سر فیس پرو9

amir9398

Member
خرید سرفیس پرو 9
سرفیس پرو 9 واقعاً در مقایسه با 8 مانند نسخه 7 پلاس، انقلاب و تحول چندانی نداشت و بسیاری از ویژگی های آن مشابه همان نسخه پرو 8 است. اگر به دنبال خرید سرفیس پرو9 با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به فروشگاه پارسان می مراجعه کنید.


طراحی و بدنه
ابعاد و جنس آلومینیوم آن کاملاً شبیه سرفیس پرو 8 بوده و وزن آن تنها حدود 12 گرم سبک تر است که با توجه به اینکه یکی از نکات مهم سرفیس پرو سبک بودن و قابل حمل بودن آن است، نشانه خوبی و پیشرفت است.

صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش 13 اینچی و حاشیه باریک اطراف آن حس بسیار خوبی را از کار با این دستگاه به ما می دهد. این قسمت نسبت به پرو 8 تغییری نکرده است و تکنولوژی صفحه نمایش و تراکم پیکسلی و رزولوشن آن کاملاً برابر با نسخه Pro 8 است و البته واقعا کیفیت بالا و خوبی دارد و با سرفیس اسلیم بسیار سازگار خواهد بود. قلم 2 این صفحه. و هنگام طراحی و نوشتن به شما احساس بسیار خوبی می دهد. برای خرید ای مک در مدل‌های مختلف و قیمت مناسب به فروشگاه پارسان می سر بزنید.

سلام به رنگ های جدید
اما ما در این محصول 2 رنگ جدید داریم که رنگ های بسیار زیبایی هستند و آبی یاقوت کبود و سبز جنگلی هستند که همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید بر این اساس کیبوردهایی هم رنگ برای پرو 9 پیشنهاد شده است. می توانید صفحه کلید سرفیس پرو را جداگانه خریداری کنید.

علاوه بر این رنگ ها، مشکی (گرافیت) و پلاتینیوم نیز طبق روال معمول عرضه خواهند شد، البته انتخاب رنگ ها محدودیت هایی در انتخاب مشخصات سخت افزاری دارد. زیرا ظاهرا مایکروسافت رنگ های خاصی را برای تنظیمات خاصی ارائه نکرده است. پس حتما به این موضوع توجه کنید.
 

ava282009

Member
مهاجرت به ایتالیا و تحصیل در این کشور می‌تواند یک تجربه فرهنگی و تحصیلی جذاب باشد. در زیر به چند مرحله کلیدی برای مهاجرت و تحصیل در ایتالیا اشاره می‌شود:1. **انتخاب دوره تحصیلی:**- ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای می‌خواهید تحصیل کنید. ایتالیا دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی متعددی است که در زمینه‌های مختلف برنامه‌های تحصیلی ارائه می‌دهند...2 **آموزش زبان ایتالیایی:** - بیشتر برنامه‌های تحصیلی در ایتالیا به زبان ایتالیایی انجام می‌شوند. بنابراین، آموزش زبان ایتالیایی (مانند CILS یا CELI) ممکن است لازم باشد.3. **انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی:**- پس از انتخاب رشته، باید دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر را انتخاب کنید. بررسی شرایط پذیرش، شهرت دانشگاه، و سیاست‌های آموزشی مهم است.4. **درخواست پذیرش:** - برنامه پذیرش دانشگاه را پر کنید و مدارک مورد نیاز را به دانشگاه ارسال کنید. برخی از دانشگاه‌ها ممکن است آزمون تحصیلی یا مصاحبه برگزار کنند.5. **ویزای تحصیلی:**. پس از دریافت پذیرش، باید ویزای تحصیلی درخواست کنید. اطلاعات کامل در مورد مدارک و شرایط مورد نیاز برای درخواست ویزا را بررسی کنید..6. **آمادگی برای زندگی در ایتالیا:**- مطالعه درباره فرهنگ، زندگی روزمره، و مقررات مهاجرتی ایتالیا مهم است. همچنین اطمینان حاصل کنید که برنامه مالی و اقتصادی برای زندگی در ایتالیا را مدیریت کرده‌اید.قبل از هر مرحله، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به ایتالیا را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا