شرایط تغییر نام کاربری

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

خیلی از دوستان در مورد نحوه و شرایط تغییر نام کاربری خودشون سوال میکنند.

تغییر نام کاربری فقط توسط ما امکان پذیر هستش یعنی هر کسی که تمایل داره نام کاربری خودش رو تغییر بده باید به ما اطلاع بده که اینکار انجام بشه و البته هر کاربر فقط یک بار میتواند نام کاربری خود را تغییر دهد (در نتیجه از تغییر نام خود اطمینان داشته باشید) و همچنین کاربر نباید قبلا به هر دلیل Ban شده باشد. اگر بار اولیست که نام کاربری خود را تغییر میدهید و یا قبلا قطع دسترسی نشده اید ادامه این تاپیک را بخوانید تا از نحوه تغییر نام کاربری مطلع شوید در غیر این صورت امکان تغییر نام کاربری شما وجود ندارد.

تغییر نام کاربری دو حالت داره: 1- نام کاربری قبلا ثبت نشده 2- نام کاربری قبلا ثبت شده

در حالت اول نام کاربری که شما به عنوان نام کاربری جدید انتخاب میکنید قبلا عضو نشده و آزاد هستش . در این حالت ما نام کاربری شما رو به اون نام تغییر میدیم.

در حالت دوم نام کاربری جدید که شما انتخاب میکنید قبلا در سایت عضو شده است ! که برای این نوع تغییرات می بایست موارد زیر رو در نظر داشته باشید:
1- حداقل تعداد پستهای شما باید 300 پست باشد
2- کاربری که قبلا عضو شده است و شما الان میخواهید از نام او استفاده کنید غیر فعال باشد .


کاربر غیر فعال یعنی :
1- هیچ ارسالی در انجمنها نداشته باشد.
2- حداقل 2 سال از تاریخ آخرین فعالیت او گذشته باشد.
3 - حداقل یک سال از تاریخ آخرین ورود او به انجمنها گذشته باشد.


لطفا قبل از درخواست تغییر نام کاربری خود شرایط بالا را بررسی کنید و سپس با ما تماس بگیرید تا کارها انجام شود در غیر این صورت برای ما پیغام ارسال نکنید.

در خواست تغییر نام کاربری خود را براي مديران ارشد سايت با پيغام خصوصي ارسال نماييد و در آن پيغام نام كاربري قبلي ، نام كاربري جديد و آدرس ايميل خود را قيد نماييد.

با تشکر

مجید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا