دیتاسنتر روبوت مارکت هتزنر آلمان

astoa

New Member
سرور اختصاصي مارکت چيست ؟ سرور اختصاصي مارکت آلمان در ديتاسنتر هتزنر آلمان است که در آن سرور هايي موجود است که بعد از زمان استفاده بهينه به مارکت منتقل شده و در آن هزينه ي ستاپ وجود ندارد. قيمت بسيار مناسب و کيفيت خوب شرکت هتزنر براي اين مارکت دليل فروش بالاي سرور اختصاصي در مارکت است.

هتزنر شرکت معتبر و با سابقه اي هست که داراي پشتيباني مناسبي هست و يکي از بهترين پيشنهادات براي خريد سرور اختصاصي مارکت هتزنر از اروپا مي باشد.

چنانچه از منابع و امکانات محدود هاست اشتراکي خود به ستوه آمده ايد و يا ترافيک و حجم سايت شما آنقدر زياد شده که سرور مجازي هم ديگر پاسخگوي نيازتان نيست، و يا به هردليل ميخواهيد از منابع و امکانات کاملا اختصاصي استفاده کنيد سرور اختصاصي مارکت هتزنر بهترين پيشنهاد باري حل اين مشکلات است.



  • سرور اختصاصي مارکت هتزنر يک رايانه مخصوص شما، با سيستم عامل دلخواه شما است.
  • مبين هاست با ارائه سرور اختصاصي مارکت هتزنر بستري مناسب براي مجازي سازي فراهم آورده است.
  • هتزنر از آپتايم بالايي برخورد دار است.

با توجه به قيمت مناسب و سخت افزار با کيفيت و ارائه پورت يک گيگ جزو پر فروش ترين سرويس دهنده ها در دنيا محسوب مي شود. مارکت با ارائه سرور هاي با هارد بالا شرايط را براي داشتن سرور دانلود فراهم کرده است همچنين با ارائه هارد SSD با قيمت مناسب کاربران را به خريد سرور اختصاصي با کيفيت ترغيب مي کند.
شرکت مبين هاست با ارائه سرور اختصاصي از مارکت هتزنر آلمان و پشتيباني مناسب براي مشتريان خود توانسته است تعداد بالايي سرور اختصاصي از هتزنر را براي مشتريانش ميزباني کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا