مانیتور مناسب برای کار

mostafafufn

New Member
سلام.
من یه مانیتور می خوام بگیرم، دوستانی که می دونن لطفا کمکم کنن که چه مدلی از چه برندی رو بگریرم. یه مانیتور lg LED 20EN33 هست. آیا خوبه؟ اگه این ماینتور رو میشناسید حتما نظرتون رو دربارش بگید لطفا.
در رابطه با سایز اینکه حداقل 20 اینچ باشه. و زرولوشن صفحه 1600x900 باشه برام کافیه. به خاطر محدودیت مالی نمی تونم full hd بگیرم.

و اینکه توی زاویه دید این مانیتور بالاییه که گفتم نوشته بود 90/65 (CR>10) . این CR یعنی چی؟ آیا زاویه دیدش کافیه؟
و نکاتی که احتمالا از روی تجربه بدست آوردین رو بهم بگین.

طبیعتا برای کار گرافیکی می خوام. : )
تشکر پیشاپیش
 
آخرین ویرایش:
20EN33 در اصل نسخه بزرگتر مدل 19EN33 ال جی می باشد. این مانیتور با تکنولوژی ساخت LED BackLight، پاسخ زمانی فوق العاده پایین (5 میلی ثانیه) که تصویری واضح و بدون لرزش را پدید می آورد و همچنین همراه با ظاهری زیبا و بسیار باریک، انتخابی مناسب جهت استفاده های شخصی و یا اداری می باشد. این محصول با وزنی حدود 2.1 کیلوگرم (بدون پایه) قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که مناسب مکان های عمومی می باشد. تصویر 19.5 اینچی با رزلوشن 1600x900 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 می تواند تصاویر و فیلم های سینمایی را با نسبت تصویر واقعی به نمایش بگذارد. از دیگر قابلیت های 20EN33 می توان به تکنولوژی Dual Smart Solution جهت مشاهده تصاویر بر روی دو نمایشگر (بصورت یکسان یا ترکیبی) و همچنین مصرف فوق العاده پایین انرژی آن اشاره کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا