موبایل فرندلی بودن وب سایت یعنی چه؟ تاثیر آن در سئو چیست؟

mostafae

New Member
موبایل فرندلی بودن وب سایت بدین معناست که وب سایت شما در دستگاه های همراه مختلف، به خوبی قابل مشاهده باشد و بتوان به خوبی وب سایت را بازدید کرد.
بعنوان مثال، شما برای بازدید از مطالب وب سایت هایی که موبایل فرندلی نیستند باید بخش مورد نظر را زوم کنید؛ در صورتی که قالب موبایل فرندلی از این قبیل مشکلات را ندارد.
موبایل فرندلی بون یا نبودن، به نوع وب سایت شما بستگی دارد؛ به طور مثال وب سایت ماهان سئو به خاطر نوع المان هایی که در آن وجود دارد در گوگل به عنوان یک وب سایت موبایل فرندلی شناخته شده است؛ در صورتی که واکنش گرا (ریسپانسیو) نیست؛ و بازدید کنندگان این سایت به خاطر نوع المان های آن به راحتی با موبایل میتوانند از آن بازدید کنند.اما در صورتی که المان های بیشتری در وب سایت باشند و قالب به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان برای گشت و گذار در وب سایت با تلفن همراه راحت نباشند باید قالب فعلی سایت را به واکنش گرا (ریسپانسیو) تبدیل کرد و یا از قالب واکنش گرا (ریسپانسیو) استفاده کرد.
این کار از جمله وظایف طراحان وب سایت به شمار می رود که معمولا با استفاده از مدیا کوئری ها و یا فریمورک بوت استرپ انجام می پذیرد.

ماهان سئو - سئو تخصصی وردپرس و ووکامرس
mahanseo.ir
 

جدیدترین ارسال ها

بالا