معرفی توسعه دهنده و آداپتور شبکه بی سیم Actiontec

ariasanat

Member
[h=1]معرفی توسعه دهنده و آداپتور شبکه بی سیم Actiontec[/h]توسعه ی سریع و آسان شبکه
مزایا
یکی از مزایای این اداپتور 500 کیتی این است که شبکه های خانگی را به سرعت می توان گسترش داد ، چه شبکه بی سیم باشد وچه شبکه کابلی. استفاده ازآن خیلی ساده است و نسبت به خیلی از توسعه دهنده های wifi کارایی بیشتری دارد.
معایب
این کیت از استانداردهای ضعیف شبکه اترنت و بی سیم استفاده می کند و هیچ دستورالعمل پیش فرضی برای این که آن را مطابق نیاز مشتریان ساخت ندارد و یکی از اداپتورهای خیلی بزرگ است.
ActionTec_3-300x168.jpg


درواقع برای کسانی است که می خواهند شبکه خانگی خود را ، خودشان گسترش دهند و کارایی برایشان چندان اهمیتی ندارد. مدل PWR51WK01 این اداپتورکه بصورت تکی به فروش می رسد ، یک راه مطمئن و ساده برای گسترش شبکه های شماست چه شبکه وایرلس و چه شبکه کابلی داشته باشید. درواقع برای خانه های بزرگ دارای دیوارهای بتنی و آپارتمان هایی است که بصورت مشترک می خواهند از یک اتصال به شبکه اینترنت استفاده کنند، مناسب است .اگرچه کامل نیست. برای آشنایی با تجهیزات شبکه می توانید از مقالات مای تچ استفاده کنید.
این قطعه از استانداردهای ضعیف شبکه های بی سیم و اترنت استفاده می کند و سرعتی که ارائه می دهد برای اشتراک های غیر مهم و اتفاقی اینترنت و اشتراک فایل های کم حجم کافی است. علاوه بر این در این آداپتورها سوکتی برای پریز برق وجود ندارد و از نظر اندازه بسیار بزرگ است.
بنابراین اگر شما به دنبال یک راه سریع و کارآمد برای گسترش شبکه خانگیتان درمحدوده قیمت 90 دلارهستید، این مدل بسیار مناسب است.
ActionTec_2-300x168.jpg

طراحی بزرگ و نصب آسان
این جعبه شامل دو آداپتور مختلف است . یکی از آنها مدل PWR500 است که جمع و جور است و دیگری مدل جدید WPB3000 است که از نظر اندازه 5 برابر آن است. اولی یک آداپتور معمولی با یک پورت LAN و دومی 2 پورت LAN و یک نقطه دسترسی بیسیم Accesspoint دارد.
شما می توانید PWR500 را به روترتان بوسیله ی کابل متصل نمایید وWPB3000 را درگوشه ای دورتر قرار دهید. هنگامی که از این دو درکنار یکدیگر استفاده می کنید، می توانید آن ها را به هم متصل نمایید. بنابراین شما می توانید دو کلاینت را بوسیله ی کابل به یکی ازآن ها متصل نمایید مانند دو کامپیوتر خانگی وبرای شبکه از دو پورت LAN ، WPB3000 استفاده نمایید. علاوه بر این ها شما می توانید کلاینت هایی را بصورت بی سیم به پورت پیکر بندی شده WPB3000 متصل نمایید.
تنظیم اولیه و استفاده از این کیت در ابتدا آسان است به عنوان مثال نام کاربری و رمز عبور شبکه بی سیم بر روی آن چاپ شده که می توانید بوسیله ی آن از شبکه بی سیم استفاده کنید. یکی از مزایای دیگر آن این است که شما می توانید 2 آداپتور را درفاصله ی دوری از یکدیگر قرار دهید که نسبت به سیستم های قبلی بسیار موثر تر است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا