درخواستplugin , kodak retouche

Gt-Max

Member
شانکی جان راستش من گشتم نتونستم چیزی پیدا کنم...
حالا از بچه ها اگه کسی این پلاگین رو داره ممنون میشم لینک بده ...
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
اگر اینجاها پیدا نشد احتمالا اکثر عکاسیها باید این پلاگینها رو داشته باشن. اگر کسی عکاسی داره یا جایی آشنا داره شاید بتونه پیدا کنه.
 
sara_is_nice_girl :

والا عکاسی ها دارن که اما همشون یه قیمتی های فضایی تو مایه های 200 300 میدن . :D

خوب من میرم خودشو میخرم که . 80$ .
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
حالا میشه یه توضیحاتی درباره این پلاگین بدی؟ چون عمل رتوش بدون پلاگین هم میشه ولی شایدم این پلاگین خوب بهتر باشه. اگر اطلاعاتی دربارش داری خوشحال میشم به ما هم بگی.

موفقیت باشی!
 

sprants

Member
سارا خانوم و دوستان راستش من بار ها و بارها با این برنامه ها کار کردم به نظر من این ها بر نامه هایی هستن برای روتوش بازاری نه روتوش حر فه ای ! برنامه هایی که حالت اکشن دارن و اگر همونارو روی یک سیستم با سرعت ÷ایین اجرا کنی کاملا متوجه میشی که چی کار میکنن ! البته پلاگین های کدادک جدا از اون برنامه هاست من اونارو براتون میذارم و فکر میکنم به درد بخوره اما از من میشنوی اصلا سعی نکن دنباله اونا باشی درسته که برنامه دستتو باز میذاره و تنظیماتش دست خودته اما اصلا نمیشه اسم حرفه ای روش گذاشت

اینم از پلاگین ها یی که من پیدا کردم البته من دارم ولی چون از dial up استفاده می کنم و راستش حجم اینا خیلی زیاده نمی تونم آپ کنم برات نمی دونم آخه اینجوریم که شرمندت میشم اما بالاخره فکر کنم بتونی کرکش رو از سایت ها پیدا کنی اما این هایی که بهت معرفی میکنم از بهترین هاش هستش و کار باهاش آسونه ...


Kodak.Eastman.Digital.Gem.Airbrush.Pro.v2.0.0.for. Adobe.Photoshop.for.Windows.XP-DVT
Automatically Smoothes and Renews Skin Surfaces

Kodak.Eastman.Digital.Gem.Pro.v2.0.0.for.Adobe.Pho toshop.for.Windows.XP-DVT
Automatically Reduces Image Noise and Grain

Kodak.Eastman.Digital.Roc.Pro.v2.0.0.for.Adobe.Pho toshop.for.Windows.XP-DVT
Automatically Restores and Balances Image Color

Kodak.Eastman.Digital.Sho.Pro.v2.0.0.for.Adobe.Pho toshop.for.Windows.XP-DVT
Automatically Reveals Details Hidden in Shadows and Highlights

براي توضيح و آموزش و اطلاعات اضافي لطفاً به سايت كداك به آدرس زير مراجعه بفرماييد .
http://www.asf.com/products
 
من خودم رتوش میکنم . و روتوشام حدودا حرفه ای هست اما همین رتوشی که من با نیم ساعت وقت صرف کردن انجام میدم رو اون پلاگین ها در چند ثانیه انجام میدن . راستی حجم پلاگین ها هم به اندازه یه دیسکته ؟ فکر نکم انقد بالا لاشه .

خودش دارای یک سیستم هوشمند هست که نمیدونم چطوری صورت رو از بقیه تشخیص میده .؟؟ من که توش موندم .

کسی میتونه این فایل هارو پیدا کنه ؟ من سرعت م بالا هست .
 

sprants

Member
عزیز میشه بگی اسم این پلاگین هایی که شما میگین چیه ؟ !

بعد اینکه امیدوارم از حرفم ناراحت نشی اما واقعیت این هستش که به قول یکی از دوستان روتوش با پلاگین که دیگه اسمش حرفه ای نیست ! آخه برای روتوش ابتدا باید همه چیزهای پرترمون رو بسنجیم بعد ببینیم که چی می خوایم بعد شرو کنیم و این کارها با پلاگین ؟! من خودم تا مدتی پیش هیچی از روتوش نمی دونستم اما الان واقعا خدا رو شکر می کنم که حد اقل اون چیزی رو که می خوام می تونم در بیارم همش هم به نظرم باید خودت بری و بارها و بارها از هر طریقی که ممکنه امتحان کنی تا دستت بیاد چی کار باید بکنی .

خلاصه در جواب دوسمون راستش پلاگین هایی که من دیدم اکثرا استفاده می کنن همون هایی است که نوشتم و نرم افزار هایی هم هست مه حدود 100 تا 150هزار تومان که البته فارسی هستن و شرکت های خودمون ( ایران ) اونارو ساختن .
 
این حرق شما کاملا صحیح . من چند نمونه گزاشتم . البطه نمونه های که من
گزاشتم کار دست هست ( دیجیتال ) اما خوب اون plugin هم رتوش های در چنین حد داره . اگر اسم کاملشم میدونستم خودم هم می رفتم پیدا میکردم .

خوبی اون برنامه ای که من گفتم اینه که هم ساختار صورت رو زیاد خراب نمی کنه هم هم اینکه بسیار سریع هست . کداک هم که امریکاییه .
 

پیوست ها

  • 14.jpg
    14.jpg
    115.2 کیلوبایت · بازدیدها: 12
  • 3.jpg
    3.jpg
    78 کیلوبایت · بازدیدها: 16

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
به نظر منم بدون داشتن پلاگین و با استفاده از کارهای دستی هم میشه رتوشهای بسیار خوبی رو حتی بهتر از رتوشهای با پلاگین بدست اورد ولی خوب باید در زمینه وارد بود دیگه.
 
صد البطه درست امام پارامتر زمان رو هم در نظر بگیرید . شاید 10 تا عکس برای رتوش چیزی نباشه اما روزی 50 تا عکس خیلی زمان زیادی میخاد . خوب این پلاگین میاد کارو رو به صورت یکم پایینتر در زمان بسیار کم انجام میده و تنها دلیلی که من رو دنبال این پلاگین ها میکشونه ماهیت زمان هست .
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
حرف شما از یه لحاظ درسته ولی اگر من جای شما بودم حاضر بودم 10 تا عکس رو به بهترین کیفیت رتوش کنم و بهترین نتیجه رو بگیرم ولی 50 تا کار رو بدون کیفیت انجام ندم. یعنی بطور خلاصه هیچوقت کیفیت کار رو فدای کمیت نمیکردم. البته من شرایط شما رو نمیدونم ولی اگر مجبور به انجام این کار نیستید هیچوقت اینکار رو نکنید چون 10 تا عکس با کیفیت خیلی بهتر از 50 تا عکس رتوش شده با کیفیت کمتر هست!
 
مجبور هستم .

یه چیزایی تو emule پیدا کردم . همه 2 مگ تا 4 مگ حجم دارن اما سرس هاشون کمه . گزاشتم دانلود معلوم نیست کی start شه
 

sprants

Member
ببینید این دقیقا همون چیزیه که گفتم یک روتوش بازاری !!!

می دونید روتوش ها با هم فرق های کلی دارن یک روتوشی که روی یک عکسه فوری انجام میشه یا یک عکس عروس و داماد و یا یک عکس برای Fashion ! پس همه چیز به نوع کار بر می گرده منم با سارا خا نوم موافقم اگه اون 10 تا رو کار کنی فوق العاده تره ! من به تازگی اگه خدا بخواد دارم میرم جایی مشغول بشم که کارشون واقعا حرفه ای هستش و اصلا یه این روتوش های ساده راضی نمیشن حتی بعضی جاها می خوان قسمتی از عکس رو به قول معروف نقاشی کنم این جور موقع هاست که آدم می فهمه فرق روتوش با روتوش چیه !

Shankimout جان امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی و قبول کنی که روتوش حرفه ای با پلاگین یک کم خنده داره !
 
روتوشی که روی یک عکسه فوری انجام میشه

منم برای همین نیاز دارم . نه برای عروس و داماد . اینو باید زود تر میگفتم .

پیدا کردم . نصفش دانلود شد . حالا سرس ها دسکانکت شدن . باید منتظر بمونم سرس های دیگه ای بیان /

اسمشم . Kodak Digital GEM Airbrush Pro 1.0.1 + GEM Pro 1.0.1 + ROC Pro 1.0.2 + SHO Pro 1.0.2 + Keygens (Photoshop for Windows Plug-Ins).zip
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
اگر لطف کنی و یک نمونه از کار نهایی عکسی که با این پلاگین رتوش کردی رو بذاری ممنون میشم.
 
خوب . دانلودش تموم شد . همون چیزی بود که میخاستم . شما هم لطفا عکسی بگزارید تا برایتان رتوشش را با ان پلاگین بگزارم . من نمی توانم عکس های مردم را در اختیار کسی بزارم .
 
سلام
این پلاگین رو می تونی در آدرس زیر با کرک دانلود کنید .
فقط روی CS2 یه خورده مشکل داره واسه نصبش .
من خیلی وقت بود که داشتمش ولی به خاطر اینکه یه خورده حجم بالا بود واسه آپ یه خورده سخت بود واسه همین قولش رو به کسی ندادم تا امروز از توی شرکت آپ کردم.
امیدوارم به دردتون بخوره
Download
 

جدیدترین ارسال ها

بالا