كار گروهي و شركت در cgchallenge

naseri6310

Member
به نام خدا
سلام خدمت نمامي دوستان.چند وقتي است كه ايده اي به ذهنم رسيده كه خيلي فكرم را مشغول كرده.وقتي در سايت cgtalk ايراني هايي را ديدم كه كارهاي بزرگي را ارائه مي دهند و اغلب داراي نقاط قوت و نقاط ضعفي هستند اين فكر به ذهنم زد كه چرا ما ايراني ها يك بار هم كه شده يك كار گروهي انجام بدهيم و از اين طريق نقاط ضعف همديگر را پوشش بدهيم و نقاط قوت هم را تقويت كنيم.وقتي اول اين فكر به ذهنم زد اجراي آن را غير ممكن مي دانستم ولي هر چه بيشتر فكر كردم ديدم كه اين كار شدني است.
امروز از نمام دوستان علاقه مند به گرافيك و دنياي سه بعدي درخواست مي كنم كه بياييد با كمك هم كاري را شروع كنيم كه براي اولين بار در بين ما ايرني ها انجام مي شود.
جزئييات اين كار را در زير شرح مي دهم:
ما با كمك هم كاري را در زمينه گرافيك انجام مي دهيم.تمامي گرافيك كارها با هر برنامه اي مي توانند در اين كار شركت كنند. هر كس با توجه به توانايي هايي كه دارد وظيفه اي دارد و كاري را انجام مي دهد.براي مثال كسي كه در مدلينگ قوي مي باشد كار مدلينگ واگذار مي شود يا كسي كه در نور قوي است كار نور. و ...
فكر مي كنم تا حالا منظور من را درك كرده باشيد. پس ار اتمام كار در يكي از مسابقات cgchallenge شركت كرده وكا ر نهايي را كه با كمك تمامي دوستان انجام شده را به نمايش مي گذاريم.
من مطمئن هستم كه اين كار شدني است.از شما خواهشم مي كنم كه به صورت جدي در اين موضوع فكر كنيد.
اگر سوال يا اطلاعات بيشتري تياز داريد بپرسيد.من آماده جواب هستم چون خيلي روي اين موضوع فكر كردم و از هر زمينه اي آن را بررسي نمودهام و اين تن ها خلاصه اي از كارست كه ما بايد انجام دهيم.
 

Iman3D1982

Active Member
pishnhade besyar galebye aghaye naseri
roo man hesab kon
pishnehad mikonam khodet be onvan leader gorooh bashi
 

naseri6310

Member
از شما بسيار متشكرم ايمان جون. كه همكاري مي كنيد.اما لطفا بگذاريد اگر بچه ها با اين كار موافق بودند با راي گيري مديري را انتخاب كنيم چون مي دانم كه افراد بسيار لايق تر از من اينجا هستند. ولي من فكر هاي بسيار زيادي براي انجام اين كار دارم كه مي توانم به عنوان يكي از اعضا براي اجراي اين طرح كمك كنم.
 

modjtaba

Member
man ham hazeram moshkelat-e technici ro hal konam yani har Effecti ke jadidan bahesh rooberoo mishim
Vali niaz be hamkarie shadid darim
chon baiad Story telling
story writing
vz story bording ro khodemoon anjam bedim
va ie kam baiad vaghtemoon ro be iad giri takhsis bedim
 

naseri6310

Member
از شما هم متشكرم آقا مجتبي .
براي اين كه كار ها سريع تر پيش برود و نشان دهم كه در اين كار مطمئن هستم يك سري كارهاي مقدماتي را انجام داده ام.
يك email در ياهو و يك id در cgsociety ساخته ام.
yahoo id : [email protected]

CG ID:Iraniancgteam

لطفا اگر كار مهمي در اين زمينه داريد به email بالا تماس بگريد.
 

Lifer

Active Member
اگر خواستید روی کمک ناچیز ما هم می تونید حساب کنید.
با اینکه میدونم ما از اونا خیلی عقب هستیم ولی بلاخره باید از یه جا شروع کرد.
در مورد مدیر هم بهتره رای گیری مدیر ما باشه. یعنی سر موضوع شکل و سر نور پردازی و پیشنهاد دیگران و سر چیزای دیگه رای بگیریم .
اگه میشه یه ذره در مورد خود مسابقه هم توضیح بده... موضوعش چیه، از برنامه های دیگه هم میشه کمک گرفت و ...
 

naseri6310

Member
اين هم متن مسابقه cgchallenge به نام spectacular كه خودم ترجمه كردم براي شما دوستان.
مسابقه پرجلوه ترين از 5 سمپتامبر 2005 تا 5 دسامبر 2005
مسابقه شما تمركز كردن و ساختن تصويري است كه به صورت نيرومندي بتواند قسمتي از تاريخ آينده را نشان دهد
به صورت تصوير شكوه مندي كه نفس بيننده را در گلو حبس كند و نبض وي را سريع كند و ترس و هيجان را با هم به وجود آورد
چه چيزي يك تصوير را شكوه مند مي كند؟سؤال خوبي است.همچنين كليدي است براي مشهور شدن و ثروت مند شدن اگر بتوانيد ياد بگيريد كه چطوريك تصوير شكوهمند را واقعا بوجود آوريد.دليل آن اين است كه يك تصوير پر بيننده از بهترين ها و ارزشمند تري مي باشد.اين قسمتي از طبيعت انسان است كه با پربييندگي و شكوهمندي سرگرم شود.
اولين و بهترين كارها بدين طريق قضاوت مي شوند:
1.قدرت احساس و محيط مناسب داستان.
2.عالي بودن مسايل تكنيكي
عمق احساس وتوان رابطه اجزاء تصوير براي نمايش دادن در الويت مي باشد پس افراد شركت كننده بايد به وضوح احساست و افكار خود را در كار نهايي اعمال نمايند.هنرمندان با شيوه ها و فكرهاست كه تشويق مي شوند پس قدرت تخيل خود را انعطاف دهيد و كاري را جديد و اريجنال انجام دهيد.
هر شركت كننده بايد متني را براي بيان و شرح داستان و روابط و احساسات شخصيت هاي تصوير ارائه دهد هر چند كه يك كار خوب داستان را با اجزاء خود يعني تركيب بدنه زبان نور فضا و حالت صورت شخصيت ها نشان مي دهد.
منبع :
http://features.cgsociety.org/challenge/spectacular
 

naseri6310

Member
دوستان وقت زيادي نداريم فقط 3 ماه تا پايان مسابقه مانده.
در ضمن از هر برنامه اي نيز مي توانييد استفاده كنيد.
فقط خواهش مي كنم اعتماد بنفس خودتان را حفظ كنيد ما هيچ چيز كمتر از آن ها نداريم.
 

Lifer

Active Member
مرسی ناصری جان. این طور که معلومه سخترین قسمت کار سناریو کار هست. که واقعا مهمه.
من از همه میخوام از همین الان به فکر سناریو باشند .
از انیشتین می پرسن جنگ جهانی سوم رو چطور می بینی و فکر میکنی با چه سلاحهایی باشه. درجواب می گه جنگ جهانی سوم رو نمی دونم ولی جنگ جهانی چهارم حتما با چوب و چماقه.
 

jeldi

New Member
az tarjome kheili mamnoun chon man hoseleh khoundan matn rou nadashtam
ba in hal hame bayad besyar talash konim ta to in meydan movfgh biron biayim
pishnehad man in ast ke az mozoat tarikhi khoudeman elham begirim va oun haleh shardgy ro be karhamoun bedim
thanks for your critics!
 

naseri6310

Member
مرسی jeldi جان. حالا باید همه بچه ها سناریو ها و بیشنهادات خودشون را اعلام کنند تا بهترین را انتخاب کنیم ولی نمی دونم باید یه تابیک جدا بزنم یا ذر همین تابیک برای دانستن نظرات بچه ها استفاده کنم.
در ضمن فقط می تونیم یک هفته برای دریافت بیشنهادات بچه ها وقت صرف کنیم و 3 روز نیز برای رای گیری.
 

nava-121

Member
به نظر من در مورد دنياي آينده و با توجه به آنچه ما در حال حاضر مي بينيم دنياي آينده پر از دردسر است و نمي توان از آن انتظار دوراني بهتر را داشت چون از يكسو انرژي در حال تمام شدن است واز سوي ديگر دنيا در حال پيشرفت است كه اين پيشرفت احتياج به انرژي دارد پس داستان هميشگي تاريخ اين بار هم اجرا مي شود و آن جنگ است البته نه جنگي مثل همه جنگهاي تاريخ . تاريخ تمدن انسان نشان مي دهد كه پيشرفت انسان در زمينه هاي علمي و تكنولوژي بيشتر از آن كه براي رفاه او بكار رود باعث سلب آسايش اوشده است بعنوان مثال اگر در دورانهاي قبل تاريخ جنگي در منطقه اي انجام مي شد مردم آن ناحيه فقط در گير جنگ ومسائل حاشيه آن بودند ولي امروزه در عصر ارتباطات كافي است كه كوچكترين برخوردي در يكجا دنيا انجام شود تا شما هم مطلع شويد حتي بي خيال ترين آدمها هم چند ثانيه اي در مورد آن فكر مي كنند وآسايش را از فكر خود دور ميكنند اينها نمونه هايي از دنياي آينده با همه پيشرفتهايش بود.
حال به نظر من براي تصوير چنين دنيايي بايد يك نماد انتخاب كرد.
اگر با دنياي كه من تصور كردم موافق هستيد به نظر شما عناصر تشكيل دهنده نماد دنياي آينده چگونه بايد باشد كه ما بتوانيم آنرا تصوير كنيم.
بنده هم آمادگي خودم را براي كار كردن در اين پروژه اعلام مي كنم.
 

mamali132002

Active Member
ناصری جون شما که خودت تو cgtalk بودی باید با قوانین مسابقش آشنا باشی.... شرکت گروهی در مسابقه ممنوع هست و تلاشتون هدر میره ... مخصوصا با ID غلط اندازی که شما گذاشتید! iran team ... شما باید یک ID بسازید که توش مشخص نشه که یک تیم هستید و موقع Update ها تو Yahoo با هم مشورت بکنید بعد یکیتون که مدیره تو سایت پست بزنه.... ولی این چیزی نیست که احتیاج به گروه داشته باشه... شما هنر تون رو تا 2 ماه دیگه ثابت کنید! وقت کمیه ؟
 
آخرین ویرایش:

naseri6310

Member
mammali جان شما كاملا درست فرموديد.من يك باره ديگه مطالعه كردم.همين كاري كه شما فرموديد را انجام خواهيم داد.البته id زياد مهم نيست.مهم اينه كه ما يك كار گروهي را انجام بديم و نتيجه اون را در پايان مشاهده كنيم.
من سعي مي كنم يه id ديگه استفاده كنم.در ضمن از شما هم خواهش مي كنم در اين كار به ما كمك كنيد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا