکل خودم را حل کنم .تغییراتی در فایل ایشان دادم انشاالله کسی بتواند من را راهنمایی نماید.
من میخواهم از طریق cd آدرسی دهم که بیاید و از روی cd اجرا شود با توجه به اینکه در کامپیوترهای مختلف آدرس محل cd متفاوت است.
قبلا از صبر و حوصله شما دوستان متشکرم.
فایل برنامه به پیوست است.
 

پیوست ها

  • mo.zip
    791.8 کیلوبایت · بازدیدها: 99

Silver Soft

کاربر متخصص مولتی مدیا بیلدر
فایل رو در صفحه دوم فراخوانی کنید ، در ضمن در زمان استفاده از <SrcDir> تا زمانی که پروژه رو Build نکنید درست کار نمیکنه ، چون در زمان اجرا از داخل بیلدر <SrcDir> مسیر نصب بیلدر میباشد چون فایل پلیر بیلدر که در زمان اجرا از داخل بیلدر از اون استفاده میشه در مسیر نصب بیلدر هست .
 

پیوست ها

  • mo.rar
    790.2 کیلوبایت · بازدیدها: 50

جدیدترین ارسال ها

بالا