...::: مديران هاستينگها پاسخ بدهيد :::...

وضعیت
موضوع بسته شده است.

greensat

Member
لول

مثل اينكه شما هنوز متوجع نشديد .
لطفا از اي ار گيتس whois بگيريد
دومين اي ار گيتس به اسم من ثبت شده . فرشاد اسماعيليان . فكر نكنم لوزمي داشته اثبات كنم اينجا براي كسي. اين دامنه ها همه به اسم شركت و شخص بنده ثبت شده ايميو ميتونيد از ادمين همين فروم با اطلاعات وييز تطبيق بديد.
اينم مشخصات هارد ما
10025RPM 73GB 80-PIN ULTRA 320 SCSI
نمي دونم مشكل شما سر چيه ؟
در ضمن نيازي به راهنمايي شما در اين مورد كه كسي بخواد سر ما رو كلاه بزاره يا نزاره نيست شركت ما 2 سال هست كه در اين زمينه فعاليت مي كنه . لازمه بدونيد يكي ديگه از مهمترين دلايلي كه از رد هت استفاده مي كنيم compatible بودن اون با نرم افزار virtuozzo هست.
بهتره براي اطالاعات بيشتر به سايتش مراجعه كنيد.
www.sw-soft.com/products/virtuozzo
 

oxygenws

Active Member
خوب، این وسط چندین چیز مبهمه...... اما قبل از اینکه بگم.... مسلما هیچ کس شما رو ""ملزم"" به جواب دادن نمی کنه و مسلما لزومی وجود نداره که جواب بدید و لطفا در مورد "پاسخ دادن" منتی بر ما نذارید.

من رابطه شما با irgates.net، globalgates.net، opanel، شرکت رایان سرو، شرکت هاست ایران دات نت، پایاهاست، محمد راستگو و سایفرهاست رو نمی دونم. :)

نمي دونم مشكل شما سر چيه ؟
من مشکلی ندارم :)
مشکل من سر اینه که دوستانی که در این تاپیک مطلب می نویسند و دوستانی که این تاپیک رو می خونند، باید به هم اطمینان پیدا کنند. من هم دارم سعی می کنم این اطمینان رو "تصحیح" اش کنم.

در ضمن نيازي به راهنمايي شما در اين مورد كه كسي بخواد سر ما رو كلاه بزاره يا نزاره نيست شركت ما 2 سال هست كه در اين زمينه فعاليت مي كنه .
يكي ديگه از مهمترين دلايلي كه از رد هت استفاده مي كنيم compatible بودن اون با نرم افزار virtuozzo هست.
آیا virtuozzo روی ردهت انترپرایز --3-- هم نصب نمی شه؟؟!!!! اگر جوابتون "خیر" هست، لطفا منبع ذکر کنید.

موفق باشید.
 

greensat

Member
ok

خب پس از اول تاريخچه كاريمون رو شرح مي دم.
حدود دو سال پيش با يك reseller ساده از شركت پرستو سافت شروع به كار هاستينگ كرديم. و بعد سرور تختصاصي گرفتيم . الان دومين سايفر هاست دست شخص ديگري است يعني بعد از اكسژاير شدن تمديد صورت نگرفت.
بعد از اون من(سايفر هاست) با شركت رايان سرو و اقاي راستگو اشنا شدم كه ايشون قرار بود مسوليت فروش و ايكامرس سايت رو بدست بگيرند . حدود چهار ماه با ايشون كار كرديم و البته هنوز هم يك سري از دامين هاي ما بنام ايشون ثبت شده و فرصت نكرديم عوض كنيم. در ضمن ايشون با شركت پاياهاست هم در ارتباط بودند (نمي دونم اينو از كجا ديدي احتمالا يك سري دامين ها به اسم پايا هاست بوده )
به علت بروز يك سري مشكلات شرايطي پيش اومد كه ديگه امكان ادامه كار با شركت رايان سرو نبود و من به شخصه شركت نوآوران سبز رو داير كردم.
opanel سيستم مديريت ثبت دامنه و تيكت سيستم ما بود كه در زمان اقاي راستگو نوشتم در واقع اي پي اي onlinenic رو فارسي كردم و يك سري امكانات بهش اضافه كردم.
در مورد globalgates اين شركت ثبت شده اقاي راستگو هست در دوبي و قرار بود تمامي معاملات و قرارداد هاي با خارج از طرف گلوبال گيتس باشه . بعد از جدا شدن از رايان سرو امكان عوض كردم همي نيم سرور ها نبود و اين مشكل درست مصادف شده بود با مشكل the planet و من وقت اي كار رو نداشتم . براي همين يك سري مشكلات سر دامين globalgates.net بوجود امد و من مجبور شدم irgates.net رو بجاش ثبت كنم . ولي در اخر كار كه همه چيز اماده بود تا به همه اطلاع بديم دي ان اس ها رو تغير بدن . با اقاي راستگو به توافق رسيديم و ديگه اي كارو انجام ندادم .
روند تغير كار ما و اسم عوض كردن هاي زياد خيلي مطلوب نيست ولي چا ره اي نبود . در حال حاضر داريم روي irgates سرمايه گذاري مي كنيم و پنل قدرمندي براي ثبت دامين (حتي اي ار) و هاست نوشته شده كه متصل به 2checkkout و بانك سامان نيز مي باشد . اميد وارم زودتر اين پنل اماده بشه تا ما از اين چند اسمي بودن ها در بيايم.

و در مورد هاست ايران .
مشكل theplanet براي ما بر خلاف بقيه بدون هشدار قبلي صورت گرفت و براي ما بسيار غير منتظره بود. براي همين مجبر شديم به طور موقت سايت ها رو برروي سرور هاست ايران راه اندازي كنيم و يك صفحه براي توضيح اين مشكل براي كاربران بگذاريم . تا سرور جديد فعال بشه (مشكل اينجا بود كه كرديت كارت ما هم در اون موقع lock شده بود و امكان سفارش سرور جديد نبود. لازم به ذكره كه مشكل كرديت مال اين بود كه theplanet شارژ اون ماه + ماه بعدشو با هم از كارت برداشته بود و ما شكايت كرده بوديم و كارت و فريز كرده بوديم . تا پول رو برگردونند. خودتون مي دونيد كه در اون موقع به ايميل ها و حتي تلفن هاي ما هم جواب نمي دادند.

نمي دو نم اين توضيحاتي كه دادم براي شما كافي و قانع كننده بود يا نه ؟
ولي اميدوارم كه از اين اطلاعات سو استفاده نشه .
 

oxygenws

Active Member
ممنونم آقای اسماعیلیان....... از صداقت و حسن نیت شما.
با توجه به تجربه ای که در امر امنیت دارید، احتمال بسیار زیادی می دم که امنیت سرورتون هم بالا باشه :)

شدیدا امیدوارم در کارهاتون موفق و پیروز باشید، امید
 

iranaquatic

New Member
باقري هاست دات كام

سلام
اقا من نميدونم بضي از اين شركت ها چرا مشتري ها رو محدود ميكنند ما كه نمي كنيم (البته نه از جهت قانون هاي ايران و امريكا)اددرس ايميل و ساب دومين و ماي اس كيو ال و ادان دومين و اف تي پي به صورت غير محدود براي تمامي بسته ها ارايه مي شود بدون هزينه اضافي :D
اين كلمات به عنوان انتقاد دوستانه نه رقيبانه به حساب اوريد
بعضي از سرور ها به علت ارزاني بعضي از سرويس ها را محدود مي كنند و بعضي شركت ها نيز از اين گونه سرور هاي ارزان استفاده ميكنند اما اگر دوستان در شركت هاي ديگر كمي وقت براي جستجو براي سرور هاي خوب بگزارند مي توانند سرور هاي خوب با سرويس هاي غير محدود پيدا كنند با قيمت هاي مناسب .
مشتري نبايد به براي ساب دومين و اين جور چيزا محدود بشوند.
شما ميتوانيد با جستجو در گوگل يا ياهو وب سات ما رو پيدا كنيد يا اگر مي خواهيد از شركت ديگري هاست بخريد به كليه اطلاعات دقت كند .
و البته برنامه اي در PHP وجود داره كه ميتوانيد ان را بر روي سروري كه ميخواهيد هاست بخريد نسب كنيد و كليه اطلاعات سرور را ببينيد به اساني اطلاعاتي از قبيل نوع سرور وتعداد CPU و اطلاعات ديگر
باقري هاست
 

oxygenws

Active Member
این بحثی نیست که بخواد تموم بشه، بحثی است برای موشکافی شرکت ها، هر وقت تمامی شرکت ها و سایت های ارایه دهنده خدمات هاستینگ در این تاپیک مطرح شدند، اون موقع میشه گفت این بحث تموم شده.
 

Boost

New Member
خدمات میزبانی در boost.ir


1-تعداد اكانت اف تي پي ؟ و تعداد ادآن دامین؟(رایگانش)

اكانت اف تي پي نا محدود و ادآن دامین برای پلنهای بالای 400 مگ ارائه میشه که در تعرفه ها ذکر شده.


2-سرويس پاركد دومين ارائه مي شود؟(آيا رايگان است؟)

پصورت نا محدود و رایگان است

3-لطفا آدرس(لینک) قیمتهای پلنهای هاست خود را یاداشت کنید.

http://www.boost.ir/linuxhost.htm

4-دامنه آي آر ثبت مي كنيد؟(لینک قیمتهای کلیه دامنه ها را قرار دهید)

فعلا خیر ولی سایر پسوندها : http://domain.boost.ir


5-مكان سرور(كشور) و نام ريسلري كه شما با آن كار مي كنيد.

آمریکا – کالیفرنیا - سن خوزه / ما یک شرکت چند ملیتی هستیم که مرکزیت ما در کشورهای عربی حاشیه ی خلیج فارس است همچنین نمایندگیهایی در آمریکا , فرانسه , سوئد , فیلیپین داریم و حدود 6 ماه هست که در ایران هم شعبه ای افتتاح کردیم . مستقیماً با دیتا سنتر R & D کار میکنیم که واقع در
MAE-West Public Exchange که بزرگترینpublic peering point در خلیج غربی محسوب میشه و از طریق اتصال به شاهراه برترین backbone امریکا Internap ) ) که 60% اینترنت داخلی امریکا را تامین میکنه , تغزیه میشه. از اینجا میشه اهمیت مکان سرور را دریافت. سرورهای متعددی در این دیتا سنتر داریم که به صورت Dedicated و Colocation میباشند.

6-نسخه فانتاستيكو ؟

Fantastico De Luxe 2.10.0 r5

7-فروم(تالار گفتگو) بروز و پشتيباني توسط فروم(پاسخگويي به سوالات مشتريان) داريد؟

در حال حاضر سریعترین راه برای پشتیبانی ایمیل هست + Live Chat از طریق MSN در ساعاتی خاص و برای ریسلرها پشتیبانی تلفنی هم ارائه میشه.

8-شركت ثبت شده داريد و فاكتور رسمي صادر مي كنيد؟

بله داریم ولی هدف ما گسترش فرهنگ تجارت الکترونیک هست و سعی میکنیم مشتری را وادار کنیم خیلی کارها را آنلاین انجام بده وکمتر درگیر کاغذ بازی بشیم ولی در مورد مبالغ بالا قرارداد رسمی و قانونی تنظیم خواهد شد.

9-از لحاظ امنيتي تضميني داريد؟بفرض هك شدن سرور شما چه مسوليتي برعهده خواهيد داشت؟

بطور کل هر چیزی که منجر به ازبین رفتن دیتا میشه ، هیچ گارانتی براش در هیچ جای دنیا وجود ندارد. میتواند از هک شدن سرور باشد تا حواثی مثل جنگ یا اتش سوزی و.... و یا قطع شدن سرویس بعلت مسائل سیاسی و تحریمهای اقتصادی توسط شرکتها یا دیتا سنترها وهمینطور DownTime بیش از حد مجاز . باید اشاره کرد هیچ ادمین سروری دوست نداره این اتفاقها بیفته و سعی خودش را میکنه که سرویسش با کیفیت و امنیت بالا به دست مشتری برسه . کاری که ما درصورت رخ داد این حوادث میکنیم یا اجازه میدیم مشتری بیشتر از زمان انقضا از سرویس خود استفاده کنه یا در تمدید بعدی تخفیف ویژه بهش داده میشه.
در واقع تنها وظیفه ی ما فراهم کردن سرویس بهتر دیگری برای جبران خسارت است.

10-وضعيت بك آپ فايلها و ريكاوري آنها چگونه است؟(و هزينه احتمالي دقیقا ذکر شود)

روزانه و هفتگی بک اپ اتوماتیک داریم و از نوع On-Site از طریق Hardware RAID-5 میباشد.

11-در وضعيتي نظير دپلنت شما چه خواهيد كرد و چه مسوليتي بر عهده خواهيد داشت؟

در جواب به سوال 9 پاسخ داده شد.

12-آيا سي پنل را بروز رساني ميكنيد؟(هر شب يا خير)

همیشه از آخرین ورژن استیبل ان استفاده میکنیم ودر حال حاضر STABLE 83 10.2.0 است.


13-ورژن پي اچ پي موجود بر روی سرور لطفا شماره دقیق را بیان فرمایید. و برنامه زمانی هاست شما جهت آپدیت آن چیست؟

همیشه از آخرین ورژن استیبل ان استفاده میکنیم ودر حال حاضر 4.3.11 است
MySQL Version : 4.0.24 - Standard

14-لطفا همراه با جواب سوال ها مشخصات سرور هاتون را نیز بفرمایید.

در سرویس دهنده های Boost از سیستم عاملهای CentOS Linux که در واقع همزاد Redhat Enterprise 3.0 میباشد استفاده میشه.
CPU : Dual Xeon 3.06 Ghz with HT ( 4 cpus) & 4GB Ram
Hard Drive : 2 x 160 GB SATA Drive
Uptime 99.9%
 

oxygenws

Active Member
سلام.
@boost:

5- لطفا در مورد جواب سوال 5، لطفا سند ارایه بدید. هم در مورد "شرکت چند ملیتی" و هم در مورد "شبکه internap آمریکا که 60% پهنای باند آمریکا رو تامین می کنه" و هم موارد دیگه ای که ذکر کردید، من شخصا هیچ کدوم از موارد گفته شده رو باور نکردم :)

مابقی مواردی که گفتی موردی نداشت.

موفق باشید

روزانه و هفتگی بک اپ اتوماتیک داریم و از نوع On-Site از طریق Hardware RAID-5 میباشد.
اول اینکه در مورد ریکاور کردن نگفتید. دوم، منظورتون از نسخه پشتیبان گرفتن روی RAID5 و مدل ON-SITE رو نفهمیدم. ممنون میشم توضیح بیشتری بدی.

همیشه از آخرین ورژن استیبل ان استفاده میکنیم ودر حال حاضر 4.3.11 است
دیگه سری 4.3 توسعه داده نمی شه و نسخه دیباگ شده این نسخه، اسمش شده 4.4. مقداری مشکلات امنیتی رو این نسخه برطرف شده (البته زیاد مهم نیستند) ولی به هر حال با ادعای شما کمی در تناقض بود. این نسخه حدود 1 ماهه که منتشر شده.

Dual Xeon 3.06 Ghz with HT ( 4 cpus)
پردازنده های DUAL XEON همونطور که از اسمش معلومه، دو تاست، نه چهار تا :) حالا اگر تو اطلاعات کنترل پنل می نویسه 4 تا، دلیل داره که بر میگرده به HT بود پردازنده ها.
 

Boost

New Member
هیچ سندی محکم تر از تحقیق خود مشتری نیست. در کشورهای عربی کاملا شناخته شده هستیم با یه جستجو این بر اون بر در فریوم ها و سایتهای عربی که تعدادشان کم نیست خیلی زود متوجه میشید. در واقع شهرت چیزی نیست براش سند ارائه کرد و بزحمت بدست می اد و همچنین نمایندگی رسمی در جاهای دیگه داریم . سایر مشخصات هم در مورد دیتا سنتر بود درست یا غلطش گردن اونهاست . در مورد Internap یه نگاه به سایتشان بزن و پراکندگیش رو در امریکا نگاه کن ، اینکه بشه این چیزها باور کرد در اثر تجربه به دست می اد بعد از سه سال کار کردن با خارجیها ، مواردی اشاره شده قابل باور میشه چون واقعا طعم داشتن یک سرویس خوب رو میشه چشید .
اینکه هیچ کدوم از موارد گفته شده رو باور نکردی بخاطر اینه که انقدر در بازار ایران به شما دروغ گفته شده که دیگه اگه کسی راست بگه تعجب اوره . هیچ چیز بهتر تحقیق و جستجو ، سند نخواهد شد.

ضمنا هدف من از افتتاح شعبه ایران فروش انچنانی نیست و خداروشکر نیاز مالی هم نداریم ولی واقعا حیف است این همه ذهنهای خوب بازار هاست ضعیفی که بعضا دست افراد نابکار هست داشته باشند . متاسفانه خدمات میزبانی در ایران وضعیت مطلوبی نداره و ما همگی حق داریم از سرویس های خیلی بهتر از اینها بهره مند بشیم و فکر نکنم چیزی از این اعراب کمتر داشته باشیم .

بک اپ در سرویس دهندهای ما روی هارد جداگانه RAID-5 هست و از نوع off-site backup یا بقول دوستان Mirror backup نیست و امکان Restore هم در کنار بکآپ وجود داره.

منظور از ورژن استیبل این نیست که هر ورژن اخری که اومد نصب بشه. وقتی یه نسخه داره خوب کار میکنه و ازنظر عملکرد و امنیت مشکلی نداره وتمام نیازها رو براورده میکنه چه دلیلی داره اونو عوضش کنیم ، همیشه جدیدترین ورژنها بهترین نیستن . در مورد نسخه 4.4 هیچ امکان جدیدی روش نیست. تنها مشکل ادرس دهی هدر رفتن حافظه در PHP که به مرجعهای PHP مربوط بوده تا حدودی بهتر شده و به علت تغییر این مرجع شماره 3 به 4 عوض شده که ارتباطی با مشکلات امنیتی اصلا نداره .

در مورد DUAL XEON خیلی خوشحالم کردی چون خیلیها حتی فرق Pentium IV و XEON رو نمیدونن فناوری پیشرفته Hyper-Threading که اینتل ارائه میده در اون هر cpu عملکرد دو cpu را خواهدداشت پس وقتی Dual Xeon with HT یعنی عملکرد چهار cpu رو داری و منجر میشه Server Load کاهش پیدا کنه ، منظورم از ( 4 cpus) اشاره ضمنی به همین موضوع بود .
 
آخرین ویرایش:

oxygenws

Active Member
هیچ سندی محکم تر از تحقیق خود مشتری نیست. در کشورهای عربی کاملا شناخته شده هستیم با یه جستجو این بر اون بر در فریوم ها و سایتهای عربی که تعدادشان کم نیست خیلی زود متوجه میشید. در واقع شهرت چیزی نیست براش سند ارائه کرد و بزحمت بدست می اد و همچنین نمایندگی رسمی در جاهای دیگه داریم . سایر مشخصات هم در مورد دیتا سنتر بود درست یا غلطش گردن اونهاست . در مورد Internap یه نگاه به سایتشان بزن و پراکندگیش رو در امریکا نگاه کن ، اینکه بشه این چیزها باور کرد در اثر تجربه به دست می اد بعد از سه سال کار کردن با خارجیها ، مواردی اشاره شده قابل باور میشه چون واقعا طعم داشتن یک سرویس خوب رو میشه چشید .
اینکه هیچ کدوم از موارد گفته شده رو باور نکردی بخاطر اینه که انقدر در بازار ایران به شما دروغ گفته شده که دیگه اگه کسی راست بگه تعجب اوره . هیچ چیز بهتر تحقیق و جستجو ، سند نخواهد شد.
منظور من از سند، لینک همین مطالبی که گفتید بود.....
- تاپیک ها یا سایت های شعب خارجی شما.
- لینکی از مطلبی در مورد 60% بودن توسعه بکبون internap.
- و ...
ممنون میشم (میشیم) :)

بک اپ در سرویس دهندهای ما روی هارد جداگانه RAID-5 هست و از نوع off-site backup یا بقول دوستان Mirror backup نیست و امکان Restore هم در کنار بکآپ وجود داره.
من همچنان منظورتون رو نفهمیدم. چند مورد هنوز برام مجهوله....
- آیا رکاور کردن، هزینه داره؟ کنترل پنل خاصی داده میشه یا ...؟؟
- منظورتون از عبارت "روی هارد جداگانه RAID-5" چیه؟!

منظور از ورژن استیبل این نیست که هر ورژن اخری که اومد نصب بشه. وقتی یه نسخه داره خوب کار میکنه و ازنظر عملکرد و امنیت مشکلی نداره وتمام نیازها رو براورده میکنه چه دلیلی داره اونو عوضش کنیم ، همیشه جدیدترین ورژنها بهترین نیستن . در مورد نسخه 4.4 هیچ امکان جدیدی روش نیست. تنها مشکل ادرس دهی هدر رفتن حافظه در PHP که به مرجعهای PHP مربوط بوده تا حدودی بهتر شده و به علت تغییر این مرجع شماره 3 به 4 عوض شده که ارتباطی با مشکلات امنیتی اصلا نداره .
اون مشکل معروف XML_RPC هم در این نسخه رفع شده که خوب کم خطرناک نبود :)
در این مورد توضیحات دیگه ای هم دارم که فعلا بی خیال.

در مورد DUAL XEON خیلی خوشحالم کردی چون خیلیها حتی فرق Pentium IV و XEON رو نمیدونن فناوری پیشرفته Hyper-Threading که اینتل ارائه میده در اون هر cpu عملکرد دو cpu را خواهدداشت پس وقتی Dual Xeon with HT یعنی عملکرد چهار cpu رو داری و منجر میشه Server Load کاهش پیدا کنه ، منظورم از ( 4 cpus) اشاره ضمنی به همین موضوع بود .
خواهش می کنم :)
فناوری HT عملکرد پردازنده رو دو برابر نمی کنه و فقط عمل fetch کردن پروسه ها در پردازنده دو برابر میشه و هیچ چیز دیگه ای (از جمله عمل پردازش یک پروسه) با سرعت دو برابر انجام نمیشه. اوکی؟ پس **در هر صورت** شما 2 تا پردازنده دارید :)
بهتره این بحث آخر رو تمومش کنیم :)

با تشکر از پاسخ خوب شما....
موفق باشید.
 

Boost

New Member
همانطور که گفتم تحقیق به عهده مشتری هست و وظیفه ما فراهم کردن سرویس با کیفیت هست . لینک که سند نمیشه بعید نیست که اونها رو هم من نوشته باشم . من فقط راه جستجو کردن را نشون دادم ، حرکت کردن در این راه بعهده مشتریه . جوینده یابندست .

backup گرفتن و Restore کردن رایگانه از طریق cpanel انجام میشه .
( RAID (redundant array of independent disks یک روش در واقع برای ذخیره کردن اطلاعات یکسان در مکانهای مختلف هست که چندتا هارد است. و بصورت هارددیسک جداگانه روی سیستم عامل ظاهر میشه . دیگه واضحترنمیتونم توضیح بدم .

من راجب به سرعت دوبرابر چیزی نگفتم راجب عملکرد 2 برابر گفتم و fetch کردن هم یک عملکرد پردازشی هست که خودتم اشاره کردی 2 برابر میشه . سرعت پردازش تغییر نمیکنه فقط تعداد پردازشها درهمان زمان 2 برابر میشه ولی با همان سرعت قبلی در واقع خروجی پردازشگر 2 برابر میشه که بهش میگن عملکرد 2 برابر
 

oxygenws

Active Member
همانطور که گفتم تحقیق به عهده مشتری هست و وظیفه ما فراهم کردن سرویس با کیفیت هست . لینک که سند نمیشه بعید نیست که اونها رو هم من نوشته باشم . من فقط راه جستجو کردن را نشون دادم ، حرکت کردن در این راه بعهده مشتریه . جوینده یابندست .
من شخصا هر چی گشتم، هیچی پیدا نکردم، پس تمامی حرفهای شما رو اعم از داشتن نماینده و در کشور های دیگه و قرار داشتن 60% پهنای باند آمریکا در دست شبکه internap رد می کنم. (مورد دوم رو تقریبا مطمئنم :) )

backup گرفتن و Restore کردن رایگانه از طریق cpanel انجام میشه .
منظورتون همون Backup و restore عادی CPanel است؟؟ خوب اون که همه جا رایگانه! منظور من بازگرداندن backup شماست.

RAID (redundant array of independent disks یک روش در واقع برای ذخیره کردن اطلاعات یکسان در مکانهای مختلف هست که چندتا هارد است. و بصورت هارددیسک جداگانه روی سیستم عامل ظاهر میشه . دیگه واضحترنمیتونم توضیح بدم .
می دونم RAID چیه. مشکل من اینه که منظورتون از استفاده از "هارد جداگانه" و "RAID" رو نمی فهمم. خوب RAID همون هارد جداگانه است، ضمن اینکه بهش نمی شه گفت backup!!!! ممنون میشم بیشتر توضیح بدی.

در واقع خروجی پردازشگر 2 برابر میشه که بهش میگن عملکرد 2 برابر
دقیقا برعکس.... در واقع *ورودی* پردازنده دو برابر میشه و دقیقا *خروجی* پردازنده می تونه هیچ فرقی نکنه و طبق آمار، در بهترین حالات به 1.3 برابر میرسه :)
 

Boost

New Member
oxygenws گفت:
من شخصا هر چی گشتم، هیچی پیدا نکردم، پس تمامی حرفهای شما رو اعم از داشتن نماینده و در کشور های دیگه و قرار داشتن 60% پهنای باند آمریکا در دست شبکه internap رد می کنم. (مورد دوم رو تقریبا مطمئنم :) )

این مشکل من نیست و میدونم که اصلا نگشتی :) شما مخداری هر جور مایلی فکر کنی و من به نظرت احترام میذارم



oxygenws گفت:
منظورتون همون Backup و restore عادی CPanel است؟؟ خوب اون که همه جا رایگانه! منظور من بازگرداندن backup شماست.

اگر مشکلی از طرف سرور پیش بیاد برگردوندن اون رایگانه


oxygenws گفت:
می دونم RAID چیه. مشکل من اینه که منظورتون از استفاده از "هارد جداگانه" و "RAID" رو نمی فهمم. خوب RAID همون هارد جداگانه است، ضمن اینکه بهش نمی شه گفت backup!!!! ممنون میشم بیشتر توضیح بدی.

مشکل اینه که اصلا نمیدونی RAID چیه :)
onsite backup (secodary HDD) + RAID5 = backup solution
oxygenws گفت:
دقیقا برعکس.... در واقع *ورودی* پردازنده دو برابر میشه و دقیقا *خروجی* پردازنده می تونه هیچ فرقی نکنه و طبق آمار، در بهترین حالات به 1.3 برابر میرسه :)

دو برابر یک معدل هست و ضمنا اطلاعاتت و آمارت اشتباهه . جستجوگر خوبی نیستی :)
 
آخرین ویرایش:

oxygenws

Active Member
این مشکل من نیست و میدونم که اصلا نگشتی شما مخداری هر جور مایلی فکر کنی و من به نظرت احترام میذارم
خوب آره، مشکل من و مابقی خریداران اینه که به شما اطمینان نمی کنیم، حالا کی این وسط ضرر می کنه، نمی دونم کیه!!!
عزیز من، خوب مجبور نیستی یه چیزی بگی که توش بمونی، اگر هم اینطوری نیست، چرا چرت و پرت می گی، آدرس ها رو بده و خودت رو راحت کن.

اگر مشکلی از طرف سرور پیش بیاد برگردوندن اون رایگانه
در غیر این صورت؟؟ اگر مشکل از طرف کاربر بود چی؟؟

مشکل اینه که اصلا نمیدونی RAID چیه
onsite backup (secodary HDD) + RAID5 = backup solution
وقتی می گم می دونم، یعنی می دونم، من مثل بعضی ها! نیستم که الکی ادعا کنم :)
اما همچنان منظور شما رو از این حرف نفهمیدم، شما یک هارد برای خود سرور دارید، خوب اطلاعات این هارد رو کجا می ریزید؟؟!!

دو برابر یک معدل هست و ضمنا اطلاعاتت و آمارت اشتباهه . جستجوگر خوبی نیستی
من جستجو نکردم :) چرا فکر می کنی همه مثل خودت به این سوالا جواب میدن؟؟

پ.ن:
نگاه کن برادر من، من اطلاعات کافی رو در این زمینه دارم، و وقتی از شما یا هر کس دیگه ای که اینجا پاسخ داده، سوال می پرسم، دلیل دارم، پس بهتره طفره نری. اگر هم می خوای جواب ندی، باور کن مشکلی نداره، ولی لطفا اگر جواب می دی، جواب درست بده. ممنون.

موفق باشید، امید.
 

Boost

New Member
oxygenws گفت:
خوب آره، مشکل من و مابقی خریداران اینه که به شما اطمینان نمی کنیم، حالا کی این وسط ضرر می کنه، نمی دونم کیه!!!
عزیز من، خوب مجبور نیستی یه چیزی بگی که توش بمونی، اگر هم اینطوری نیست، چرا چرت و پرت می گی، آدرس ها رو بده و خودت رو راحت کن.


مشکل شما و مابقی خریداران مثل شما نداشتن ادب و احترام هست و برایم فرقی نمیکنه که اطمینان کنید یا نه من خریداران مثل شما رو هیچ موقع نمی خوام . اینکه خریدارانی مثل شما با پرسیدن سئوالاتی که نشون بدن قصد مچ گیری دارن و خودشونو مطرح کنن ، وقت منو بگیرن بیشتر منو متضرر میکنه. مشتریان واقعی من قصد خرید هاست با کیفیت دارن و اونو میشناسن نیومدن تخم شربتی بخرن .
oxygenws گفت:
در غیر این صورت؟؟ اگر مشکل از طرف کاربر بود چی؟؟

وقتی بک اپ اتوماتیک داریم روزانه وهفتگی . خودشون میرن اخرین بکاپ گرفته شده رو دانلود میکنن و restore میکنن.

oxygenws گفت:
وقتی می گم می دونم، یعنی می دونم، من مثل بعضی ها! نیستم که الکی ادعا کنم :)
اما همچنان منظور شما رو از این حرف نفهمیدم، شما یک هارد برای خود سرور دارید، خوب اطلاعات این هارد رو کجا می ریزید؟؟!!

روی یه هارد دیگه . گویا باید کلمه secodary رو ترجمه میکردم .
onsite backup (secodary HDD) + RAID5 = backup solution

oxygenws گفت:
من جستجو نکردم :) چرا فکر می کنی همه مثل خودت به این سوالا جواب میدن؟؟

معلومه که جستجو نکردی اگه کرده بودی این حرفا رو نمیزدی احتمالا معلومات رو بصورت وحی دریافت میکنی .
oxygenws گفت:
پ.ن:
نگاه کن برادر من، من اطلاعات کافی رو در این زمینه دارم، و وقتی از شما یا هر کس دیگه ای که اینجا پاسخ داده، سوال می پرسم، دلیل دارم، پس بهتره طفره نری. اگر هم می خوای جواب ندی، باور کن مشکلی نداره، ولی لطفا اگر جواب می دی، جواب درست بده. ممنون.

فکر میکنید اطلاعات کافی دارید . در صفحه 10 این تاپیک یه بنده خدایی گفته
Dual Fast Ethernet NIC - 100 Mb Connection بعد ازش پرسیدی > 2- شما چگونه به 100 backbone دنیا متصلید در صورتی که تعداد کل backbone های دنیا به 100 تا نمی رسه؟؟ برای حرفتون سند ارایه بدید.
وقتی نمیدونی لینک 100Mbit یعنی چی چطور انتظار داری پاسخ درست بهت داده بشه .
دلیل و هدف پرسش سوالاتت واضح هست و گفتم بهت. ولی وقتی به هدفت نرسیدی با عصبانیت و روحیه تهاجمی هیچ موقع بهش نمیرسی . من فریومهای زیادی عضو هستم هیچ جا چنین برخود زننده ای رو ندیدم. من به تمامی سوالاتت منطقی جواب دادم حالا منطقم برات قابل تحمل نیست مشکل من نیست.


امیدوارم این نوشته ها پاک نشن و بقیه ببینن و قضاوت کنن. این اخرین نوشته من در این تاپیک بود.
 

oxygenws

Active Member
مشکل شما و مابقی خریداران مثل شما نداشتن ادب و احترام هست و برایم فرقی نمیکنه که اطمینان کنید یا نه من خریداران مثل شما رو هیچ موقع نمی خوام . اینکه خریدارانی مثل شما با پرسیدن سئوالاتی که نشون بدن قصد مچ گیری دارن و خودشونو مطرح کنن ، وقت منو بگیرن بیشتر منو متضرر میکنه. مشتریان واقعی من قصد خرید هاست با کیفیت دارن و اونو میشناسن نیومدن تخم شربتی بخرن .
مشتری گاگول بهترین گزینه است، انتخابش کنید :) بی دردسر.
همچنان به نظر میرسه دارید از پاسخ دادن طفره می رید.

روی یه هارد دیگه . گویا باید کلمه secodary رو ترجمه میکردم .
onsite backup (secodary HDD) + RAID5 = backup solution
یعنی هارد دوم شما با هارد اولتون RAID شده؟؟

معلومه که جستجو نکردی اگه کرده بودی این حرفا رو نمیزدی احتمالا معلومات رو بصورت وحی دریافت میکنی .
اگه برات سند بیارم چیکار می کنی؟؟ ممنون میشم در مورد حرفی که زدی لینک معتبر ارایه بدی.

فکر میکنید اطلاعات کافی دارید . در صفحه 10 این تاپیک یه بنده خدایی گفته
Dual Fast Ethernet NIC - 100 Mb Connection بعد ازش پرسیدی > 2- شما چگونه به 100 backbone دنیا متصلید در صورتی که تعداد کل backbone های دنیا به 100 تا نمی رسه؟؟ برای حرفتون سند ارایه بدید.
چرا با خودت فکر می کنی که من پاسخ این سوالش رو دادم؟؟
می بینی که معمولا پاسخ هر کس رو ضمن ذکر یوالش می دم :) شاید بهتر باشه تو پست های قبلی دنبال سوتی از حرفای من نگردی :) اون سوال رو پرسیده بودم، به این دلیل که ایشون در سایتشون این رو نوشته بودند (اینکه الان هم تو سایتش باشه یا نه به من ربطی نداره :) )

دلیل و هدف پرسش سوالاتت واضح هست و گفتم بهت. ولی وقتی به هدفت نرسیدی با عصبانیت و روحیه تهاجمی هیچ موقع بهش نمیرسی . من فریومهای زیادی عضو هستم هیچ جا چنین برخود زننده ای رو ندیدم. من به تمامی سوالاتت منطقی جواب دادم حالا منطقم برات قابل تحمل نیست مشکل من نیست.
اگر پست های اول این تاپیک رو بخونی، من به پیشنهاد دوستان، ارسال هایی که تو این تاپیک فرستاده می شن رو جواب میدم و اگر دقت کنی تو پست های خارج از این تاپیک گیری به کسی نمی دم.
باز هم تاکید می کنم، هر وقت دلتتون بخواد می تونید به سوالات من پاسخ ندین یا مثل چند تا از دوستان، پست هاتون رو پاک کنید، ولی وقتی پاسخ می دین، درست پاسخ بدین و الکی وقت دوستان، خودتون و من رو تلف نکنید. (البته این مورد بیشتر با سوال اول من پیش اومد، مابقی سوالات نسبتا خوب پاسخ داده شدند)

امیدوارم این نوشته ها پاک نشن و بقیه ببینن و قضاوت کنن. این اخرین نوشته من در این تاپیک بود.
موفق باشی برادر، این پست ها پاک نمیشه ولی بهتر بود پاسخ آخر شما نباشه، چون ممکنه دوستانی که این تاپیک رو می بینند، با خودشون فکرهایی بکنند، به هر حال، من منتظر پاسخ تشریحی و مثبت شما هستم.
 
با تشكر از اميد عزيزم
در واقع نمي دونم چي بگم فقط
خيلي حواستون را جمع كنيد در خريد فضاي ميزباني داستان همينيه كه ميبينيد!!!!
مطالعه دقيق كليه تاپيكهاي اين قسمت را به عزيزان پيشنهاد مي كنم!
:)
 

PANTEA 233

New Member
قضاوت

سلام.
دوست دارم به عنوان يك فرد خارجي به اين قضيه نگاه كنم. من تقريبا كل مبحث رو خوندم. در درجه اول بايد بگم كه آقاي اكسيژن(اگر درست گفته باشم) شما طوري صحبت ميكنين كه انگار فقط جنابعالي علامه دهر هستيد و بقيه چيزي حاليشون نيست. البته شايد واقعا اينطور نباشه ولي من از لحن صحبتهاتون اينطور فهميدم. يك جا پرسيديد كه براي حرفهاي آقاي بوست ايشون بايد سند بياورند و خيلي تاكيد داشتيد كه بايد حتما يك لينك بدهند. بگذاريد يك چيزي بگم تا آنجا كه من ميدانم و رشته تحصيلي بنده كه در زمينه بازاريابي و مديريت است ايجاب ميكند بايد بگويم كه بهترين تضمين براي تاييد كيفيت خدمات يك فروشنده پرس و جو از مصرف كنندگان است. مثل اينكه شما ميخواهيد جنسي را مثلا روغن موتور براي ماشينتون بخرين. ميرين پيش فروشنده و اون از خصوصيت و ويژگي هاي جنسش ميگه بعد اونوقت شما بهش ميگي بايد به من ثابت كني ؟ چي رو ثابت كنه؟ خودت برو از 4 تا مصرف كننده يا سابقه اون تحقيق كن بعد برو بخر. اگر هم نتونستي به فرض جنس رو به شرط ضمانت ببر كه در اينجا آقاي بوست هم گفته كه تا يك ماه گارني برگشت در صورت عدم رضايت مشتري داريم حالا من نميدونم اصرار بي دليل شما براي ارايه لينك كه به نظر من بي معناست چيست؟ لينك چيه عزيز من شما اينطوري باور ميكني شايد همون لينك هم الكي باشه. بهر حال من قصد جانبداري از كسي را هم ندارم ام ديدم شما داري يه سري برخوردهايي ميكني كه ميخواي بگي فقط من ولا غير.
 

oxygenws

Active Member
ممنون جناب شهاب الدین و ممنونم pantea 233 :)

در مورد صحبت های شما باید کوچیک عرض کنم که تمامی صحبت های شما درست، کاملا قبول دارم. اما الان نقش ایشون (بوست) به عنوان فروشنده روغن موتور نیست، ایشون تولید کننده روغن موتور اند :) و برای تبلیغ جنسشون نباید بگن که خودتون برید تحقیق کنید :)

من از ایشون به خاطر ادعا هایی که کردند، سند خواستم. مسلما برای اینکه ایشون بخواد ثابت کنه که شبکه internap 60% آمریکا رو داره، هر لینکی قابل قبول نیست، اما فقط ارایه یک لینک (کمی معتبر) می تونست من رو قانع کنه و ایشون دریغ کردند.

من خیلی سوالای دیگه می تونستم از ایشون بپرسم که اکثرش به روش های بازاریابی ایشون و راست یا دروغ بودن اون بر می گشت، تو سایت ایشون چندین مورد سوتی و اشتباه فنی بود که من مسکوت گذاشتم و نگفتم (الان دیگه آدم رو مجبور می کنید!! :D) و قضیه برگشت پول می تونست یکی از اونها باشه (تاکید می کنم، می تونست)

در نهایت، من علامه دهر نیستم و چنین ادعایی هم نکردم :) برای تقریبا تمام حرفهایی هم که زدم، می تونم سند بیارم، اما کسی ازم چنین چیزی نخواست (می تونی با خودت فکر کنی که چرا کسی چنین چیزی نخواسته :) نمی خوام اینجا در این مورد صحبت بکنیم، این مسئله رو می تونی با روانشناسی حلش کنی و لطفا اینجا اینو ادامه نده، اگه خواستی PM بده تا توضیح بدم)

در نهایت باز هم ممنونم، واقعا خوشحال میشم دوستان در این بحث شرکت می کنند.

موفق باشید، امید
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا