انواع مدل های کانکس ویلایی کانکس بارون + عکس

faryas70

Member
کانکس های پیش ساخته از لحاظ مدل تولید دارای اشکال و ابعاد مختلفی هستند در زیر به تعدادی از آن ها به لحاظ مدل ساخت میپردازیم:

Two-bedroom-villa-conex.jpg

انواع کانکس ویلایی از نظر اجرا​


کانکس های ویلایی از لحاظ اجرا به دو نوع کانکس ویلایی آماده، کانکس ویلایی اجرا در محل تقسیم می شود:

1- کانکس ویلایی آماده تحویل : این نوع کانکس ها به طور کامل در کارخانه تولید می شود و بصورت سازه ای پیش ساخته قابل خرید است. این نوع محصولات حداکثر در ابعاد 40 متر مربع تولید می شود و اگر کارفرما متراژ بزرکتری از سازه را بخواهد باید تیم تولید کننده از 2 الی 3 کانکس استفاده کند و در محل نصب آن ها را به یکدیگر متصل کنند. زمان اجرا و نصب کانکس های ویلایی آماده تحویل حداکثر 4 روز بوده که از مزایای این سازه های آماده تحویل می باشد.

سازه کانکس ویلایی آماده دارای معایبی چون محدودیت در طرح، ابعاد و ارتفاع است.

2- کانکس ویلایی اجرا در محل: در این گونه سازه ها که به سازه های سفارشی شده هم معروف هستند، قطعات بر اساس نظر کارفرما طراحی و تولید می شوند و به محل نصب با استفاده از ماشین آلات ساختمانی جهت نصب برده می شوند. زمان اجرا و نصب اینگونه کانکس ها بین 20 تا 45 روز بوده و با توجه به ابعاد و شرایط کاری متغیر است.

انواع مدل کانکس ویلایی از نظر ظاهری​


  • کانکس ویلایی سقف شکسته
  • کانکس ویلایی شیب دار

انواع مدل های کانکس پیش ساخته ویلایی از لحاظ طبقه:​


  • کانکسهای ویلایی یک طبقه
  • کانکس ویلایی دو طبقه
  • کانکسهای ویلایی دوبلکس
  • کانکس ویلایی چند طبقه

انواع مدلهای کانکس سوییت از نظر جنس متریال:​


  • با متریال ساندویچ پانل
  • جنس سایدینگ
  • با کامپوزیت
  • سمنت برد
  • متریال فایبرگلاس

مراحل خرید کانکس های ویلایی از کارخانه کانکس بارون​

جهت خرید انواع ویلا پیش ساخته تولیدی توسط کارخانه صنعتی کانکس بارون، شما عزیزان می توانید مراحل زیر را طی کنید.

  1. جهت مشاوره و اطلاع از نحوه خرید و پرداخت با شماره های 05136228800 و 05136228814 تماس بگیرید.
  2. پس از ثبت سفارش، نوبت به انتخاب متراژ و نقشه مدنظر شما می رسد که شما عزیزان بر اساس سلیقه و علایق خود می توانید آن را با ما مطرح کنید.
  3. در مرحله سوم پس از تایید کانکس ویلایی مذنظر شما، تیم مهندسان کانکس بارون با استفاده از وسایل مهندسی مانند دوربین تئودولیت و … به محل مدنظر شما می آیند و آن را به طور کامل بررسی کرده و نقشه اولیه سازه را به صورت دستی طراحی می کنند.
  4. پس از اطلاع از شماتیک و نقشه کار، نقشه مدنظر با استفاده از نرم افزار اتوکد به صورت دو بعدی و سه بعدی ترسیم می شود و به تایید مدیر ناظر می رسد.
  5. پس از تایید مدیر ناظر، نقشه به صورت لوح فشرده برای شما ارسال شده و پس از تایید شما وارد فاز ساخت می شود.
  6. در مرحله ششم و پس از تایید نقش توسط کارفرما، قطعات و متریال ها نقشه ساخت شده و نصب می شود.
  7. حال کانکس ویلایی شما آماده است و به تحویل شما می گردد.

مدت زمان ساخت انواع کانکس های ویلایی چقدر است؟​

90-meter-villa-conex.jpg
ساخت و اجرای انواع کانکس های ویلایی بسته به متراژ و تعداد طبقه و همچنین موقعیت جغرافیایی مکان استقرار کانکس، تقریبا حدود 10 روز الی 2 ماه زمان می برد و مرحل نصب و ساخت از زمان ثبت سفارش شروع میشود.

قیمت انواع کانکس ویلایی به چه عواملی بستگی دارد؟​

Villa-conex-1.jpg
قیمت کانکس ویلایی به عواملی نظیر متراژ، جنس کفپوش، موتور برق، منبع ذخیره آب، قفسه و ویترین، رنگ و طرح دلخواه، نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی، نقشه داخلی و … بستگی دارد.

کانکس ویلایی مناسب چه پروژه هایی است؟​

Duplex-villa-conex-1.jpg
در شرایطی که امکان ساخت ویلای اختصاصی وجود نداشته باشد، یا هزینه های مصالح ساختمانی یا پروژه های ساخت و ساز مجتمع های مسکونی بسیار بالا باشند، پیمانکاران بر مبنای منطقه ای که در نظر دارند میتوانند از یکی از انواع ویلاهای کانکسی را در پروژه های خود استفاده کنند.

سیستم فاضلاب کانکس های ویلایی باغی به چه صورت است؟​

طراحی سیستم دفع فاضلاب این کانکس ها به دو روش سپتیک و چاه جذبی صورت میگیرد.

آیا کانکس ویلایی هم قابلیت تولید با ساندویچ پانل را دارد؟​

بله. کانکس ویلایی نیز قابلیت تولید با ساندویچ پانل را دارد، زیرا در بعضی مناطق آب و هوا یا خیلی سرد و یا خیلی گرم است، در نتیجه یکنواخت نگه داشتن هوای داخل کانکس بسیار مهم است. بنابراین باید از مصالحی مانند ساندویچ پانل استفاده شود که از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

امکانات کانکس‌های ویلایی و یا باغی چیست؟​

کانکس‌های ویلایی همانند یک ویلا کامل تجهیز و طراحی شده‌اند که دسترسی به فضاهای داخلی آن مانند یک خانه کامل بوده، و دارای بخش بندی و حریم‌های خصوصی و عمومی می‌باشند. همچنین امکاناتی نظیر اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، برق کشی و… از معمول ترین امکانات کانکس های ویلایی محسوب می‌شوند. بدیهی است که هرچه ابعاد این کانکس‌ها کوچکتر باشد، امکانات داخلی آن نیز کمتر می‌شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا