دانلود آموزش FXPHD: Creating Dynamic Destruction FX in Houdini, Maya, & Nuke

rezaoptic

Well-Known Member
attachment.php

[h=1]دانلود آموزش FXPHD: Creating Dynamic Destruction FX in Houdini, Maya, & Nuke[/h] در این آموزش ما از نرم افزار های مایا و هودینی و نیوک برای نمایش و شبیه سازی ذرات و مایعات استفاده خواهیم کرد . در این آموزش ما نحوه ساخت تمام عناصر یک شات تخریب در مقیاس بزرگ را خواهیم آموخت که چگونه خرد شدن شیشه ها, سقوط کاغذ ها , سقوط مبلمان و انفجار وپخش شدن گرد و غبار با استفاده از fluids شبیه سازی کنیم. در ادامه دنباله ای از گرد و غبار باقی مانده از بتن با استفاده از fluids و چگونگی ترکیب و کامپایل کردن همه شبیه سازی ها با یک دیگر در نیوک را خواهیم آموخت . این دوره بر روی شبیه سازی FX تمرکز دارد نه بر روی نورپردازی واقعی در رندرمن یا آرنولد یا ترکیب و اضافه کردن اکشن های زنده خارج از رندر سه بعدی .
این دوره برای یادگیری چگونگی تخریب ساختمان فوق العاده است. فیلم های اکشن امروزی به طور فزاینده و پیجیده در بدنه اصلی خود از ویژگی شبیه سازی تخریب FX بهره میبرند بنابراین در این درس ما شما را به جزئیات و پیچیدگی شبیه سازی در ابعاد بزرگ تجهیز میکنیم . این دوره نیاز به یک دانش نسبتا پیشرفته از مدل سازی دارد انیمیشن و FX در مایا و هودینی انجام میشود و همچنین ما به شما درک درستی از نامگذاری فایل ها در حافظه و دیسکی که مورد استفاده قرار میگیرد برای ذخیره سازی فایل ها با ابعاد بزرگ FX خواهیم داد.
این دوره توسط Liam Whitehouse آموزش داده میشود او از سال ۲۰۰۳ در کار سه بعدی و جلوه های ویژه مشغول فعالیت است او فارغ التحصیل دانشگاه Griffith در رشته طراحی صنعتی است. Liam اخیرا آموزش VFX در مدرسه فیلم دانشگاه Griffith و آموزش نیوک را در کالج Queensland و هنر را در Brisbane Queensland شروع کرده است.

محصول شرکت
company.png
FXPHD
سازنده ویدیو
authors-icon.png
Liam Whitehouse
زمان ویدیو
video.png
۵
حجم ویدیو
bandwidth.png
۸٫۵ گیگابایت

 

پیوست ها

  • HOU213_thumb-660x330.jpg
    HOU213_thumb-660x330.jpg
    42.6 کیلوبایت · بازدیدها: 97

جدیدترین ارسال ها

بالا