ساخت یک cd اتوران از یک سابت

aidin

Member
سلام دوستان. من یک سایت دارم که می خوام این سایت رو بر روی یک cd اتوران بریزم. البته نیازی نیست که بصورت فلش باشه. همین که صفحه homepage باز بشه و بعد کاربر بتونه توی سایت بگرده بصورت local کافیه.
راه حل چیه ؟ نرم افزار خاصی برای انجام این کار وجود داره
 

Aref_Alikhani

Well-Known Member
سلام
بله به راحتی میشه این کار رو با مولتی مدیا بیلدر انجام داد... بدین منظور از منوی Object و از زیر منوی Create گزینه HTML رو انتخاب کنید...و با عمل Drag اونو در صفحه رسم کنید...سپس روی این شی دو بار کلیک کنید تا پنجره تنظیمات باز شود...
HTML or URL
شما می تونانید با دکمه Browse صفحه ذخیره شده خود را وارد برنامه کنید و یا با وارد کردن آدرس اینترنتی آن زمانی که به اینترنت متصل شدید به این سایت متصل شوید که ظاهراً شما می خواهید از روش اول یعنی در حالت Offline یک صفحه ذخیره شده را به نمایش بگذارید...اگر دقت کرده باشید در کنار دکمه Browse یک دکمه دیگر نیز قرار دارد که با فشردن آن صفحه ای به نام Embedded files باز خواهد شد که از طریق دکمه Add می توانید صفحه ذخیره شده را وارد برنامه کنید مزیت استفاده از این گزینه این می باشد که فایل شما به برنامه متصل می شود و نیازی نیست که خود صفحه را هم همراه با سی دی رایت کنید و مشکلات مسیر دهی و...
Options
با دکمه های موجود در این قسمت هم می توانید تنظیمات مربوط به شکل ظاهری شی HTML و قفل کردن راست کلیک در آن را کنترل کنید.

با این روشی که بنده بیان کردم صفحات را از اتوران مشاهده می کنید اما اگر می خواهید صفحات با مرورگر باز شوند باید از این کد استفاده کنید:
کد:
[B][SIZE=2][COLOR=#000080]
Run[/B][/COLOR][/SIZE][SIZE=2][COLOR=#010101]("[/COLOR][/SIZE][FONT=Courier New (Arabic)][SIZE=2][COLOR=#010101]مسير فايل مورد نظر[/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Courier New][SIZE=2][COLOR=#010101]","")
[/COLOR][/SIZE][/FONT]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا