مترجم google یا Bind

hamedroy

Member
سلام دوستان . اگر به سایت http://trans.olink.ir سری بزنید متوجه میشین که درون خودش یک باکس برای ترجمه از گوگل قرار داده. اما سوالم اینه که چطور چنین کاری ممکنه؟
 

farik

Well-Known Member
باسلام..
خوب دوست عزیز این کار از طریق کلاس های رابط و سمت سرور میسر هست...میتونی با یک سرچ پیداش کنین و یا اگه دستی توی شبکه دارین میتونین خودتون هم بنویسینش..
موفق باشید..
 

hamedroy

Member
درسته . با سی شارپ برنامه ای رو نوشته بودم که از کلاس رابط استفاده میکرد. گوگل کانالهای ارتباطی اون رابط ها رو بسته و کم کم داره سرویس خودش رو پولی میکنه و البته مایکروسافت از مدتها قبل این کار رو انجام داده و برای دریافت این سرویسها باید هزینه ای رو به نسبت مدت زمانی که میخواین ازش استفاده کنین بپردازین. اما میدونم که شرکتهای ایرانی این کار رو انجام نمیدن و حتما ترفند دیگری بکار می برن. اگر از دوستان کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم از پاسخش. متشکرم
 

farik

Well-Known Member
با سلام..
خوب باز هم برمیگرده به نحوه شناختن اینکه شما از خارج از سایت گوگل اتومدین یا نه..من یک مورد مشابه در مورد پرتال دانشجویی بود..یادمه باید یک سشن از صفحه اول ست میکردی...یا موارد مشابه..یا فایر باگ یکبار بررسی کنین که چه اتفاقاتی میفته و چه ادرس هایی ست میشه بقیش مشکلی نیست...
+ممکن هم هست که از استاندارد های پاکت های مثل فرستنده آدرس ،کمک بگیره و مچ کاربر رو بگیره که خوب اون رو هم میشه دور زد:)..
موفق باشیذ..
 

جدیدترین ارسال ها

بالا