نرم افزار ویرایش فیلم به صورت فریم به فریم

yoosofy

New Member
سلام

دنبال نرم افزار ویرایش فیلمی هستم که بتونه مثلا یک کلیپ 10 ثانیه ای که دارای مثلا 300 فریم هست، تمام فریم های اون رو  ردیف کنه و بتونم تک تک فریم ها رو ویرایش کنم مثل ویرایش تو فتوشاپ که روی عکس ها انجام می دهیم مثلا یه جای فریم رو رنگ کنم
 

farhadfifi

Active Member
من هم دنبالش گشتم يكسري پيدا هم كردم ولي اسمش يادم نيست...برنامش هم پاك شده...حالا اگه كسي ميدونه خواهشا لينك بزاره و يا اسم برنامه رو بگه...منم احتياجش دارم...
 

animeditor

Active Member
سلام جمیعاً

برنامه Ulead Media Studio وقتی که نصب می شه، چند تا زیر شاخه نصب می کنه.
هر کدوم از زیرشاخه ها، یه کار مخصوص انجام می دن.
زیرشاخه Video Paint همون چیزیه که دنبالش می گردین.
می تونه فیلم رو به صورت فریم به فریم نوشن بده و شما هم با امکانات خود برنامه، تقریباً توی مایه های فتوشاپ می تونید روی فیلم کار کنید.
کارش خیلی راحت و گسترده است.
اگه Ulead Media Studio نصب کردید ولی این زیرشاخه رو نداره، برنامه شما ناقصه و باهاس نسخه کاملش رو تهیه کنید.

توضیح بیشتر هم در موردش بخواید در خدمتم.

التماس دعا
یا علی
 

polaris2005

New Member
با سلام و احترام خدمت اساتيد

با اجازه از محضر بزرگان

هنرمندان عزيزي كه با ppro و photoshop آشنايي دارند ميتوانند از روش زير استفاده كنند تا ضمن بهره گيري از امكانات بي نظير فتوشاپ فيلم منتج نيز از حداكثر كيفيت برخوردار باشد:

1- قطعه اي از فيلم را كه نياز به ويرايش دارد را بريده در Sequence جديدي قرارداده سپس صداي فيلم را جدا كنيد.
2 - Ctrl + M را فشرده و از كادر Export Movie روي Settings كليك كنيد. از قسمت General نوع فايل خروجي (File Type) را باز كرده و TIFF را انتخاب كنيد. پس از كليك روي OK و بازگشت به كادر Export Movie يك فولدر خالي براي مسير و عدد 1 را براي نام فايل وارد كنيد.
3- با كليك روي Save اكسپورت شروع شده و Ppro به ازاي هر فريم (25 فريم در ثانيه براي پال) يك عكس با فورمت TIFF در مسير تعيين شده ايجاد ميكند.
4- برنامه فوتوشاپ را اجرا كرده و از منوي فايل روي Browse كليك كنيد. به مسير تعيين شده در اكسپورت رفته و فريم هايي را كه لازم ميدانيد ويرايش شوند را لود كنيد. دقت كنيد هنگام ويرايش ابعاد تصوير را تغيير ندهيد. همچنين اگر تغييراتي در رنگ ويا روشنايي تصوير ميدهيد مقادير آنها را بخاطر داشته باشيد و اين تغييرات را براي تمامي فريم ها اعمال كنيد. توصيه ميشود اين نوع از تغييرات روي فريم صورت نگيرد. هنگام ذخيره نيز نام و نوع فايل را تغيير ندهيد تا توالي فريم باقي بماند.
5- پس از رضايت از ويرايش فريم ها بار ديگر از Ppro براي يك پارچه كردن فريم ها در قالب ويدئو كمك مي گيريم:
پس از فشردن Ctrl+I به مسير ذخيره فابل هاي TIFF رفته و اولين فايل (10001) را انتخاب كرده و گزينه Numbered Stills را فعال كنيد. با كليك روي Open يك آيتم با نام 10001 به فايل هاي پروژه اضافه ميشود.
6- با انتقال فايل مذكور به تايم لاين ميتوانيد نتيجه را بصورت ويدئو ببينيد. در صورت رضايت از نتيجه ويرايش ميتوانيد از تايم لاين خروجي AVI و يا MOV بگيريد.

از مزاياي روش فوق آشنايي اكثر كاربران با برنامه فوتوشاپ. توان ويرايش و انعطاف بالاي فوتوشاپ با بكارگيري پلاگين هاي بيشمار و عدم افت كيفيت هنگام Export و Import تصاوير بين Ppro و Photoshop كه هر دو محصول شركت ادوبي ميباشند.

در پايان ضمن آرزوي موفقيت براي تمام عزيزان از اساتيد گرانمايه و با تجربه خواهشمندم با به اشتراك گزاري تجارب و دانسته هاي ارزشمند خود ديگران را ياري كنند كه همه چيز را همگان دانند...
اينترنت و بطور خاص اين انجمن اگر چه * همگان* را شامل نمي شود اما عده كثيري ميتوانند ...

خدا نگهدار
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا