ساخت ویدیو کلیپ واسه خواننده بصورت رایگان (دکتر ادیوس )

Afterlife

Active Member
از تمام کسانی که دنبال ساخت کلیپ هستند دعوت می شود تا در یه فرصت خیلی محدود دست بکار شن قصد دارم یه ویدیو کلیپ واسه نمونه کار بصورت کاملا حرفه ای و قدرتمند بسازم اگر کسی دوست داره لطفا با من در تماس باشه . Email : [email protected]
فقط یک کلیپ رایگان - تصویر برداری > کارگردانی < تدوین > جلوه های ویژه
 
آخرین ویرایش:

Saeed2vfx

Member
راهنمائی دوستان کاملاً‌ درسته.
این نکته رو هم من اضافه بکنم که هیچموقع نه از خودت و نه از هیچکس دیگه انتظار نداشته باش که توی کار اول شاهکار بسازی/ بسازن !
پله پله ...
موفق باشی
 

Afterlife

Active Member
سلام به تمام بچه ها - از راهنماییتون ممنونم اما اگر دقت کنید گفتم میخوام یه کلیپ بسازم که همه کارهاشو خودم انجام بدم - ببینید تصویربرداری کارگردانی و تدوین و جلو های ویژه تو ایران یه کم ضعیفه - میخوام همه کارشو طبق نظر خودم انجام بدم . در ضمن اینکه می خوام یه کلیپ رایگان بسازم تنها واسه خودم نیست و حتما هم نباید خواننده داشته باشه حتی یه گیتاریست با یه گیتار خالی هم واسه من کافیه - می خوام خودم ایده پردازی کنم اما بازم ممنون که اینقدر به من لطف دارید .
 

hdnsoft

Well-Known Member
دوست عزیز شما هر چقدر هم که حرفه ای باشین اما با این کارتون مطمئن باشین کسی پیدا نمیشه که براش کار بزنین ، چرا اصرار دارین کاری که اشنباهه رو انجام بدین؟ خو یک کلیپ قوی بسازین رو یک موزیک خارجی با داخلی بعدش بذارین تو امضا تون مطمئن باشین که جواب میگیرین :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا