ممنونم بچه ها
این مراحل کار هست که به عنوان یه جوجه making of میزارم :
ایده ی این کار خیلی ساده هست و نیازی به تعریف کردن نداره من خیلی سریع شروع کردم به مدلسازی محیط از درب اصلی هم استارت زدم _مدلسازی ها همه و همه خیلی base و ساده هستند این یه نما از اول کار و ترتیب ..:
اینم مرجله آخر مدلسازی کار :
Texturing:
خیلی عجله ایی مدل هارو uv گرفتم اکثرا ساده هستند و بعد شروع کردم به paint کردن توی فوتوشاپ / از لایه های زیادی برا بعضی از تکسچر ها استفاده کردم که حسابی dirty بشه / بعد بامپ و spec هارو استخراج کردم /
اینم بعضی از رفرنس ها و تکسچر های ساخته شده :
در اینجا هم چند تا از متریال ها که با brazil advanced 2 درست شدن رو می بینید من از متد خاصی استفاده نکردم همون لایه های dif/bump/spec و کمی هم رفلکت برا بعضی ها / نمی خواستم زیاد سنگین بشه کار چون سیس واقعا نمیکشید /
در نهایت تکسچرینگ کار اینجوری شد :
lighting:
توی عکس تنظیمات نورپردازی اینکار رو میبیند که از یک نور دایرکت و چند نور حجمی با شدت خیلی ضعیف برا تقویت سایه ها و تنظیم شدت نور ../
rendering
رندر این کار با brazil نسخه 2 و جدیدش انجام شده زمان رندر با توجه به اینکه سیس من ضعیف بود چیزی حدود 9 ساعت طول کشید فقط pass دیف / تنظیمات رو توی عکس می تونید ببینید /
پست پرودکشن کار هم توی ps بود که البته کار خاصی هم توش انجام ندادم
اما در مورد کاراکتر باید بگم خیلی خیلی ساده ست پس نیازی به تکرار نبود همون دو سه عکسی که تو همین تاپیک هست اینو تایید میکنه تکسچرینگ و متریالش شاید نیم ساعت وخت برد چون از camera دور بود و خودم هم علاقه ای بهش نداشتم نتونستم خودم رو راضی کنم روش کار کنم زیاد / ولی بد هم نشده برا این فاصله شاید جواب بده اون چیزی که حداقل تو اول تاپیک گفتم /
از تمام دوستانی که نظر دادن هم صمیمانه تشکر میکنم /
رندر اصلی هم باشه واسه آخر سر هر چند کار ضعیفی هست /
موفق باشید