قوطی 300zx

pixolator

Member
تغییرات جزیی...
 

پیوست ها

  • 2073.jpg
    2073.jpg
    122.6 کیلوبایت · بازدیدها: 2
  • 2074.jpg
    2074.jpg
    112.7 کیلوبایت · بازدیدها: 2
آخرین ویرایش:

pixolator

Member
طریقه یاد گیریم بیشتر از اینترنت و کتابای زبان اصلی بوده...منابع رو هم خودمو کشتم و به در و دیوار زدم تا پیدا کردم...یعنی راستشو بخوای تو ایران پیدا کردن کتاب درست و حسابی یا غیره خیلی مشکله...خب...راه با مقیاسش که باید نقشه درست و حسابی داشته باشی و مدلسازی قوی...البته فکر می کنم اینا باشه...کراتون رو هم دیدم...جالب بود و برای پیشرفت خیلی جا دارید...منم بچه های معماری زیاد دیدم که اومدن سمت مایا...خب دقتش که زیاده...فکر می کنم بیشترین دلیلی که سمتش میان هم قدرت مدل سازی بالاش باشه...البته این مشروط بر اینه که بدونی کدوم ابزار رو باید کجا استفاده کنی و استفاده درسا از ابزار ها هم با تجربه بدست میاد...فقط یه مقدار صبر و حوصله می خواد تا چیزی رو که می خوای بدست بیاری...همین...و البته وقت و پول که معمولا اینا کم میاد !
 
آخرین ویرایش:

pixolator

Member
خودم هم دنبالشم...ولی mental ray خیلی قوی شده...طوری که خیلی از نیازامو به RenderMan برطرف کرده...
 

pixolator

Member
مثلا یکی از چیزایی که خیلی دنبالش بودش Occlution بودش که تو منتال ری آورده یعنی تو ورژن 7 ...اینا هر دوش منتال ری هستش...یه کمی Glow ش زیاد شده ولی دیگه وقت تنظیمش رو نداشتم ولی نمونه رنگ و Occlution با Sample پایین هم هستش...نور هم Image Based Lighting هستش...
:wink:
موفقید ایشا الله :)
 

پیوست ها

  • 2079.jpg
    2079.jpg
    63.2 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • metallic.jpg
    metallic.jpg
    40.6 کیلوبایت · بازدیدها: 5

bahman3d

New Member
اره با اینکه mental ray تو raytrace سرعت بالایی داره اما معمولا تو انیمیشن همراه با mtion blur هیچ renderer در سرعت به پای renderman نمیرسه.به همین دلیل و خیلی دلایل دیگه مثل deep shadow
(transparent & motion blurred shadow maps )
shading language (most flexible & fast shading engine , انیمیشن هامو با Praman رندر می کنم.
الان قدرت Prman 12 از mentalray for maya 7.0 خیلی بالاتره اما crackesh رو برا maya 7.0 نمیشه گیر آورد.
 

lari

New Member
میخواستم بپرسم آیا شما میدونید که چطور میشه در برنامه مایا طرح گسترده یک حجم بوجود آمده را بصورت سطح وبا خطوط تا وبرش نمایش داد وطریقه رندر کردن بصورت کرو یا خطوط به چه صورت انجام میشود ودیگر اینکه چطور میشود کروهای طراحی شده در برنامه کرل را در مایا وارد کرد برنامه
راتست کردم وجواب گرفتم با کرل مشکل دارم خیلی سوال کردم ببخشید ممنونم که جواب میدید illustrator
 

pixolator

Member
یه راه حل سریع همین الان به ذهنم رسید...یعنی یه کار دیگه بلد بورم الان یادم رفته چون تا حالا به کار نبردمش !
حالا اینو امتحان کن :
Curve ات رو Select کن بعدش
برو توی منوی Rendering
حالا اینجا برو تو Paint Effect بعدش توی Curve Utilities بعدش Attach Brush to curve رو بزن
بعدش از توی Window->General Editors->VISOR رو باز کن و هر Strock ای رو که می خوای روش Right Click کن و Apply brush to selected strock رو بزن

ببین چی ساختم اینجا :
موفقید ایشا الله...
 

پیوست ها

  • sd.jpg
    sd.jpg
    20.4 کیلوبایت · بازدیدها: 4

جدیدترین ارسال ها

بالا